וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר דתי סילק ילדים שאמם קידמה את התכנים הפורנוגרפיים שלה על רכבה

21.2.2024 / 0:11

שני תלמידי בית ספר נוצרי בפלורידה הורחקו לצמיתות לאחר שאמם התעקשה לשים מדבקה על הרכב בו היא מסיעה אותם המקדמת את עמוד ה-OnlyFans הנועז שלה. האם בתגובה: "מעניין לי ת'תחת"

האמא שמצטלמת בעירום ל-ONLYFAN הסתבכה עם בית הספםר הדתי/@pdspopculture

בית ספר נוצרי בפלורידה הרחיק לצמיתות שניים מתלמידיו לאחר שאמם סירבה להוריד מהרכב שבו היא מסיעה אותם מדבקה שמקדמת את עמוד ה-OnlyFans שלה, הכולל תכנים מיניים פרובוקטיביים.

על מישל קלין, שקוראת לעצמה פייפר פאון ב-OnlyFans, נאסר בעבר להיכנס עם הרכב שלה לקמפוס של בית הספר "מכינת ליברטי כריסטיאן" לאחר שהורים רבים זעמו על המודעה המוגזמת. "כאשר ביקשו ממני לחנות מחוץ לקמפוס, מיד הסכמתי. מאז לא החנתי את הרכב שלי שוב באזור ומתברר שזה לא הספיק להם והם היו חייבים לקחת את זה צעד קדימה", אמרה קליין ל"ניו יורק פוסט", "אני פשוט חושבת שלהוציא את זה על הילדים זה לא היה ממש צעד הוגן".

במכתב שנשלח ב-5 בפברואר, מועצת המנהלים של בית הספר הודיעה למשפחת קלין שההרשמה של ילדיהם תופסק לאלתר בגלל החלטתה של אמם לפרסם בפומבי את "האתר הפורנוגרפי" שלה מול הילדים "באמצעות אותיות ויניל ותמונות על כלי הרכב".

מועצת בית הספר - שהשתמשה במילה "להתחרט" 6 פעמים - כתבה שקלין ובעלה מבצעים חטא על ידי צילום והפצה של המיזם הנועז שלהם, שמכניס להם סכום של כ-20,000 דולר בחודש.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"פורנוגרפיה היא רשע וחטא מיני שהורס חיים ומפרק נישואים"

בהצהרה ל-The Post, מנהל בית הספר ג'רמי תומס אישר את הפרסום והצהיר כי הוא נקט בפעולה הקיתונית של סילוק הילדים של האם מבית הספר כדי "להגן על חפותם של הילדים". תומס כתב בתגובה: "פורנוגרפיה היא רשע וחטא מיני שהורס חיים ומפרק נישואים. ההשפעה השלילית של פורנוגרפיה על נוער יכולה לגרום לבעיות עתידיות במערכות יחסים ארוכות טווח. צריכה, הפקה, הפצה או פרסום של פורנוגרפיה אינה עולה בקנה אחד עם לימודי התנ"ך, הכנסייה ובית הספר". הוא הוסיף: "הכתובים ברורים בנושא - כל מי שגורם לילדים לחטוא יהיה נתון לשיפוטו של ישו. ישו בא להציל חוטאים ומת כדי שכולם יוכלו לחיות לחיי נצח ולחוות את שמחתו. בית הספר רוצה לעזור למשפחות לטפח ולחנך את ילדיהם באהבת אלוהים ובמה שטוב".

עוד ב"הורות":
האימא שהצטלמה בחוטיני ליד בנה עונה למבקרים: "זה לא מיני"

אימא הגיעה בתלבושת "בלתי הולמת" לבית הספר והושפלה ברשת

המדבקה שעל הרכב:

בית הספר הודיע לקלין בחודש שעבר שהיא לא תורשה להסיע את רכב השטח שלה לתוך הקמפוס והאם בתגובה ליוותה את ילדיה ברגל על פני רחוב סואן מידי בוקר כדי לעמוד בהנחיה. במכתב, שנצפה על ידי ה-Post, האשים בית הספר את קלין בהחלפת המדבקה הפרסומית במדבקה גדולה יותר המכסה את כל השמשה האחורית שלה במטרה לעורר פרובוקציה - אך קלין אמרה שיש לה את אותה מדבקה על המכונית שלה במשך שנים.

"אנחנו מעורבים בכנסייה ובבית הספר הזה יותר מחמש שנים. זה מצחיק, יש לי OnlyFans מזה שלוש וחצי שנים, ולפחות שנתיים המדבקות האלה נמצאות על המכונית. פתאום לבית הספר יש בעיה עם זה", אמרה קלין, "אני אותו אדם שישב לפני שלוש שנים בשירות הכנסייה. לא השתניתי. זה פשוט משהו שבחרתי להיות יותר פתוחה לגביו".

המכתב גם מרמז שההחלטה הגיעה לאחר שקלין דיברה על התקרית עם התקשורת, תשומת לב שגרמה להורים אחרים להתאגד נגדה. על אף שהרחיקו את ילדיה (שבגילי יסודי וחטיבת ביניים), בית הספר אמר שישקול לאפשר לקלין לרשום מחדש את ילדיה בעתיד אם היא תסיר את המדבקות ותפסיק את פעילות אתרי האינטרנט הפורנוגרפיים שלה. הם גם ידרשו מהאם להודיע בכתב לבית הספר שהיא נקטה באמצעים אלה ושיש לה "רצון לבקש בכנות חזרה בתשובה ושיקום".

"סלח לי על השפה שלי, אבל זה מעניין לי ת'תחת", אמרה קלין. היא ובעלה סירבו להצעה, החליטו ללמד את ילדיהם בבית ומתכננים לעבור לשכונה אחרת בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully