וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף והומור משפיעים על האורגזמה הנשית

13.11.2014 / 16:52

נשים הרבה יותר רגשיות מגברים, וזה כבר לא סוד. מה מפעיל אותן מינית לעומת זאת, עדיין נחשב לתעלומה לא קטנה שחוקרים עמלים עליה. מחקר חדש חושף אילו תכונות גבריות מגבירות לנשים את החשק

זוג צעיר מאוהב מחובק ומתנשק. ShutterStock
צחוקים במיטה זה טוב/ShutterStock

כסף קונה הכל, ועכשיו זו כבר עובדה מדעית. מחקר של אוניברסיטת אולבני מצא כי האורגזמה הנשית מושפעת לא רק מהנתונים הפיזיים של הפרטנר הגברי, אלא גם מהביטחון העצמי שלו, ההומור שלו וכן, גם מההכנסה שלו.

המחקר, שהתפרסם במגזין Evolutionary Psychology, ביקש לבדוק את הקשר בין עוצמת ותדירות האורגזמות הנשיות לבין בני הזוג שבחרו. המחקר התבסס על סקר שנערך בקרב סטודנטיות שנמצאות במערכת יחסים. הנבדקות נתבקשו להשיב על שאלון הנוגע לחיי המין שלהן ולמאפיינים הפיזיים והסוציו אקונומיים של בני זוגן. בשביל להשיג תוצאות מדויקות שאינן מושפעות מהרגשות שיש לסטודנטיות לבני זוגן, נתבקשו גם חבריהן וקרוביהן לענות על שאלות שנוגעות למידת האטרקטיביות של בני זוגן.

קובעת את איכות הסקס

החוקרים מצאו כי עוצמת האורגזמה הייתה משויכת לכמה גורמים: עוצמת המשיכה של האישה לבן זוגה, כמה פעמים הם מקיימים יחסי מין בשבוע, ומה מידת שביעות רצונה מהאקט. תדירות האורגזמות הייתה מסונכרנת כמעט באופן מושלם עם העוצמה שלה, אך זו האחרונה הייתה כלי ניבוי טוב יותר לאיכות הסקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת מכל שלוש נשים מתקשה להגיע לאורגזמה. מג ראיין באחת הסצנות הזכורות מהסרט "כשהארי פגש את סאלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

החוקרים מצאו כי לאיכות ותדירות האורגזמות הנשיות יש קשר לא רק למאפיינים פיזיולוגים אלא גם למאפיינים פסיכולוגים של בן הזוג. מוטיבציה, אינטליגנציה ונחישות נמצאו מושכות וגרמו לתדירות גבוהה יותר של יחסי מין, ולפיכך לאורגזמות מרובות. נוסף לתכונות אלה, גברים עם חוש הומור ועם הכנסה גבוהה, נמצאו מושכים יותר עבור בנות זוגן וגרמו להן ליזום יותר יחסי מין.

מבוגרות נהנות יותר

המחקר החדש, שמצטרף לשורה של מחקרים קודמים שניסו לפענח את אחת התעלומות הגדולות בעולם הסקס, יכול להציע תשובות לשאלה למה ישנן נשים שאינן חוות אורגזמות וכאלו שכן. לפי הנתונים שפורסמו על ידי אוניברסיטת בראון, אחת משלוש נשים מתקשה להגיע לאורגזמה. הנתונים עולים ככל שהגיל צעיר יותר, כך שניתן להסיק כי ההיכרות של אישה את גופה ואת העדפותיה המיניות, חשובה להעלאת תדירות ואיכות האורגזמות, ממש כפי שהטעם שלה בגברים חשוב.

עוד בנושא:
האם האהבה משפרת את חיי המין שלכם?
אמצעי מניעה חדש לגברים
צפו: הסרטון שמקדם סקס אורגני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully