וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם מתקלחים לא נכון! הוויכוח המלוכלך שחצה את הרשת

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 14:12

יותר מ-7.5 מיליון אנשים מתווכחים עכשיו על הדרך הנכונה להתקלח: עם הפנים לכיוון ראש המקלחת או עם הפנים לכיוון הנגדי. מי טעה עד היום?

מהי הדרך הנכונה להתקלח?/@alittlebitlovey

מהי הדרך הנכונה להתקלח: עם הפנים לכיוון ראש המקלחת או עם הגב לכיוונו? לצערנו, אין לכך תשובה חד משמעית - וזו כנראה הסיבה שמליונים עכשיו דנים ומתווכחים בשאלה הזאת.

בסרטון שצבר יותר מ-7.5 מיליון צפיות, היוצרת אלכסנדרה לי חשפה שהיא מתקלחת אחרת מאמה - והיא גילתה על כך כשביקשה ממנה עצה לגבי שיפוץ המקלחת. "זה דבר כל כך בסיסי שכולנו עושים, אבל אף פעם לא חשבתי על זה", אמרה לי, בת ה-29, ל-The Post, "אין ספק שאין דרך 'נכונה' להתקלח, אבל מסיבה כלשהי, שתינו הופתענו שמישהו יבחר מרצונו להתקלח בכיוון השני".

הבחורה מדרום קליפורניה הודיעה ליותר מ-109,000 העוקבים שלה כי יש "שתי דרכים שבהן אנשים מתקלחים". היא הסבירה שבעוד היא מתקלחת כשפניה בכיוון הנגדי למים הזורמים, אמה מתקלחת כשפניה לכיוון ראש המקלחת. "כשאני מתקלחת, ראש המקלחת נמצא מאחוריי כך שהמים זורמים על השיער שלי ויורדים אל הגב", היא אמרה בהשוואה לאמה. היא אמנם "מסתובבת מדי פעם", הסבירה, אבל אמה "מתקלחת בעיקר עם הפנים לכיוון ראש המקלחת" ומאפשרת למים לפגוע בפניה. לי נותרה המומה מהתגובה של אמה והתעקשה שהדרך הנורמלית להתקלח היא עם הפנים לצד הנגדי של ראש המקלחת.

@alittlebitlovey

now I need to know, what is the normal way to shower?!? ?

♬ original sound - Lovey Lee

איך אתם מתקלחים?

עם הפנים למקלחת
עם הגב למקלחת
פעם ככה ופעם ככה
אני בכלל עושה אמבטיות
3733 משתתפים

עוד בנושא:
כמה זמן מומלץ להשאר באמבטיה - ומתי זה הופך למסוכן?

תפסיקו להתקלח ככה: שינוי קטן בהרגלי המקלחת שלכם יהפוך אותה למעיין נעורים


הצופים היו חלוקים בדעתם. "מי לעזאזל מתקלח עם הפנים לכיוון המים. אי אפשר לנשום ככה", כתב אחד ואחר התנגד: "מי לא פונה עם הפנים למים? זה מוזר להתקלח הפוך".

צופה אחרת כתבה שהיא עומדת מול המים חוץ מבזמן שהיא שוטפת את השיער. עם זאת, היו כמה צופים שהודו שהם פשוט מסתובבים כמו שווארמה, כך ששני הצדדים יקבלו זמן שווה. "סיבוב מתמיד הוא הדרך היחידה לעשות את זה", כתב אחד הצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully