וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעטש ומצא חתיכת לגו שהייתה תקועה לו באף מזה 25 שנים

22.9.2024 / 0:05

אנדי נורטון מספר שכל חייו חשב שהוא סובל מאלרגיות בגלל קשיי הנשימה מהם סבל, עד שבוקר אחד הוא התעטש ועפה לו מהאף חתיכת לגו שהייתה תקועה שם מאז שהיה בן 6

התעטשתי - ועפה לי מהאף חתיכת לגו שהייתה תקועה שם 25 שנים/bigoompalumpia

אנדי נורטון מאריזונה התמודד עם בעיות סינוסים ונשימה מאז ילדותו. אולם, אפצ'י גדול במקלחת בגיל 32 הוביל לחשיפת הבעיה האמיתית: חתיכת לגו קטנטנה שהייתה תקועה באף שלו במשך 25 שנה.

נורטון היה המום שאחרי שהתעטש הוא שמע קול נפילה והסתכל למטה במקלחת רק כדי לראות חתיכת לגו צהובה. "פתאום הזיכרון של משהו ששכחתי ממנו לגמרי בחיי הבוגרים חזר אליי", הוא אמר. ב-1998, יותר מ-25 שנים קודם לכן, הילד בן ה-6 שיחק עם אוסף הלגו שלו כשחשב פתאום להכניס חתיכה לנחיר שלו. זו הייתה חתיכה צהובה קטנטנה ועגולה - קטנה יותר מגרגר תירס.

נורטון - שהוא א-בינארי ומזדהה בתור "הם/ן" - אמר מוקדם יותר החודש בפוסט באינסטגרם שהפך מאז לוויראלי: "פשוט חשבתי שאולי אני יכול לתקוע את זה באף שלי. אני לא יודע למה עשיתי את זה. ילדים בשנות ה-90 פשוט עשו שטויות".

הבהלה החלה כשהבין שחתיכת הפלסטיק קטנה מכדי להוציא אותה מהאף עם אצבעותיו ואז עלה על רעיון "מבריק": להכניס מיני דמות לגו לנחיר למשימת חילוץ נועזת - בתקווה שהיא תפגוש בחתיכה הצהובה ותיצמד אליה כמו כובע קטן, כך שהדמות תשלוף אותה החוצה. הוא הוסיף: "וכמובן, ראש הלגו נתקע לי באף. אז עכשיו גם זה היה תקוע לי שם". אמו דגה את הדמות עם פינצטה, בלי לדעת שנשארה שם עוד חתיכה קטנה - והילד, כמו ילד, שכח מזה. החתיכה נותרה שם יותר משני עשורים.

חתיכת הלגו שהייתה תקועה לו באף מזה 25 שנה. Reddit, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חתיכת הלגו שהייתה תקועה לו באף מזה 25 שנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Reddit

הוא אמר ל-Newsweek: "כל חיי היו לי רגישויות בסינוסים, אלרגיות ובעיות עם גודש באף. מכיוון שאני אלרגי לחתולים, כלבים, דשא, רבים מהעצים המקומיים ואבק - ותמיד נחשפתי לאחד או יותר מהדברים האלה - חייתי את חיי בהנחה שכל בעיות הגודש באף שלי נגרמו פשוט מאלרגיות".

הוא הוסיף: "הרופא שלי אמר לי שעם חודשי הקיץ היבשים והחמים, זה בהחלט מועיל לקנח את האף בזמן שאתה במקלחת עקב הלחות של האדים והכל. עשיתי את זה בקביעות בחצי השנה האחרונה בערך... היום קינחתי את האף והתעטשתי במקלחת, והנה, הוצאתי משם חתיכת לגו שהייתה לי באף כמעט 26 שנים. אני מזועזע".


עוד בנושא:
התלונן על קשיי נשימה, וגילה מטבע שהיה תקוע באף במשך 50 שנה

לאישה הזאת לא היה מושג שתקוע לה חרוז באף מזה 20 שנה - וכך תגלו אם גם לכם

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

הנה סיפורו המלא:

אנדי נורטון סיפר שהוא מתכנן להתייעץ עם רופא בעניין, אך לעת עתה הוא בעיקר מרגיש הקלה קיצונית. כעת, הוא מתכנן לשמור לעצמו את החתיכה "כמזכרת מטופשת". הוא אמר: "זה כל כך מוזר שכל מה שאתה יכול לעשות זה לצחוק על זה. זה הפך לבדיחה כל כך מטופשת עכשיו אצל כל החברים והמשפחה שלי. כולם עושים מזה צחוקים".

סיפורו שותף גם ברדיט, שם הוא חשף את חתיכת הלגו שנתקעה באף שלו והפוסט צבר לא פחות מ-4 מיליון צפיות.

ומה עושים אם זה קורה לנו?

זיהיתם שתקוע באף שלכם או של ילדיכם אובייקט כלשהו? תחילה, אתם יכולים לנסות להוציא אותו בעצמכם - כל עוד הדבר אינו גורם לכאב. קתרין בולינג, רופאה במרכז הרפואי מרסי בבולטימור, אמרה: "אתם יכולים לנסות להוציא אותו על ידי סגירת הנחיר הפנוי של האף ונשיפה בכוח החוצה מהנחיר הסתום". אם זה לא יעשה את העבודה ואתה או אהובך סובלים מכאבים, ד"ר רוץ' ממליץ לפנות למיון או למרפאה קרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully