וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא הגזימה וחוטפת ביקורת על הלבוש איתו היא מגיעה לבית הספר

9.10.2024 / 0:08

בזמן שיותר ויותר מנהלי בתי ספר מפרסמים הנחיה להורים "להתלבש בהתאם" כשהם מורידים ואוספים את ילדיהם, אמא אחת החליטה לעשות בדיוק את ההפך ולעצבן את כולם

סרטוני הטיקטוק הנועזים של אנה/@taylorwhite1980

בעוד שמספר הדיווחים על בתי ספר בארה"ב ובריטניה שהוציאו הנחיה להורים להתלבש בהתאם כשהם מורידים ואוספים את ילדיהם רק עולה - אמא אחת החליטה לאסוף את ילדיה מבית הספר בלבוש חושפני למדי. האימא, אן, שיתפה בטיקטוק סרטון של "הלוק היומי" שלה וחטפה ביקורת קשה מהצופים על חוסר ההתאמה בין הבגדים שלבשה למקום אליו היא עושה את דרכה.

בסרטון אן מציגה את הלוק ושואלת את הצופים שלה האם הם חושבים שזה מוגזם: "בעלי אומר שהבגד שלי לא מתאים לאסוף את הילדים שלנו מבית הספר... מה אתם חושבים?". בקטע הקצר נראית האם לבושה בטופ קטנטן עם מחשוף גדול שמציג את הקימורים והבטן השטוחה שלה - ומכנסיים קצרים קטנטנים תואמים עם שרוכים קשורים בצדדים. היא התייצבה מול המצלמה במה שנראה כמו סלון הבית שלה רגע לפני שיצאה לאסוף את הילדים.

זה מה שהיא לבשה

זה מה שהיא לבשה לבית הספר/littleannie2022

מה אתם אומרים?

הלבוש הזה

סבבה לגמרי
ממש לא מתאים לבית הספר
48 משתתפים

היו כמה שפרגנו למראה "הלוהט" של האם, אך רוב המגיבים הסכימו עם הבעל. "לא לבית הספר. בכנות, זה קצת לא מתאים", כתב אחד מנומס ואחר הוסיף: "את נראית נהדר אבל אני עם בעלך! זה בהחלט לא מתאים לאיסוף מבית הספר, נראה קצת זול". צופה שלישית הוסיפה: "בעלך צודק... אלא אם כן בית הספר בקריביים... רק אומרת!". צופה נוסף כתב: "אם הילדים צריכים להתלבש במדים לבית הספר, אין סיבה שהורים לא יעשו זאת".

היא לא הראשונה שזה קורה לה
אימא הגיעה בתלבושת "בלתי הולמת" לבית הספר והושפלה ברשת

"מורות מעירות לי שאני בלי חזייה כשאני מביאה את הילדים לבית ספר"


למקרה שתהיתם, אז כן - אן היא גם יוצרת תוכן מיני וכוכבת אונליפאנס.

ככה היא מתלבשת בדרך כלל

בתקשורת הבריטית דווח שבית הספר היסודי Ayresome פרסם לאחרונה הנחיה להורים ומטפלים על הלבוש איתו הם מגיעים לבית הספר - כששם הבעיה הייתה שהורים נהגו להגיע בפיג'מה. בהנחיה נכתב כי זה לא מהווה דוגמה טובה לילדים וההורים התבקשו להיות מודעים יותר ללבוש שלהם. מנהלת בית הספר, שרלוט היילוק, אמרה שהיא שיתפה "תזכורת מנומסת להורים על שיש ללבוש בגדים מתאימים כשהם מלווים את ילדיהם לבית הספר וממנו" והוסיפה: "כבית ספר, אנו מעודדים את ילדינו להיות לבושים כראוי בכל עת ואנו מרגישים שחשוב שההורים יעשו את אותו הדבר".

בתגובה להנחייה שפורסמה היו מספר הורים שהתרעמו. "אם אנשים רוצים ללבוש את הפיג'מה שלהם כדי לאסוף את הילדים, הם יכולים. כל עוד הילדים מגיעים לבית הספר בזמן, זה מה שחשוב", כתב הורה ואחר הוסיף: "מי המנהלת הזאת חושבת לעצמה שהיא אומרת לאנשים איך להתלבש?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully