וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דרכים פשוטות להקסים כל אדם שתדברו איתו: "לא משנה מה אומרים, אלא איך"

24.1.2024 / 0:03

מאמנת מקוונת להעצמה אישית שיתפה שלושה כללי התנהגות ודיבור שיגרמו לכם להקרין ביטחון ויקסימו כל אדם שתדברו אותו: "אתם נשפטים בכל פעם שאתם מדברים עם מישהו - לא על מה שאתם אומרים אלא על איך שאתם אומרים"

טריק העיניים שגורם לאנשים להתאהב בכם/@sophieroselloyd

אולי תופתעו לשמוע, אבל רוב האנשים לא חכמים במיוחד. פשוט חלקם יודעים אך "להישמע חכמים". לחלקנו ביטחון עצנמי בא באופן טבעי, אבל אחרים יתקשו להפגין אותו ולכן מאמנת מקוונת להעצמה אישית חושפת שלושה טריקים (די פשוטים) שיסייעו גם לכם להישמע חכמים, להקרין ביטחון ולהקסים את כל מי שמדבר איתכם.

המשפיענית המקוונת האנה צ'אן (@realhannahchan בטיקטוק) שמגדירה את עצמה כמנטורית לעסקים מקוונים, מפרסמת מדי פעם סרטונים בטיקטוק שמסייעים להעצים בעיקר נשים. בסרטון האחרון שלה היא מודה שלא נולדה עם כריזמה והייתה מעט "מסורבלת" כשהייתה צעירה יותר. עם זאת, כעת היא פועלת לפי סט כללים מסוימים כדי לזכות ביחס ראוי מאנשים ושיתפה את הצופים שלה בכללים שיעזרו גם להם ליצור את הרושם הראשוני הטוב ביותר.

"שופטים אותך בכל פעם שאתה יוצר קשר עם מישהו, לא לפי מה שאתה אומר, אלא לפי איך שאתה אומר את זה", היא מסבירה בסרטון. הטיפ הראשון שלה הוא להשתמש ב"טכניקת הזיקית", משהו שהאנשים הכי כריזמטיים שיש עושים בדרך כלל, לדבריה. טכניקה זו גורסת שעליך לשנות את הגישה שלך על סמך מי שאתה מדבר איתו. היא הסבירה: "כשאתה מדבר עם אנשים שיש להם אנרגיה סופר גבוהה, הרבה מהזמן הם מרגישים שהאדם השני לא כל כך מושקע בשיחה אם אתה לא מחזיר להם את האנרגיה הזו בחזרה. אם אתה רוצה לגרום לאותו אדם להרגיש שרואים אותו ולבנות איתו קרבה מסוימת, אתה תצטרך להגדיל את האנרגיה שלך ב-20 אחוזים כדי להתאים את עצמך במידת מה לרמתו".

כשנשאלה בתגובות: "בתור טיפוס מופנם, זה כל כך מתיש להתאים את אנרגיית ההייפ הזו! יש לך עצות?", היא השיבה: "אני מופנמת אז אני מבינה אותך! זה לא אומר להיות מישהו שאתה לא. רק להגדיל את האנרגיה שלך ב-10-20 אחוזים". מחקרים מצאו שאנשים משתמשים בטכניקה הזו ללא כוונה בהרבה מהמקרים, כשהם נוטים "לחקות" את שפת הגוף והמחוות של חבריהם, דבר המכונה גם "שיקוף". יועץ פסיכולוגיה ומאמן החיים, באיו פריאנדיטו הזהיר שחשוב שאנשים יוודאו שהם לא מאבדים את ה"עצמי האותנטי" שלהם ושהם "אמפתיים ומסתגלים - ולא רק מחקים".

צפו בהסבר שלה

@realhannahchan

If you were born awkward like me charisma is a learnt skill babyyyy

♬ original sound - Hannah Chan

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


הכלל השני שהאנה עוקבת אחריו הוא גובה הקול. היא מדגישה שהדרך שבה אתה מדבר "מעידה המון עליך". היא הסבירה שיראו בך אדם חסר ביטחון אם תדבר בגובה קול שעולה מעלה בסוף משפט. הטון או גובה הקול שלך יגידו עליך הרבה - ואם המשפטים שלך נוטים להסתיים בגובה גבוה יותר, זה יכול להישמע כמו שאלה, כאילו אתה לא בטוח במה שזה הרגע אמרת. האנה הוסיפה: "בתת מודע אתה מאותת ומחפש אימות - כאילו אתה מנסה לשאול שאלה כדי לקבל אישור מהאדם אחר. כשאתה עושה הפוך ומסיים את המשפטים שלך בגובה נמוך ולא גבוה כאילו אתה שואל שאלה, זה לא משנה אם אתה מדבר עם מנכ"ל חברה ואתה המתמחה ללא שכר - זה מאותת לאחר שיש לך ודאות ברעיונות שלך ואתה עומד מאחוריהם".

לבסוף, הכלל האחרון שהאנה חיה לפיו הוא הימנעות מלהוריד מערך עצמך. כלומר, היא טוענת שיש להימנע מביטויים כמו "אוי, רק אם אתה רוצה" או "אני לא טוב כמוך". האנה אמרה: "אתה אולי חושב שאתה פשוט צנוע או נחמד - אבל זה בעצם מקרין שאתה חסר ביטחון, כאילו אתה לא מרגיש בנוח עם העובדה שאתה יכול להיות טוב במשהו. אם אתה חושב על כל הסיבות שבגללן אתה מכבד מישהו, זה בעצם לא בגלל שהוא סופר נחמד או צנוע מדי. זה כנראה בגלל שיש לו את האנרגיה הזו של הוודאות, שהוא מכבד את עצמו מספיק כדי לחלוק את הדעות שלו, גם אם הוא יודע שאנשים אחרים לא יסכימו איתו".

עוד באותו נושא
בזמן שמצמצתם: ככה רושם ראשוני באמת עובד

מחקר בן 80 מצא: כך תהפכו לאנשים רגישים ואינטליגנטים יותר

אז מה היה לנו כאן? להתאים את עצמנו לאנרגיה של האחר (להעלות או להוריד את שלנו ב-10-20 אחוז זה בהחלט מספיק), לסיים משפט בקביעה וביטחון ולא בסימן שאלה או צורך לקבל אישור מאחרים ולומר את דעתך בביטחון מבלי להוריד מערכך. בהחלט אפשר לעבוד על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully