וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איכס, מגעילה": ג'סיקה בייל חושפת את הרגל המקלחת הביזארי שלה

7.2.2024 / 0:02

הכוכבת ההוליוודית ג'סיקה בייל, אשתו של ג'סטין טימברלייק, חשפה מה הדבר המוזר שהיא נוהגת לעשות במקלחת והמעריצים נותרו מבועתים

ג'סיקה בייל אוכלת במקלחת/: TikTok/@jessbiel

יש מי שאוהב להתקלח ויש מי שממש ממש אוהב להתקלח. הכוכבת ההוליוודית ג'סיקה בייל, אשתו של הזמר ג'סטין טיברלייק, עשתה כותרות כשחשפה את הרגל המקלחת המגונה שלה שגורם לה לבלות שם זמן ארוך וגרם לחלק מהעוקבים שלה בטיקטוק להיגעל למוות. חלק מהם אפילו חושב שמה שהיא עושה גרוע יותר מלהשתין במקלחת.

ג'סיקה בייל זכורה לרובנו מסרט האימה "המנסרים מטקסס", הדרמה "אמן האשליות" והדרמה הביוגרפית "היצ'קוק". השחקנית בת ה-41 חולקת עם בעלה ג'סטין טימברלייק שני ילדים, סילאס בן ה-8 ופיניאס בן השנתיים. על אף שהזוג מופיע בקביעות באירועי שטיח אדום, את ילדיהם הם מרחיקים מהמצלמות. כעת הילדים יצטרכו להתמודד עם חשיפה שלילית שקיבלה אמם, על אף שכוונותיה בהחלט היו תמימות.

בייל סיפרה שהדבר המאוד מאוד מאוד מוזר שהיא אוהבת לעשות במקלחת הוא... לאכול. לא, היא לא מתכוונת לישיבה באמבטיית קצף עם כוס יין אלא לאכילה של ממש. היא נכנסת למקלחת עם ארוחות ערב, חטיפים ויין ונהנית לה מאכילה מתחת לזרם המים. היא סיפרה שמדובר בחווייה מספקת מאוד, המליצה להשתמש במדף הסבונים שבמקלחת בתור שולחן האוכל והוסיפה שהיא מאמינה שזו הצורה המושלמת של מולטי טאסקינג.

@jessbiel

(Shower) food for thought… ?

♬ original sound - Jessica Biel

בסרטון החשיפה שלה היא אמרה: "אני חושבת שאולי חלקכם כבר יודעים את זה עליי, אבל אני אוהבת לאכול במקלחת. אני אוהבת לאכול ולשתות במקלחת. פרטי מזון שמתאימים למקלחת, כמו דגני בוקר או יוגורט, קפה, תה, ארטיקים. אני יודעת, אפקט הנְמֵסוֹת פועל. אבל זה בטוח, אתם יודעים, זה יורד לניקוז. כל דבר שנופל מגיע לשם, אז הכל בסדר".

אחרי שהסרטון הפך לויראלי, בייל הבהירה בסרטון נוסף: "חבר'ה, תודה על כל השאלות על אכילה במקלחת. אני פשוט כל כך נרגשת שכולכם כל כך מתעניינים. אני מאוד רוצה להתחיל תנועה, תנועת אכילה במקלחת". היא הוסיפה: "אני אוהבת לקחת ביס או לגימה ולהניח את זה על המדף, ואז את ממשיכה בשלך. את שוטפת את השיער שלך, דואגת שהסבון ישאר מחוץ לאוכל, זה חשוב. זה די פשוט, חבר'ה. אתם יכולים לעשות את זה. אני מוצאת את זה מאוד מספק".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בייל רק מזכירה לעצמה (ולנו) לא לשכוח לסגור את הפה כשהיא אוכלת במקלחת. "הדבר המורכב היחיד הוא שכשאת לועסת, את חייבת לסגור את הפה שלך. אני אוהבת להיכנס מתחת למים בזמן שאני לועסת. מכל סיבה שהיא, אני רוצה לפתוח את הפה שלי באותו זמן ולירוק מים". היא סיכמה: "תלעסו, אל תפתחו את הפה ואל תתנו למי המקלחת להיכנס פנימה.... תהנו מהמקלחת שלכם".

עוד בנושא:
ההרגל המגונה שאתן עושות במקלחת וגורם ליותר נזק מתועלת

לא ככה מתקלחים! רופאת עור חושפת 3 אזורים בגוף שאתם שוכחים לשטוף

הנה היא מדגימה איך עושים את זה:

@jessbiel

Blood orange is the new black. Giving the people what they want…

♬ original sound - Jessica Biel

הדעות בנושא היו חלוקות. רבים חשבו שבייל נפלה על הראש (במקלחת): "שחקנים הם עם משוגע", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני לא חושב שאוכל צריך להיות קרוב בכל דרך שהיא לחדר האמבטיה". "הכל בסדר איתך?" שאל עוקב מודאג ואחרת הוסיפה: "סליחה אבל זה מאוד מוזר. זה לא נורמלי".

אחרים פרגנו על הרעיון. "יש לי ארבעה ילדים. הם אוכלים את האוכל שלי. אני עומדת מאחורי הרעיון הזה ב-100 האחוזים. זה המקום היחיד להשיג פרטיות", כתבה אם מיואשת ואחרת הוסיפה: "אני חושבת שהרעיון הוא להסתתר מהמשפחה שלך. ככה אני קוראת לזה". אחרת כתבה: "זה כזה דבר שמתאים לאמא לילדים לעשות. אני הולכת לנסות את זה". צופה נוסף מצא פשרה: "אוכל אסור במקלחת, אבל שתייה זה בסדר גמור".

אבל האם זה בריא או מסוכן?

גבר אוכל פיצה במקלחת. Giphy
גבר אוכל פיצה במקלחת/Giphy

אין הרבה מחקרים שנערכו על הסיכונים הבריאותיים של אכילה במקלחת, אמר קית' שניידר, פרופסור לבטיחות מזון באוניברסיטת פלורידה, ל-TODAY.com. אבל "האורגניזמים במקלחת שלך כנראה לא יותר גרועים או לא טובים מהאורגניזמים המזיקים שיכולים להמצא במטבח", הוא מבהיר. "החשש הגדול ביותר יהיה הפוטנציאל לזיהום צואתי (במזון), ואני לא יודע אם יש שם סיכון נוסף. הייתי אומר שאכילת אוכל חם מאוד כשאתם עירום עלולה להיות בעייתית".

מרטין בוקנווג', מומחה לבטיחות מזון מאוניברסיטת פן סטייט, מצא כמה חסרונות נוספים לנשנוש במקלחת. ראשית, אם אכילה במקלחת מאריכה את זמן השהייה בה, זהו בזבוז מים ואנרגיה מחימום המים, הוא אומר. שנית, המים מהשיער עלולים לטפטף לתוך האוכל ו"בעוד שהסיכון להעברת חיידקים בצורה הזו הוא נמוך, זה לא סיכון אפסי".

יתרה מכך, המשטחים בתוך ומסביב למקלחת, כמו הווילון, הקירות והרצפה, הם בית של "מיקרואורגניזמים פוטנציאליים רבים", כולל כאלה שעלולים לגרום למחלות, הוא אומר. אכילה במקלחת עלולה להגביר את הסיכון שהמזון שלך והגוף שלך יבואו איתם במגע. "באופן כללי, החלק היחיד בגוף שלנו שנוגע במשטחים האלה הוא החלק התחתון של כפות הרגליים שלנו. אבל אם אתה מנסה להתקלח ובמקביל להתנהל עם מזון במקלחת, סביר להניח שתצטרך להיות יותר במגע עם המשטחים המזוהמים האלה", הוא מזהיר ומוסיף שאם אתם בכל זאת רוצים לאכול במקלחת חשוב מאוד לנקות אותה בתדירות גבוהה מאוד: "חלקיקים וחומרי מזון יתפזרו בהתזות אל משטחים שונים במקלחת, כולל הקירות והרצפה, שם יש סבירות גבוהה יותר שהם יידבקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully