וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שכחתי להסיר טבעת לפני השינה וזה הפך לסיפור אימה אמיתי"

3.9.2023 / 0:01

כמעט 7 מיליון צופים עקבו אחר הסיפור המאוד כואב של בריאנה שהלכה לישון עם הטבעת על האצבע והתעוררה בלי היכולת לשלוף אותה. גם שלושה רופאים כשלו במשימה

נותרה עם טבעת תקועה על אצבעה/tiktok.com/@briannap31

האם יצא לכם ללכת לישון עם טבעת על האצבע ולהתעורר כשהיא נפוחה ובלי שום יכולת להסיר את הטבעת? זה בדיוק מה שקרה לבריאנה, שלרגע חששה שהיא ממש הולכת לאבד את האצבע שלה, אחרי ששלושה רופאים ניסו לחלץ את הטבעת ללא הצלחה: "זה הרגיש כמו סיפור אימה אמיתי", היא אמרה.

בריאנה שיתפה את החווייה המייסרת שעברה בניסיונות החילוץ הכואבים של הטבעת בסרטון טיקטוק שצבר כמעט 7 מיליון צפיות, בו סיפרה שאחרי לילה של שכרות היא הלכה לישון עם הטבעת המצולבת על אצבעה האמצעית והתעוררה בלי היכולת להסירה: "הטבעת הזאת לא יוצאת. כל פתרון יתקבל בברכה", היא כתבה לצד תמונה של הטבעת שסוחטת את החיים מאצבעה.

נותרה עם טבעת תקועה על אצבעה. tiktok.com/@briannap31, צילום מסך
נותרה עם טבעת תקועה על אצבעה ועברה סיוט אמיתי, לדבריה/צילום מסך, tiktok.com/@briannap31

מה היא לא ניסתה? בריאנה השרתה את אצבעה במי קרח, הרימה את זרועה מעל לראשה כדי לנסות להפחית את זרימת הדם לאצבעות ולהוריד את הנפיחות ואפילו עטפה את האצבע המתנפחת בחוט כדי לנסות למשוך את הטבעת החוצה. "לכל מי ששואל, לא, זה לא בחוץ וזה היום הגרוע בחיי. ביי", היא כתבה על גבי עוד תמונה.

עוד בנושא:
זהירות, תמונות קשות לצפייה: העישון גורם ללשון להפוך לירוקה - ושעירה

מבעית או משעשע? אלה רק חלק מהחפצים שהוצאו מישבנים של מטופלים

בריאנה סוף סוף החליטה שהגיע הזמן לקבל עזרה מבחוץ והוסעה ל"תחנת עזרה ראשונה", אבל גם שם לא הצליחו להסיר את הטבעת. לאחר מכן היא נסעה למרפאה וטענה שגם שם הרופא לא הצליח להסיר את הטבעת מאצבעה. בריאנה גם סיפקה עדכון לא מוצלח מ"העצירה השלישית", אך לבסוף חשפה שטיפול דחוף ב-MD City (הספקית הגדולה ביותר של טיפולים דחופים בניו יורק ובניו ג'רזי) הציל אותה והסיר בהצלחה את הטבעת הארורה. "הולי שיט, אני חופשיייייייה", היא כתבה על תמונה של ידה נטולת הטבעת, "תודה לכולם שעקבתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הנה הסיפור המלא והמאוד מטריד שלה:

בתגובות היו שטענו שבמקום לרופאים היא הייתה צריכה לפנות לחנות תכשיטים ושם היו מסייעים לה להסיר את הטבעת אבל מגיבים רבים נותרו מבולבלים בעיקר מהשאלה כיצד בריאנה הצליחה להגיע בכלל למצב הזה. "אני ישנה עם הטבעות שלי כל לילה כי אני מאבדת דברים וזה מעולם לא קרה לי", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני ישנה עם טבעות מדי לילה במשך יותר מעשור וזה מעולם לא קרה לי. אפילו פעם אחת. האם זה נורמלי?". בריאנה השיבה לה: "זה בוודאות לא היה נורמלי :/ אבל אני אף פעם לא ישנה עם הטבעות שלי ושתיתי בלילה הקודם". "זה בגלל שהתייבשת", כתב אחר ובריאנה השיבה: "לומדים מכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully