וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעלי מכניס אותי להיריון כל שנה כדי שלא אצטרך לקבל מחזור"

27.8.2023 / 0:01

שנטל שניידר ובעלה קיבלו החלטה אמיצה להיכנס להיריון כל שנה למשך עשור כדי ששנטל לא תצטרך להתמודד עם כאבי המחזור, לדבריה. ברשת פחות פרגנו

נכנסת להיריון כל שנה כדי לא לקבל מחזור/Tiktok/@thealexanderfamilyy

רק נשים יודעות כמה נוראיים הם כאבי המחזור. זוג אחד קיבל החלטה אמיצה ושנויה במחלוקת לא להפסיק להיות בהיריון כדי להימנע ממחזור ושיתף את ההחלטה ברשת. לדברי האם, הם מתכננים להמשיך במסורת ההריונות עד הילד העשירי.

האם הקנדית, שנטל שניידר, טוענת כי הגתה דרך לא שגרתית להימנע מווסת. למשפיענית שני ילדים והיא בהיריון עם השלישי. בסרטון קצר שצבר 4.5 מיליון צפיות היא חשפה את ההחלטה שלה ושל בעלה. "כשהוא מכניס אותך להריון כל שנה כדי שלא תצטרכי להתמודד עם מחזור", הצהירה יוצרת התוכן שניידר, לה יש יותר מ-660,900 עוקבים בטיקטוק ועוד 150,000 באינסטגרם.

שניידר ובעלה, אהרון אלכסנדר, מפרסמים סרטונים תחת הכינוי "משפחת אלכסנדר", והם משתפים באופן קבוע את חוויותיהם הטובות והפחות טובות של היריון רצוף, כולל חשקים מפתיעים הנובעים מההריון, גזים ואפילו ניסיון פשוט לצאת מהבית. לדברי שניידר, להיות כל הזמן בהיריון זה לא דבר כזה נורא, כי היא לא צריכה להתמודד עם קבלת ווסת וכל תופעות הלוואי הקשורות לכך.

בקטע הקצר ניתן לראות את שנטל, אהרון ושני הילדים רוקדים בזמן שהיא מאכילה את הגבר שלה בממתקים. בתגובות לסרטון היא כתבה: "ההריונות שלי אומללים לחלוטין אבל איכשהו אני עדיין מעדיפה להיות בהריון מאשר לקבל מחזור". שניידר ככל הנראה תמנע קבלת ווסת למשך זמן רב, מכיוון שהיא מתכננת להביא לעולם עד עשרה ילדים, לפי תגובה אחרת שלה.

עוד בנושא:
"נהגתי לשפוט לרעה אמהות צעירות - ואז הפכתי לאמא בגיל 14"

"חיכיתי 5 שנים להיכנס לבית הספר של הבן שלי כאמא לוהטת"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יום בחייהם:

@thealexanderfamilyy Day in the life! How to become a content creator online guide with online email support from us is located in our Bye-O !!! ??? #momsoftiktok #alexanderfamily #pregnant #fyp #pregnancy #contentcreator #dayinthelife ♬ original sound - The Alexander Family

מיותר לציין שהשיטה הלא שגרתית של שניידר גררה ביקורות מעורבות. אחת טענה שהיא חכמה ואחרת אמרה שבעלה הוא סופרמן. "וואו, אני אוהבת את הרעיון", כתבה אחת הצופות ואחרת הוסיפה: "אני איתך. גם אני בהיריון מאז 2020". אחרים פחות תמכו: "גם אם זו בדיחה, זה ממש לא מצחיק", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "מצטערת אבל זה לא חמוד". מה דעתכם על השיטה שלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully