וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 64 חושפת את המאכלים שגורמים לה להיראות צעירה

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 8:43

בגיל השלישי, הארה בראון היא כוכבת טיקטוק שמציגה גוף ומראה שנשים רק יכולות להתקנא בה. אז מה היא אוכלת בכל יום?

גבר סיני בן 70 מציג שגרת אימונים מפרכת/Weibo

אם אתם חושבים שזה רק עולם של צעירים ברשתות החברתיות, אתם טועים. כוכבת TikTok סוחפת מיליוני צופים שלא מאמינים שהיא מבוגרת מספיק כדי להיות סבתא שלהם. הארה בראון, 64, מפרסמת בקביעות פוסטים ברשת החברתית על השאיפה שלה להישאר "יפה ובכושר בכל גיל", ומותירה את הצופים המופתעים מסרטונים שבהם היא פשוט יוצאת מבריכת שחייה עם בגד ים קטן או אחרי אימון כושר אינטנסיבי.

בראון, שחיה בארצות הברית ואומרת שהיא התחילה להתאמן רק בגיל 61, מסבירה איך היא מצליחה לשמור על כושר ולהישאר כל כך צעירה בהסתכלות על גילה - והכל תלוי בכלל ברשימת מאכלים קצרה שהיא תמיד אוכלת.

"אלה סוגי המזונות שאני קונה בכל שבוע. אני מתרגלת את חוק ה-90/10", כתבה. "תשעים אחוז מזונות עתירי רכיבים תזונתיים בזמן אכילה בבית ו-10 אחוז מזונות מהנים כשיוצאים לאכול".

בראון אמרה לקהל שלה שהקפדה על התוכנית עזרה לה להשיל את שומן הבטן שצברה במהלך גיל המעבר, והפכה אותה ל"רזה וחזקה יותר".

@harrahbrown These are the types of foods I buy each week. I practhe 90/10 rule. 90% nutrient dense foods while eating at home and 10% fun foods when going out to eat. #groceryhaul #healthyfood #over50women #over50 #over50andfabulous #aginggracefully #agingwell #agingbackwards ♬ Instrumental - Vibe - pedrin cria

בסרטון שהעלתה בראון היא הראתה מה בדיוק היא קונה בסרטון - הנה, כמה מהמאכלים האהובים עליה ולמה הם כל כך טובים בשבילכם:

אוכמניות ופטל
פירות יער נחשבים לאחד מסוגי הפירות הכי בריאים שיש - אבל מחקר שפורסם לפני שנה מצא ממצא מפתיע ושווה ממש. לטענת חוקרים, אוכמניות עוזרות לגוף לשרוף יותר שומן בזמן פעילות גופנית והפרי עשוי גם להפחית את הסטרס החמצוני בגוף.

עוד בוואלה!

לא, אין שום סיכוי שתצליחו לנחש בן כמה המתאמן הסיני הזה

לכתבה המלאה
@harrahbrown Getting in shape at this age is possible with patience, consistency, determination. Its an ongoing process of trial and error, but worth the journey! #womenover50 #fitnessmotivation #healthywomenlifestyle #over50andfabulous ♬ Aesthetic - Tollan Kim

שמן זית
שמן זית הוא אבן היסוד של הדיאטה הים תיכונית הפופולרית, ולא רק שלה. מחקר משנת 2023 הראה ששמן זית יכול "להעלים שומן בבטן הנגרם מהזדקנות", מהסוג שבו נלחמה בראון בעצמה. שמן זית קשור גם לבריאות הלב ואריכות ימים.

חלב שקדים, פיסטוקים וחמאת בוטנים טרייה
מחקר שנערך לאחרונה הראה גם שאכילת אגוזים מסוימים יכולה גם לעזור לכווץ שומן בטני. מומחים משבחים באופן קבוע את האגוזים, תוך שהם מציינים תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להאט את תהליך ההזדקנות.

פרוסת תפוח עץ עם חמאת בוטנים. ShutterStock
פרוסת תפוח עץ עם חמאת בוטנים/ShutterStock

סלמון והליבוט
בראון סיפרה למעריצים שלה שהיא אוהבת לאכול דגים לארוחת ערב בגלל החלבון. מחקרים רבים קשרו צריכת שתי ארוחות דגים בשבוע עם סיכון מופחת לתמותה. דגים שמנים שופעים גם נוגדי חמצון, שיכולים לעזור לשפר את המראה שלך על ידי האטת סימני הזדקנות.

מלפפון, חסה, כרוב ירוק וכוסברה
הירוקים הם חלק גדול מהניסיון של בראון להישאר צעירה - היא אוהבת, בין היתר, מלפפונים, חסה, כרוב וכוסברה. על פי מחקר של בית הספר לבריאות הציבור של הרווארד T.H. Chan שלוש מנות ירקות ליום יכולות לתרום לאריכות ימים.

בראון אוהבת גם יוגורט בגלל תכולת החלבון הגבוהה שלו. היא נוהגת לקנות גם ליים, לימונים, חזה עוף, רוסטביף וקצת גבינת גרוייר.

"אלה סוגי המזונות שאני קונה על בסיס קבוע", אמרה. "שימו לב שאני לא קונה עוגיות, לא עוגות, לא חטיפים, לא גלידה, לא מזון מעובד. ובשבילי, כך הצלחתי לאבד את שומן הבטן שלי בגיל המעבר ולהיות רזה וחזקה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully