וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, אין שום סיכוי שתצליחו לנחש בן כמה המתאמן הסיני הזה

10.3.2024 / 0:16

מתאמן סיני חטוב עם ריבועים בבטן מספר שהוא מבצע קפיצות צפרדע על פני 2,500 מדרגות כשהוא נושא 20 ליטר מים. אתם הולכים להיות מאוד מופתעים כשתגלו בן כמה הוא

גבר סיני בן 70 מציג שגרת אימונים מפרכת/Weibo

בן כמה הוא נראה לכם? אל תדאגו, אין סיכוי שתזרקו מספר שיעליב אותו. המתאמן הסיני החטוב הזה נראה גג בן 40 אבל הוא כבר 30 שנה לא שם. כן, חישבתם נכון. מדובר בסבא בן 70! למתאמן הסיני הזה יש שגרת כושר פסיכית (וכנראה גם גנים טובים מאוד) שעזרו לו להיראות ולהרגיש ככה.

זו הפינג משלים את שגרת האימונים היומית המתישה שלו כבר ב-5:30 בבוקר, לפני שהוא הולך לעבודה ב-8:00. אחד התרגילים האהובים עליו זה טיפוס הרים כשהוא נושא צידנית מים בנפח 20 ליטרים וכשהוא מגיע לפסגה, הוא יורד ממנה בזחילה על ארבע. את כל זה הוא עושה בכמעט שעתיים של אימון, תוך כדי שהוא מקפיד על שתייה. ומה אתם עשיתם הבוקר?

הסבא בן ה-70, לו יש שישיית ריבועים מעוררי קנאה בבטן, מטפס על הר בגובה 678 מטרים - ועושה את זה בקפיצות צפרדע או ריצה. "סוד החיים זו ריצה והדבר החשוב ביותר הוא להתאמן, לשמר את הכושר ולפתח אורח חיים בריא", אמר הפינג ל-South China Morning Post. אהבתו לכושר בכלל וריצה בפרט החלה לפני 45 שנה, ב-1979, כשקרא על היתרונות של פעילות ספורטיבית זו במגזין. הוא התחיל לרוץ במעלה הגבעה - כשכעת משטר האימונים שלו כולל גם הרמת משקולות, טיפוס על חבל או מוט, עמידת ידיים וקפיצת צפרדע על פני 2,500 המדרגות מבסיס הר Gele לפסגה תוך שעה. ההר הפך להיות חדר הכושר הקבוע שלו. למעשה ההר הוא מקום מפגש לחובבי כושר, כשהוא מצויד גם בציוד כושר, פארקים ומסלולי הליכה.

לא להאמין שהבחור בן 70

זו הגה טכניקות טיפוס ייחודיות הכוללות קפיצת צפרדע במעלה הגבעה וזחילה בסגנון תנין בדרך למטה. כן, את הדרך למטה הוא זוחל על ארבע גפיו באימון שמכאיב לנו בידיים ונמשך כ-50 דקות. "זחילה לא פוגעת בברכיים, היא מאמנת תיאום גפיים", הסביר הפינג, שמוצאו מהעיר צ'ונגצ'ינג שבדרום מערב סין. הוא גם זוקף את הבריאות שלו להימנעות מאלכוהול וסיגריות במשך ארבעה עשורים ולשינה בשעה מוקדמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זו הפינג. ריצה בעלייה היא האימון הקבוע שלו כבר 45 שנים.. Weibo, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ריצה בעלייה היא האימון הקבוע שלו מזה 45 שנים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Weibo

צעירים שניסו לעמוד בקצב שגרת האימונים שלו - עליה הוא מקפיד כבר 45 שנים - כשלו, כך הוא מספר ומוסיף שהוא מקפיד לרוץ מדי יום, בגשם ובשמש, לעיתים קרובות הוא עושה את זה בלי חולצה ובלי נעליים.

חוקרים מאוניברסיטת קנטקי קבעו שאדם במשקל 70 קילוגרמים יכול לשרוף 633 קלוריות בשעה על ידי טיפוס על גבעות כשהוא נושא מעל 20 קילוגרמים (5 גלונים של מים). אותו אדם יכול לשרוף 563 קלוריות בשעה בטיפוס הרים.

עוד בנושא:
איך ב"אי בני האלמוות" חיים עד מעל לגיל 100? סוד "המקום הכי בריא בעולם" נחשף

בלתי נתפס: פעילות גופנית מרובה יכולה לעשות אתכם זקנים יותר

זו הפינג מסין החל לרוץ במעלה הגבעה בשנת 1979 - כעת המשטר שלו כולל הרמת משקולות, טיפוס על חבל או מוט, עמידת ידיים וקפיצת צפרדע על פני 2,500 המדרגות מבסיס הר Gele לפסגה. Weibo, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זו הפינג מסין החל לרוץ במעלה הגבעה בשנת 1979 - כעת המשטר שלו כולל הרמת משקולות, טיפוס על חבל או מוט, עמידת ידיים וקפיצת צפרדע על פני 2,500 המדרגות מבסיס הר Gele לפסגה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Weibo
זו הפינג זוקף את הצלחתו בהימנעות מאלכוהול וסיגריות במשך ארבעה עשורים והליכה לישון מוקדם.. Weibo, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הוא זוקף את הצלחתו בהימנעות מאלכוהול וסיגריות במשך ארבעה עשורים והליכה לישון מוקדם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Weibo

ברשת שיבחו את הגבר על המראה הבלתי יאמן שלו. "היכולת לנוע על הקרקע טובה מאוד לשמירה על הניידות שלנו חדה. אני אוהב לראות את זה מופץ יותר בעולם, זה המפתח לשמירה על גוף צעיר", כתב אחד באינסטגרם ואחר הוסיף: "אחי, הבחור עכביש". אדם נוסף לא יכול היה להסתיר את הפתעתו מגילו: "אין מצב שהוא בן 70. זה שקר ואני צריך לראות תעודת זהות כדי להאמין. הבחור בן 50 לכל היותר וגם כאן הגזמתי".

"הסבא זו מדהים, כוח הליבה שלו מדהים. בגיל 70, המצב הפיזי שלו הוא כמו של ילד בן 17", כתב אחד הצופים. "הגיל הוא אף פעם לא הגבול. אכן, סוד החיים טמון בפעילות גופנית. רק אורח חיים בריא יכול לשמור עלינו צעירים לנצח", אמר אחר. "אני אפילו לא בן 30 עדיין, אבל אני מרגיש שהסבא הזה יפיל אותי עם אגרוף אחד בלבד", הוסיף צופה אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully