וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי זריקות או אימונים מפרכים: כך השילה קלי קלרקסון 20 ק"ג

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 12:11

הזמרת הודתה לאחרונה כי יש משהו אחד שממש עזר לה להשיל במשקל - הליכה, ולא כזאתי מהירה ומאומצת, אלא דווקא יומיומית - כזו שמזיזה אתכם ממקום למקום. אז כמה בדיוק צריך ללכת כדי לרדת?

הסרטון שמוכיח: קלוריות זה ממש לא הכל/צילום: יוסי ציפקיס, בימוי: גיא גורן, עריכה: נועה לוי

זה לא סוד שאוזמפיק הפכה בשנה האחרונה לתרופה שוברת קופות להרזיה בהוליווד וברחבי העולם כולו. אבל לא כל מפורסמת פנתה לתרופות כדי לשנות את גופה, ורבות מציינות את הטכניקה הפשוטה של ​​הליכה כסוד מאחורי ההרזייה שלהן.

השבוע, קלי קלארקסון כפרה בשמועות שהירידה האחרונה שלה במשקל נבעה בשימוש באוזמפיק, ואמרה למגזין "פיפל" שהיא הצליחה לרדת במשקל על ידי הליכה נוספת ושיפור התזונה שלה.

הזמרת בת ה-41, חשפה כי החליטה ללכת לכל מקום מביתה החדש בניו יורק, מה שעזר לה לבצע את הפעילות הגופנית שהיא צריכה. לפני שהתגוררה במנהטן, היא התגוררה בלוס אנג'לס, שם נסעה במכוניתה לכל מקום לדבריה, מה שהוריד משמעותית את הצעדים שהיא הלכה מדי יום.

גם השחקנית האוסטרלית רבל ווילסון עלתה לכותרות עם הירידה המדהימה במשקל שלה בשנים האחרונות, לאחר שהשילה 35 ק"ג מאז 2020.

השחקנית בת ה-43 דיברה בעבר עם מגזין שייפ על 'שנת הבריאות' שלה ואמרה שהליכה רגילה, לא אימונים מפרכים, היא שעזרה לה להעביר את הקילוגרמים. היא חשפה ש'הליכה מתונה' הייתה למעשה מרכיב מרכזי בירידה במשקל ועזרה לה להשיל 'שומן גוף מיותר'.

"מעולם לא שקלתי בריאות כראוי מכל הזוויות", אמרה על השינוי שלה. "אבל הייתי בת 40 וחשבתי להקפיא את הביציות שלי, והמומחים אמרו לי שככל שאני בריאה יותר, כך התהליך יכול להשתפר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כמה צעדים צריך ללכת כדי לרזות?

10,000 צעדים ביום הפכו ליעד מיתולוגי שרבים ברחבי העולם דבקים בו ומקבלים כסוג של בנצ'מארק בריאותי מובן מאליו. שאלתם את עצמכם פעם מאיפה הוא הגיע? ומה המשמעות שלו בכלל? יעד עשרת אלפים הצעדים נוצר בשנת 1965 על ידי חברה יפנית שפיתחה מוצר חדש - מד צעדים. למוצר קראו מאנפו-קיי (Manpo-Kei), שפירושו המילולי הוא "מד 10,000 הצעדים".

"היעד הזה נבחר כי הוא עגול וקליט, קל לזכור אותו וגם - מעל ממוצע הצעדים היומי של רוב האנשים. זה היה אתגר, אבל כזה שהוא בר השגה לרבים", הסביר ד"ר תומס היראי, מנהל המרכז הבריאטרי והמטבולי בבית החולים סן חוזה בקליפורניה, בשיחה עם האתר Insider. כמה קלוריות אפשר לשרוף בכלל בהליכה של 10,000 צעדים והאם זה משהו שיכול לעזור לאנשים להגיע למשקל היעד שלהם?

רוב האנשים שורפים 30-40 קלוריות על כל 1,000 צעדים. המשמעות היא שמי שעומד ביעד של 10,000 צעדים ביום יכול לשרוף בין 300 ל-400 קלוריות מדי יום. אבל זה רק אומדן כללי והוא עשוי להשתנות מאדם לאדם. כל צעד שאתם עושים שורף קלוריות, אבל כמה? זה משתנה ומושפע מהמשקל, גודל הצעדים ורמת הכושר של כל אחד, וגם קצב ההליכה, זווית השיפוע והאזור הגאוגרפי.

כדי לרדת במשקל, אתם צריכים לשרוף יותר קלוריות ממה שאתם מכניסים לגוף. עבור רוב האנשים, כדי לרדת חצי ק"ג בשבוע יש צורך להיות בגירעון קלורי יומי של 500 קלוריות. לאנשים שמעוניינים לרדת במשקל או לשמור על המשקל הנוכחי שלהם, מומלץ גם לבצע 15-200 דקות של פעילות גופנית מדי שבוע. הליכה של עשרת אלפים צעדים ביום יכולה למלא חלק ממכסת הדקות השבועית הזאת. אבל, כפי שמחדד ד"ר היראי, הסיכויים שלכם לרדת במשקל ישתפרו פלאים אם נוסף לצעדים גם תקפידו לאכול כמו שצריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully