וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבעית או משעשע? אלה רק חלק מהחפצים שהוצאו מישבנים של מטופלים

11.6.2023 / 0:03

אורולוג מלוס אנג'לס הפך את מטופליו לבדיחה ויראלית כששיתף סרטון שלו רוקד על רקע תמונות של אביזרים ששלף מישבנם של אנשים שהוכנסו לשם לצורך הנאה מינית ונתקעו

דברים שנמצאו תקועים בישבנים של אנשים/TIKTOK

האם מדובר בחוסר טאקט משווע או במשהו שבהחלט אפשר לצחוק עליו כל עוד פרטי המטופלים נותרים בעלטה? ג'ושוע גונזלס, אורולוג מלוס אנג'לס, שיתף סרטון שלו רוקד על רקע של חפצים מוזרים שהסיר מישבנם של מטופלים אותם החדירו לשם לצורך הנאה מינית.

כדור ביליארד, מברשת שיניים, בקבוק דבק, טושים, טיל צעצוע ופקק מתכת - כולם נמצאים ברשימת האובייקטים המוזרים שהציג גונזלס, כשלצד הסרטון הוא מריע לכל אותם "מנתחי חדר המיון המאומנים" שנאלצו להתמודד עם המצבים המביכים האלה.

רק בשבוע שעבר פורסם ב-Daily Mail על גבר איראני בן 30 שנאלץ לעבור ניתוח בבטנו לאחר שדחף לישבנו דאודורנט שעתיים קודם לכן ולא הצליח להוציא אותו.

הנה הסרטון שלו:

רבים מבין 40,000 העוקבים של האורולוג מיהרו להביע את דעתם בתגובות. "לפחות לרובם הייתה האפשרות להוציא את החפץ חזרה החוצה, אבל פקקי בקבוקים? בחייך אחי, מה חשבת לעצמך שיקרה?" הגיב משתמש אחד ואחר הוסיף: "עליך לגבות תשלום נוסף עבור החליצה".

"עובדי שירותי הבריאות יכולים לכתוב ספרים על החוויות המצחיקות האלה", הגיב אחד ואחר בעל ניסיון הוסיף: "כמי שעבד בעבר בחדר מיון... אני יכול לאמת את כל זה".

עוד חפצים מוזרים שנמצאו בישבנם של מטופלים:

ביצה

ביצה שהוחדרה לישבנו של מטופל. Radiopaedia.org, צילום מסך
ביצה שהוחדרה לישבנו של מטופל/צילום מסך, Radiopaedia.org

מיכל קפה

מיכל קפה הוחדר לישבנו של מטופל. Radiopaedia.org, צילום מסך
מיכל קפה הוחדר לישבנו של מטופל/צילום מסך, Radiopaedia.org

ואפילו צעצוע באז שנות אור:

באז שנות אור מ"צעצוע של סיפור" הוחדר לישבנו של מטופל. Radiopaedia.org, צילום מסך
באז שנות אור מ"צעצוע של סיפור" הוחדר לישבנו של מטופל/צילום מסך, Radiopaedia.org

אז איך מחדירים חפצים לישבן - בלי להסתבך?

מבחינה רפואית, מומלץ שלא לעשות זאת - אך אם כבר בחרתם לנסות, רצוי לשמן היטב את החפץ לפני. "ללא שימון בחומר סיכה, הרקמה העדינה בתוך פי הטבעת שלכם עלולה להיקרע, מה שעלול להיות כואב ולהעמיד אתכם בסיכון לזיהום".

למי שמחפש להתנסות, הגסטרואנטרולוגית של קליבלנד קליניק, מישל אינקסטר, הסבירה כי "עם כל חיידק שקיים, לא אמורה להיות בעיה כל עוד אתם משתמשים בקונדום". ה-NHS ממליץ לכל מי שחוקר משחקים אנאלים לעשות זאת בבטחה ולהשתמש בחפץ עם בסיס מתרחב כדי למנוע ממנו ללכת לאיבוד בפנים. בנוסף הוא מזהיר כי חפצים עשויים לחורר את המעי מה שעלול להוביל להעברת חומרים ממערכת העיכול לחלקים אחרים בגוף ולגרום לזיהום.

עוד באותו נושא

סקס אנאלי: ככה תעשו את זה בצורה בטוחה ובריאה

לכתבה המלאה

17 דברים מוזרים שנמצאו בישבנים:

למה אנשים עושים את זה?

מחקר שפורסם ב-2019 תיעד הסרת גופים זרים מפי הטבעת בעיר סוקור שבדרום פקיסטן. "הדבר הראשון שנתקלתי בו היה מקל ירוק - בחור דחף אותו כל כך עמוק שהוא חורר את לולאת המעיים שלו ונכנס לתוך הבטן שלו. נתקלתי במקרים אחרים שכללו נורה, מוט ברזל, בקבוק ומברשת שיער", אמר רופא חדר המיון מלאהור, פקיסטן, פרוז חאוואז'ה, ל-VICE World News. הוא נתקל בכ-10 מקרים של החדרת חפץ זר בטווח של שנה.

התנסויות מיניות ולעיתים תשוקות מזוכיסטיות להגברת ההנאה באמצעות כאב היו הסיבות העיקריות בגללן אנשים ניסו לאונן עם חפצים ביתיים, כך מצאו הרופאים. "הסיבה מאחורי זה היא שבני אדם הם יצורים מאוד סקרנים. הם רוצים להגביר את ההנאה שלהם על ידי ניסיון להשתמש בחפצים מסוגים שונים", אמרה המטפלת המינית טהירה רובב ל-VICE World News.

למשל
הכניס צלופח חי לפי הטבעת בניסיון לטפל בעצירות - וכמעט מת כי הובך לספר על זה

מטופל הגיע למיון עם פגז ארטילרי תקוע בישבנו - וחוליית חבלנים הוזעקה

במקרים של חפצים זרים שהגיעו לישבן לצורך הנאה מינית, רוב החולים אינם מרגישים בנוח לחשוף את הסיבה לפציעה, אמרו הרופאים. מבוכה חברתית מובילה רבים אפילו לעכב את פנייתם לעזרה רפואית מלכתחילה. "הם כועסים על כך שהם צריכים להסביר את עצמם. זה כמו להתוודות במקום להיתפס. הם לא רוצים לדבר על זה והם מרגישים בושה. להסביר את זה לאדם זר זה רע מספיק, אבל יש חשש עמוק בתוכם שהרופא ילך ויחשוף את זה בפני משפחתם או המלווים שלהם. זה מאוד רגשי עבורם", אמר ד"ר ריזוואן אזאמי. "כשהם מבקשים עזרה, הם לא רוצים לחשוף הכל. הם יגידו: 'אנחנו לא יודעים איך זה קרה. הלכתי ונפלתי משולחן הכתיבה'. תארו לעצמכם חפץ בקוטר של 8 או 10 ס"מ נכנס לפי הטבעת שלכם מבלי להחדיר אותו. איך זה יכול לקרות?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully