וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית OnlyFans סירבה לאסוף את בנה החולה מבית הספר - ומשלמת על זה מחיר כבד

11.3.2024 / 0:04

דוגמנית OnlyFans צילמה את עצמה מתלהמת על החלטת בית הספר לקרוא לה שתאסוף את בנה החולה: "אני צריכה לעצור את היום שלי רק כי הילד שלי הקיא בבית הספר?". צופים מודאגים קראו לדווח עליה למועצה לשלום הילד

דוגמנית אונליפאנס מתלוננת שהייתה צריכה לאסוף את הבן שלה מבי"ס כי הוא לא הרגיש טוב/TIKTOK

אמא עצבנית שיתפה את תסכולה מהבן שלה וחשבה שתזכה לתמיכה מהורים אחרים שמזדהים עם מצבה, רק שההפך קרה ורבים כבר מיהרו להכתיר אותה כאמא הגרועה של השנה. מיילי, דוגמנית אמריקאית שמספרסת תמונות עירום ותוכן מיני בוטה ב-OnlyFans, צילמה את עצמה במונולוג בזמן שהיא ברכב בדרך לאסוף את בנה החולה מבית הספר, מה שהרס לה את התוכניות לשארית היום. מהתנועות שהיא עושה, ניתן להסיק שהיא תכננה לבלות את הבוקר בסקס עם בן זוגה - אך נאלצה לצאת ממיטתה, להתלבש ולהגיע לאסוף את בנה שהקיא כבר 3 פעמים בספריית בית הספר.

בסרטון שעלה בעמוד הטיקטוק שלה אך ירד מאז ומצא את עצמו ב-X, נראית הדוגמנית המעוצבנת מתלוננת על בית הספר שקרא לה לאסוף את הילד שלה וכועסת על בנה שסובל מבטן חלשה "כמו כל הגברים". היא אמרה: "אני כל כך עצבנית היום. הייתי צריכה להגיע לכאן ב-11 בבוקר. הילד שלי בן 10. הייתי צריכה לבוא לבית הספר ולאסוף אותו. למה הייתי צריכה לאסוף אותו? בגלל שהוא גבר, הוא גבר קטן. יש לו בטן חלשה כמו לרוב הגברים! הוא הקיא, לא פעם אחת, לא פעמיים, אלא שלוש פעמים בספרייה". היא שיחזרה את השיחה עם אחות בית הספר שסיפרה לה על תלמיד אחר שהפליץ בספריה וגרם לבנה לבחילה. היא הוסיפה: "אז אני צריכה לעצור לי את היום בגלל זה?! זה בולשיט".

זה הסרטון שמעורר הרבה מאוד רעש ברשת:

הדוגמנית ביקשה מבית הספר "שיתנו לה שעה" להתארגן, אך בבית הספר ביקשו ממנה להגיע כמה שיותר מהר. "ומה עם הילד ששיחרר שם בצורה כל כך נוראית שהוא פינה ספרייה שלמה? זה נראה כמו בעיה. נראה שהוא זה שצריך לקבל טיפול רפואי", היא הוסיפה.

הסרטון צבר למעלה מ-20 מיליון צפיות ב-X והשאיר את הצופים מזועזעים מהתגובה שלה. "ילד מסכן. מקווה שאבא שלו פועל לקראת קבלת משמורת מלאה", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני באמת מפחד לשלום הבן שלה. אני מרגיש שלילד הזה אין בית אוהב". אחרים אף קראו לחקור את האמא: "שמישהו יתקשר למועצה לשלום הילד", כתב צופה נוסף. אחרת כתבה בסרקזם: "זה נראה שסקס חשוב יותר משלום הילד שלכם. ממש אמא למופת".

עוד בנושא:
"חיכיתי 5 שנים להיכנס לבית הספר של הבן שלי כאמא לוהטת"

"אימהות בבית הספר אומרות לי שהבגדים שלי חושפניים מדי. הן מקנאות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

זה מה שהיא מעדיפה לעשות במקום

גולשים אחרים הטילו ספק באותנטיות של הסרטון. "היא חושבת שהיא קומיקאית כמו איימי שומר. אני באמת מקווה שאני צודק ושהיא רק ניסתה להצחיק", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "לא יתכן שהיא אמיתית". מיילי, שנחסמה מאינסטגרם מספר פעמים, לא הגיבה לביקורת עליה עד כה ואפילו לא פאסמה סרטון תגובה, למרות שפרסמה אינספור סרטונים מאז הסערה, כולל עם בתה הקטנה.

בחודש שעבר סיפרנו לכם על אמא אחרת, גם היא כוכבת OnlyFans, שעוררה מחלוקת בזמן שאספה את ילדיה מבית הספר כשעל רכבה מדבקה המקדמת את העמוד עם התכנים הפרובוקטיביים שלה ברשת. האם התלוננה שילדיה סולקו מבית הספר הנוצרי בו למדו בפלורידה מאחר שהיא סירבה להוריד את המדבקה אחרי שהורים רבים התלוננו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully