וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ככה מתקלחים! רופאת עור חושפת 3 אזורים בגוף שאתם שוכחים לשטוף

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 15:40

גם האנשים ההיגיינים ביותר מפספסים שם: מומחית עור טוענת שיש 3 אזורים בגוף שאנחנו שוכחים לשטוף במקלחת באופן קבוע. כנסו למקלחת!

החלק שאתם לא מנקים במקלחת מסכן את בריאותכם/Dr. Scott Walter MD

מתקלחים פעמיים ביום? בטוחים שאתם נקיים? רופאת עור חושפת 3 אזורים בגוף שככל הנראה אתם מפספסים בכל מקלחת מחדש. כן, מתברר שיש דבר כזה "להתקלח לא נכון" ורבים מאיתנו לא מקרצפים היכן שבאמת צריך לקרצף. מומחית העור המכונה "דרמגורו" חשפה היכן רובנו טועים כדי שנוכל להתנקות כמו שצריך.

"אלה המקומות שבהחלט לא שוטפים אותם מספיק", חשפה רופאת העור בסרטון ויראלי שעורר זעזוע בטיקטוק, "אני רופאת עור ואתם בהחלט צריכים לשטוף את המקומות האלה לעתים קרובות יותר ממה שאתם עושים בדרך כלל". אז מאיפה נתחיל? ובכן, מומחית העור מנחה לשנות את הרגלי שטיפת האוזניים שלנו. ככל הנראה חלקנו מזניחים את גב האוזניים. כדי לראות אם אתם מקבוצת המזניחים - בדקו את עצמכם בשיטה שכוללת שפשוף של האצבע על גב האוזן: "אם אתם עושים ככה מאחורי האוזן שלכם ואתם מבחינים בריח רע או מרגישים משהו, אתם צריכים לשטוף את האזור יותר", חשפה המומחית, "זהו גם אזור סופר נפוץ להתקלפויות והצטברות של קשקשים".

הנה כל האזורים הבעיתיים:

נעבור לאזור הבא בגוף: הטבור. לעיתים קרובות אנחנו מתעלמים מפנים הטבור שלנו אבל הוא עשוי לצבור לכלוך. "זהו אזור סופר נפוץ לצבירת זיעה, פסולת ולכלוך", הסבירה הרופאה. עברייני הטבור המלוכלכים ביותר עשויים להסתכן בפיתוח אומפלולית, או אבן טבורית - מצב שבו פסולת ולכלוך מצטבר עד כדי יצירת כדור "קשה וחלקלק". ה"אבן" מורכבת משיער, זיעה, חיידקים וחלבונים טבעיים וניתנת להסרה בעזרת רופא. כדי להימנע מזה פשוט שטפו את המקום היטב!

האזור האחרון שאנחנו נוטים לשכוח, בעיקר נשים, הוא ציפורניים. היא ממליצה להשתמש במברשת ציפורניים בתדירות גבוהה יותר ולנקות לכלוך שמצטבר מתחת. "לסיום, אתם בהחלט לא מנקים מספיק את הציפורניים שלכם", מתעקשת דרמגורו, "כשאתם מתקלחים, אתם באמת צריכים להיכנס מתחת לציפורניים האלה עם מברשת קרצוף כדי להיפטר מהלכלוך, הפסולת וההצטברות. חשבו פעמיים בפעם הבאה שאתם מתקלחים".

עוד בנושא:
כל הסיבות המטרידות בגללן אסור לקחת איתכם את הטלפון לשירותים

"שטפתם את בתי השחי שלכם לא נכון עד היום - וזאת כנראה הסיבה לריח"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מאחורי האוזניים

אזורים בגוף שחשוב לשטוף בכל מקלחת. tiktok.com/@dermguru, צילום מסך
לא לשכוח!/צילום מסך, tiktok.com/@dermguru

הטבור

אזורים בגוף שחשוב לשטוף בכל מקלחת. tiktok.com/@dermguru, צילום מסך
גם שם/צילום מסך, tiktok.com/@dermguru

מתחת לציפורניים

אזורים בגוף שחשוב לשטוף בכל מקלחת. tiktok.com/@dermguru, צילום מסך
מקומות שחשוב לשטוף/צילום מסך, tiktok.com/@dermguru

רבים הודו לרופאה בתגובות והודו שהם אכן שוכחים או נמנעים מניקיון האזורים האלה. "אני לא אוהב את התחושה של נגיעה בטבור שלי", כתב אחד ואחר הוסיף: "חייב מקלחת דחופה רק לאוזניים". אחרים הופתעו שיש אנשים ששוכחים לנקות את האזורים האלה בגוף - ואתם זוכרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully