וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים שונאים אותי כי אני אמא ואישה הריונית לוהטת. שישרפו"

7.7.2024 / 0:05

ג'ן פרגוסון יוצאת נגד כל מי שטוען שהיא צריכה להספיק לחשוף את הגוף שלה ברשת מאז שהפכה להיות אמא: "טרולים קנאים אומרים שאני מביכה את הבנים שלי"

ג'ן פרגוסון מדברת על איך זה להיות "אמא לוהטת"/@jenjferguson

ג'ן פרגוסון רגילה ששופטים אותה על המראה והלבוש שלה, אולם המצב החמיר משמעותית מאז שהיא הפכה לאמא - בעיקר כי בניגוד לאמהות אחרות, היא סירבה להתחיל להתלבש יותר בצניעות. בת ה-33 מארה"ב מאמינה שאנשים ברשת תוקפים אותה פשוט כי הם "מקנאים במראה הלוהט" שלה.

ג'ן הופיעה בתוכנית הרשת "המשפחה יוצאת הדופן שלי" (My Extraordinary Family), בה חשפה: "אני באמת חושבת שהרבה נשים מקנאות בי כי אין להן את הביטחון העצמי שיש לי. נכון, יש לי ילדים עכשיו. זה אומר שאני לא יכולה להמשיך להיות לוהטת? אין סיכוי… אני חושבת שהבעיה הכי גדולה היא שאנשים חושבים שאם אאני אמא, יש לי בנים, אז אני לא צריכה להראות את זה". רחוקה מלהרתע מהתגובות נגדה, המשפיענית (לה יש מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות) הוסיפה: "נו באמת, לכולנו יש חזה, לכולנו יש גוף".

לוחמי המקלדת לא רק תוקפים את ג'ן על איך שהיא מתלבשת, אלא גם טוענים שהיא "גולדיגרית" בגלל שבן זוגה גדול ממנה ב-12 שנים. ארוסה סטיבן הודה: "המשפחה שלי לא הגיבה טוב ליחסים שלי עם ג'ן. הם מאוד עקשנים, הם מאוד עתיקים ומיושנים". האם ל-3, שמצפה כעת לילד נוסף מבן זוגה, הוסיפה: "נכון. הוא מצליח ועשיר, אבל אני אוהבת אותו כי אני אוהבת אותו, פשוט ככה".

בעבר, ה-DailyStar שוחח עם ג'ן על החיים שלה כמשפיענית רשת לצד החיים כאמא במשרה מלאה. היא דחקה בנשים אחרות לאמץ את "האמא הסקסית" הפנימית שלהן - במקום לכסות את עצמן ולהסתתר לאחר שהן מביאות ילדים. ג'ן אמרה: "להיות אמא זה סקסי לאללה! הראי את הקימורים שלך ואל תתביישי לרקוד כמו אדם משוגע בטיקטוק מול מיליוני אנשים. החיים קצרים".

עוד בנושא:
"מורות מעירות לי שאני בלי חזייה כשאני מביאה את הילדים לבית ספר"

"אימהות בבית הספר אומרות לי שהבגדים שלי חושפניים מדי. הן מקנאות"

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'ן הוסיפה: "נשים רבות גורמות לנשים אחרות להאמין שזה לא בסדר לשמור על הגוף שלהן תחת שליטה ועל הביטחון שלהן מספיק גבוה כדי להשוויץ בו. אני חושבת שכל האימהות לוהטות בדרך שלהן. להיות אמא זו עבודה קשה. נדרש אומץ אמיתי להיות אמא טובה! אין דבר לוהט מזה בעיניי".

ומה חושבים הילדים שלה? אחד מבניה, לוי, דיבר במהלך הפרק, וחשף כי "לכל החברים שלו יש קראש גדול" על אמא שלו. "לפעמים היא מתלבשת בבגדים שהם כאילו קצרים, כאילו קצרים מאוד", הודה לוי, "אבל, בכנות, לא אכפת לי כי אם היא הייתה מתלבשת ומתנהגת אחרת, היא הייתה שונה ממה שהיא עכשיו, ואני לא רוצה משהו שונה ממה שהיא עכשיו."

"שופטים אותי על זה שאני אמא לוהטת"

ג'ן גם סיפרה שעברה מספר ניתוחים פלסטים ולטענתה זה סייע לחזק את הביטחון שלה. "'עברתי את ההליך הקוסמטי הראשון שלי, שהיה ניתוח הגדלת החזה הראשון שלי, ב-2015", היא שיתפה. "אני אוהבת לעבור ניתוחים פלסטיים, כי זה גורם לי להרגיש יותר בטוחה, ויש אנשים שלא מסכימים עם זה".

"אתה לא באמת יכול לטעות כשיש לך אמא מגניבה", היא קבעה. "ההייטרז מניעים אותי. הם גורמים לי לרצות להמשיך לפרוח לתוך האדם שאני. ואם אני בטוחה בעצמי - אז תתעסקו בעניינים שלכם".

  • עוד באותו נושא:
  • אמהות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully