וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריון של 1 ל-70 מיליון: מצפה לשני סטים של תאומים זהים

30.1.2024 / 0:42

לאישה מאוסטרליה יש הריון שהסיכוי אליו עומד על 1 ל-70 מיליון: היא הולכת ללדת רביעייה של שני זוגות תאומים. הנה הסיפור הנדיר שלה

נולדו לנו שני זוגות של תאומים/@albatwinsx2

אישה מאוסטרליה נותרה המומה כשגילתה שלאחר שעברה שתי הפלות כואבות, היא נכנסה להריון עם רביעייה, אבל לא סתם רביעייה אלא שהיא בהריון של 2 זוגות תאומים זהים בו זמנית.

איבוני אפס בת ה-23 ובן זוגה, ג'יידן בן ה-21, אמורים לקבל את פני הרביעייה באפריל, כאשר גם הרופאים נדהמו מההריון הנדיר שלהם. "אחת האחיות בבית החולים שלנו אמרה שהיא מעולם לא ראתה אישה בהריון עם שני סטים של תאומים זהים, במהלך 30 שנות הקריירה שלה", אמרה אפס בראיון ל-Caters News, "הרופא שלנו אמר לנו שהריונות של רביעייה הם סיכוי של כ-1 ל-700,000, ולהיות בהריון עם שתי קבוצות של תאומים זהים זה אפילו נדיר יותר". הסיכוי להריון כזה הוא בערך 1 ל-70 מיליון, לפי AL.com.

בסריקה הראשונה שלהם בספטמבר האחרון נאמר לזוג הצעיר שהם מצפים לתאומים. עם זאת, חודש לאחר מכן, הרופאים גילו שיש שני תינוקות בכל אחד מהשקים, כלומר היא בהריון עם שתי קבוצות של תאומים זהים. לאחר שעברה שתי הפלות לפני ההריון הזה, אפס התקשתה להאמין כשנאמר לה שהיא נושאת ארבעה תינוקות. "כמעט התעלפתי כשגילינו שיש שם ארבעה ולג'יידן לא היו מילים", היא נזכרה, "אין שום דבר שיכול להכין אותך לחדשות האלה".

הזוג הצעיר מתגורר כיום בדירת שני חדרים והם מודאגים כיצד יוכלו לפרנס את 4 הילדים שהולכים להגיע. עם זאת, השניים כבר בנו תכניות לקראת הלידה ובאופן מפתיע ההריון הולך לאפס די בקלות. "בהתחשב בעובדה שגילינו שיש לנו ארבעה תינוקות ולא רק את מה שחשבנו שיהיה לנו, הכל הולך חלק וטוב", הצהירה האם לעתיד.

בני הזוג גם יגלו בקרוב את המין של התאומים שלהם. "יש לנו גילוי מגדר במהלך השבועות הקרובים ואני כל כך נרגשת לגלות מה יש לנו", אמרה אפס, "יהיה נחמד לדעת מה אני מגדלת שם".

אפס קבעה ניתוח קיסרי לאפריל ובני הזוג מנסים להתכונן כמה שיותר לארבעת ילדיהם העתידיים. "אנחנו עוברים לבית חדש בשבוע הבא ואנחנו בתהליך של קניית מכונית גדולה יותר", היא הצהירה, "אני מרגישה די טוב עם הכל".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד בנושא:
"אני בהריון כל שנה מאז 2014. זה עדיף מלקבל מחזור"

"לא ידעתי שאני בהריון עד שראיתי רגל מבצבצת מתוכי"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"כשגילינו את החדשות לראשונה, שנינו נכנסנו למצב של שוק מוחלט - וכל כך דאגנו איך נטפל ונפרנס ארבעה תינוקות, אבל אני יודעת שנסתדר עם זה", הוסיפה אפס באופטימיות זהירה.

בעוד שההריון נדיר להפליא, אישה אמריקאית הביאה לעולם שתי קבוצות של תאומים זהים באותה תקופה בשנה שעברה. האנה קרמק בת ה-29 מאלבמה ילדה את התאומות אוולין ואדלין ואת התאומים דיוויד ודניאל ב-14 במרץ, לפי AL.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully