וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מורות מעירות לי שאני בלי חזייה כשאני מביאה את הילדים לבית ספר"

8.4.2024 / 0:11

אמא לילדים בעלת חזה גדול במיוחד מספרת שהיא יוצאת מהבית בלי חזייה - גם כשהיא מקפיצה את הילדים לבית הספר. שם, היא מספרת, היא חוטפת מבטים והערות ממורות: "הן חושבות שאני מנסה לגנוב להן את הגבר שלהן"

סרטונים מהאינסגרם של לילה קינג/lylasbigheart

לילה קינג מבינה ונאלצת לקבל את העובדה שהחזה הגדול במיוחד שלה מושך המון תשומת לב. עם חזה במידה P קשה לה שלא להתבלט. אולם, היא טוענת שכשהיא מקפיצה את הילדים שלה לבית ספר, היא לא מפסיקה לקבל מבטים מטרידים מאמהות ש"חושבות שאני מנסה לגנוב להן את הגבר" ואף קיבלה הערה מאחת המורות. זה אולי לא מפתיע בהתייחס לעובדה שהיא מעדיפה לצאת מהבית כשהיא לא לובשת חזייה.

בת ה-27 מקנדה סיפרה שנמאס לה מהמבטים "המזלזלים" שהיא מקבלת מאמהות אחרות בבית הספר ושאחת המורות אמרה לה שהיא "לא לבושה בהתאם", רגע אחרי שנפנפה לשלום לילדיה. לאמא לשלושה יש חזה במידה 34P, מה שלדבריה הופך לבישת חזייה ללא נוחה בעליל, עקב המשקל של החזה שלה.

ללילה נמאס שדופקים לה מבטים מלוכלכים ומעירים לה הערות נבזיות, שכן זו לא בחירה שלה להגיע ככה לבית הספר. "החזה שלי מקבל תשומת לב רבה מדי יום. בדרך כלל אנשים לא אומרים כלום, אבל אני מקבלת מבטים בלי סוף. הם מסתכלים כי הם כל כך גדולים. הורדתי את הילדים בבית הספר יום אחד ויכולתי לראות מורה נודניקית שמסתכלת עלי ובוחנת אותי מלמעלה למטה. כשנפנפתי להם לשלום, היא אמרה שאולי כדאי לי לחשוב מחדש על מה שאני לובשת כי המראה שלי בלתי הולם. רק לבשתי חולצת טריקו וטייטס - מה ש-99% מהאמהות האחרות לובשות. אני מניחה שהעובדה שלא לבשתי חזייה היא שהפכה את זה ל'בלתי הולם'. מאז לא ראיתי אותה. זו הפעם הראשונה שמישהו בבית הספר מגיב לי, אבל בזמן שאני מגיעה לשם, אני מקבלת באופן קבוע מבטים מלוכלכים - רק בגלל שאני לא לובשת חזייה".

לילה סיפרה שהיא מופתעת שנשים אחרות לא מבינות אותה ועד כמה חזיות עשויות להיות דבר לא נוח. היא חושבת שהאמהות האחרות בבית הספר חוששות שהיא תגנוב להן את הבעל. היא הוסיפה: "אני ממש לא רודפת אחרי בני הזוג שלהן. אם זה כל כך מפריע להן, שיסתירו את בעליהן ממני. אם כל כך קשה להן עם זה שאני לא לובשת חזייה, זו הבעיה שלהן. לא שלי"

עוד בנושא:
"אימהות בבית הספר אומרות לי שהבגדים שלי חושפניים מדי. הן מקנאות"

דוגמנית OnlyFans סירבה לאסוף את בנה החולה מבית הספר - ומשלמת על זה מחיר כבד

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

על אף שעכשיו היא אוהבת את המראה שלה, זה לא תמיד היה ככה. בעבר היא התמודדה עם לא מעט הערות מרושעות מנשים. הבריונות כלפיה התגברה עד כדי כך שלילה אפילו חשבה על הקטנת חזה אך שינתה את דעתה עקב החשש מהניתוח. כעת היא מסוגלת להרוויח כסף בזכות מבנה הגוף שלה כדוגמנית עירום באונליפאנס.

היא סיפרה: "שקלתי הקטנת חזה כשהייתי צעירה יותר. כשהייתי בת 18 התייעצתי עם מנתח פלסטי לגבי הקטנה. הייתי צריכה לרדת 8-12 ק"ג כדי לעשות זאת. ירדתי את המשקל אבל בסוף לא חזרתי לשם, כי המחשבה על ניתוח מפחידה אותי. בן זוגי תומך במה שאני עושה, הוא מעריץ גדול של החזה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully