וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני בהריון כבר 17 חודשים ועומדת ללדת תאומים איריים

8.8.2024 / 0:14

בסרטון טיקטוק מבלבל, אם שיתפה תמונה של הפעוטה שלה - כשהיא עדיין בהריון. הסיבה למצבה עוררה תדהמה ברשת

אני בהריון כבר 17 חודשים/@jacquelinewoodwell/

כשג'קלין וודוול הולכת ברחוב עם בתה בת ה-9 חודשים ובטן הריונית גדולה, רבים תוהים מדוע היא מסתובבת עם בטן הריונית - גם הרבה אחרי הלידה. כעת היא חושפת שהתאום של בתה הקטנה נמצא אצלה בבטן, והסבירה כיצד הדבר אפשרי.

בסרטון טיקטוק שצבר מיליוני צפיות וודוול הסבירה שהיא בהיריון במשך 17 מתוך 18 החודשים האחרונים. איך זה אפשרי? היא ילדה את בתה, אמה, לפני תשעה חודשים - ושישה שבועות אחרי הלידה היא נכנסה שוב להריון, למרות שהיא ובן זוגה השתמשו באמצעי מניעה. זה אומר שבשנה וחצי האחרונות היא לא הייתה בהריון רק קצת יותר מחודש אחד.

מומחים מסבירים שאכן ניתן להיכנס להריון שוב כבר שלושה שבועות לאחר לידה - ולכן תמיד כדאי להקפיד על שימוש באמצעי מניעה, אלא אם כן יש כוונה כזו להיכנס להריון שוב מיד לאחר הלידה.

בסרטון סיפרה וודוול שלאמה מלאו בדיוק תשעה חודשים, כלומר שהיא במרחק של שבועיים בלבד מלידת אחיה של אמה, שהוא למעשה יהיה הילד השלישי שלה. ג'קלין מספרת שלעתים קרובות אנשים בוהים בה ברחוב כשהם רואים אותה נושאת תינוק זעיר עם בטן הרה. עם זאת, המבקרים לא מזיזים לה - והיא נרגשת שמשפחתה הולכת וגדלה.

@jacquelinewoodwell Been pregnant for 17 of the past 18 mknths ? only 2.5 more weeks ? #fyp #pregnant #momlife ♬ Apple - Charli xcx

עקב הקרבה ביניהם בגיל, אמה ואחיה החדש יסווגו כתאומים איריים - כך נקראים אחים שנולדו אחד אחרי השני בתוך 12 חודשים או פחות. שורשיו של הביטוי ישנים למדי ולא ברור מתי בדיוק החל השימוש בו, אולם ידוע שהשם "תאומים איריים" שימש בעבר ככינוי גנאי למהגרים האירים-קתולים שהגיעו לאמריקה. מכיוון שהקתולים אינם מאמינים בשימוש באמצעי מניעה, המשפחות האיריות היו לרוב גדולות מאוד - עם ילדים רבים שנולדו בסמיכות זה לזה.


עוד בנושא:
"אני בהריון כל שנה מאז 2014. זה עדיף מלקבל מחזור"

"לא ידעתי שאני בהריון עד שראיתי רגל מבצבצת מתוכי"

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

הסרטון שלה הותיר צופים רבים בפה פעור, שמיהרו להגיב: "רגע, את בהריון יותר משנה?" שאל אחד ואחר הוסיף: "אני מבולבל". צופה שלישית כתבה: "להיכנס להריון שוב כשהבת שלך רק בת חודש זה מטורף". באופן טבעי, בי גם הוצפה בשאלות לגבי איך זה קרה והסבירה שתאומים איריים היא תופעה "הרבה יותר נפוצה ממה שמדברים עליה".

זה אכן נכון. באתר mamamia הובא סיפורה של המשפיענית האוסטרלית אינדי קלינטון לה היה מצב דומה, למרות שהתינוק שלה היה כבר בן חצי שנה כשגילתה שהיא בהריון נוסף. כשהיא צילמה את עצמה ניגשת לבדיקת ההריון לצד ילדיה, התוצאה החיובית היכתה אותה בהלם. היא מיד אמרה שזה 'רע', אולם בנה הגדול (בן ארבע) תיקן אותה שזה דבר טוב, ולבסוף היא הסכימה איתו.

"כנראה שזה לא עזר לי שנכנסתי להריון חמישה חודשים לאחר הלידה, שבועיים וחצי לאחר הליך LEEPS (טיפול למניעת סרטן צוואר הרחם) וכשאני עדיין מניקה", היא אמרה ל-7News.

"אשכרה אמרתי לגוף שלי, 'אתה רוצה אתגר?'... להיות בהריון, בשבילי, זה קשה כי אני מרגישה שאני באמת מאבדת את עצמי" למרות הקושי אינדי הצליחה לעבור בהצלחה את ההריון השלישי שלה, וקיבלה את פני התינוקת סול ולרי בדצמבר 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully