וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני בהריון כל שנה מאז 2014. זה עדיף מלקבל מחזור"

2.11.2023 / 0:03

יש נשים שנוטלות אמצעי מניעה כדי למנוע מחזור, אך האישה הזאת פשוט ממשיכה להיכנס שוב ושוב להריון וללדת. בתגובות פרגנו

"הייתי בהריון כל שנה מאז 2014"/realmadisonchavez

אם מפלורידה בשם מדיסון צ'אבס, בת 25, מצפה בימים אלה לילדה החמישי מבעלה ג'וש, שלדבריה הכניס אותה להריון מדי שנה מאז 2014. "כשהוא מכניס אותך להריון כל שנה, כך שלעולם לא תצטרכי להתמודד עם מחזור", אמרה צ'אבס, @thechavezfamily בטיקטוק, בסרטון שצבר 2.7 מיליון צפיות מאז שפרסום באוגוסט האחרון.

בסרטון היא רוקדת עם ילדיה קאדן, צ'נינג, אינדי ואיסלה. "ציון 10 מתוך 10! ממליצה!", היא כתבה לצד הקטע הקצר.

אם חישבתם את כמות הילדים לעומת השנים שחלפו מאז ומשהו לא מסתדר לכם, אז יש לכך הסבר. לפי סרטון אחר בטיקטוק, צ'אבס הייתה בהריון כל שנה מאז 2014, אבל גם עברה שתי הפלות, אחת ב-2018 והשנייה ב-2019, כך דיווח ה-Daily Mail. למשפיענית, שמפרסמת באופן קבוע תוכן הנוגע להורות, נולד ילד ראשון ב-2015 כשמדיסון הייתה בת 16 ובעלה ג'וש בן 18. הם קיבלו את פני בנם השני ב-2017, עברה שתי הפלות (ב-2018 ו-2019), בתם הראשונה נולדה ב-2020. הילדה הרביעית נולדה ב-2023 והילד החמישי צפוי להיוולד ב-2024. בסרטון היא טוענת שהייתה בהריום גם בשנים 2021 ו-2022, אבל לא מוסיפה הסבר מה קרה בהריונות האלה.

המגיבות לסרטון התרשמו מהיכולת שלה להביא לעולם ולגדל מספר ילדים בפרק זמן קצר כל כך - כשחלקן טענו שהן מעדיפות כבר לסבול את כאבי המחזור. "הייתי מעדיפה לקבל מחזור במקום להיות בהריון כל שנה. להיות בהריון זה גם כואב", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "מעולם לא הייתי כל כך אסירת תודה על המחזור שלי". צופה נוספת כתבה: "אני מרחמת עליך" ואחרת הוסיפה: "אני באמת רוצה לדעת איך את מצליחה להתמודד עם כל זה?". אחת הצופות כתבה גם: "את יודעת שאמצעי מניעה יכולים לסייע להפסקת המחזור, כן?".

אחרים החמיאו לה על משפחתה הגדולה. "משפחה יפה גידלת" כתב אחד ואחר הוסיף: "כלומר, אם את יכולה להרשות זאת לעצמך, למה שלא תעשי יותר מהילדים החמודים האלה? אני בעד".

עוד בנושא
הזוג הזה קיים יחסי מין במשך 4 שנים - אז איך יכול להיות שהאישה בתולה?

"לא ידעתי שאני בהריון עד שראיתי רגל מבצבצת מתוכי"

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אם הסיפור של מדיסון צ'אבס נשמע לכם מוכר, זה כי באוגוסט האחרון דיווחנו לכם על אישה בשם שנטל שניידר שהחליטה לצד בעלה להיכנס להיריון מדי שנה למשך עשור כדי שהיא לא תצטרך להתמודד עם כאבי המחזור שלה. אולי זה בדרך להפוך לטרנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully