וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שטפתם את בתי השחי שלכם לא נכון עד היום - וזאת כנראה הסיבה לריח"

8.10.2023 / 0:02

דאודורנט עוזר להסוות את הריח הרע שמגיע מבית השחי - אבל זה לא אומר שהוא נקי. כך תשטפו את בתי השחי שלכם בצורה נכונה

אתם שוטפים לא נכון את בית השחי/@madamesweat/

אם חשבתם שקצת מים וסבון מספיקים כדי לנקות היטב את בתי השחי שלכם - אתם טועים. לפי מומחית ההיגיינה מארי פות'ר, רובנו מסבנים בדרך לא נכונה את האזור הזה וגורמים לבתי השחי שלנו להסריח יותר - או לכל הפחות לא להיות נקיים לגמרי.

מארי פות'ר, הידועה גם בשם Madame Sweat בטיקטוק, שם היא מחנכת את הצופים שלה בנושאי היגיינה, מדברת בסרטון שלה על כל אותם אנשים שלא שוטפים את בתי השחי שלהם כמו שצריך. בסרטון הקצר שצבר יותר מ-2.5 מיליון צפיות, היא מסבירה מדוע שיטת השטיפה שלנו שגויה.

"אם אתם שוטפים את בית השחי שלכם ככה, עם קצת סבון טוטי-פרוטי, אני יכולה להבטיח לכם שעדיין יש לכם את השאריות של הדאודורנט מאתמול בבית השחי שלכם", היא אמרה תוך שהיא מחקה שפשוף מהיר של בתי השחי. "ג'ואי", כפי שהיא קוראת לו, מדגים בסרטון שלה את הדרך הטובה ביותר לשטוף את בתי השחי. "אנחנו כאן במקלחת עם ג'ואי - והוא מקציף (את האזור) במשך 30 שניות", היא מציינת. "הוא עושה את זה נכון. בנוסף, הוא משתמש בסבון אנטיבקטריאלי!".

ככה עושים את זה נכון

מארי ממליצה להשתמש בסבון אנטיבקטריאלי שיש בו חומץ תפוחים, מלח ופחם - "ולמי שיש שיער בבית השחי, אתם באמת חייבים לחפור שם טוב כדי להיפטר מהדאודורנט של אתמול", מוסיפה מומחית ההיגיינה.

עוד בנושא
יתכן שאתם בכלל לא צריכים לשים דאודורנט - והתשובה לכך נמצאת אצלכם באוזן

מסריחים מזיעה? השיטות שיעזרו לכם להריח טוב יותר


העוקבים שלה הודו בטעות. "אני תמיד מעביר שטיפה קלה ומסיים. אני לא מבין איך לא הקפדתי על זה עד היום", כתב אחד. "ניסיתי סבון אנטיבקטריאלי וזה שרף לי את בתי השחי", הסביר אחר. חלק מהצופים התוודו שאין להם בעיה עם דאודורנט שנשאר למשך ימים בבית השחי ואחרים טענו שהם בכלל לא שמים דאודורנט - וזו כבר בעיה שצריך לטפל בה בסרטון נוסף, נכון מארי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully