וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של מינדי קלינג, כוכבת "המשרד" - ככה היא ירדה 20 ק"ג

27.6.2023 / 0:01

"הרופא שלי אמר לי שהשנה אני הכי בריאה שהייתי מזה שנים" אמרה קלינג וחשפה כיצד הצליחה לרדת במשקל בלי כדורים, ניתוחים או דיאטות מיוחדות

יח"צ - חד פעמי

למינדי קלינג יש הרבה מה לחגוג השנה. מי שפרצה בתור קלי קאפור בסדרת הלהיט "המשרד" השתפכה בסוף השבוע על בריאותה וילדיה לכבוד יום הולדתה ה-44. "הרופא שלי אמר לי שהשנה אני הכי בריאה שהייתי מזה שנים", היא כתבה באינסטגרם לצד תמונה של בתה, קתרין בת ה-5, ובנה, ספנסר בן השנתיים, מגלגלים מזוודות. "זו מתנה די טובה ליום ההולדת, נכון?"

האישור הרפואי למצבה הבריאותי של קלינג מגיע לאחר שאיבדה יותר מ-20 קילוגרמים בשנים האחרונות. הבמאית וכוכבת הסדרה "מינדי" גילתה שהיא משקיעה "כל כך הרבה זמן ואנרגיה בניסיון להיות בריאה. אני פשוט אומרת לעצמי שאני צריכה לעשות בעצם 30 ק"מ בשבוע של הליכה או ריצה - וזה עזר לי מאוד".

ככה היא נראתה פעם

מינדי קלינג על השטיח האדום, אוגוסט 2006. Frazer Harrison/, GettyImages
מינדי קלינג על השטיח האדום, אוגוסט 2006/GettyImages, Frazer Harrison/
מינדי קלינג בתור קלי קאפור ב"המשרד". Giphy
מינדי קלינג בתור קלי קאפור ב"המשרד"/Giphy

וככה היא נראית היום

קילינג ציינה שהילדים שלה דוחפים אותה להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמה - גם כשהיא לא רוצה להיות. "עכשיו אני רק מנסה להיות נוכחת עבורם (קשה לי! אני חסרת סבלנות!), להיות מוכנה לכל דבר (שוב קשה לי, אני לא ספונטנית!), ולהישאר בריאה עבור שני החבר'ה האלה (גם קשה! אני רק רוצה לאכול סטייקים בכל ארוחה מול הטלוויזיה), כי עד שאהיה שלד אפור זקן הם יציקו לי - 'אמא, את חייבת ללכת'", כתבה.

עוד מהפכים של כוכבים
ג'ון גודמן ירד 90 ק"ג - והוא בלתי ניתן לזיהוי

המהפך של אדל: 4 דברים שאתם יכולים ללמוד מהזמרת וליישם


בעבר, חשפה קלינג כי היא תהיה "שמנמנה לכל החיים", מכיוון שאין לה "תחביבים אחרים חוץ מלעשות דיאטה" וכי אין לה משמעת עצמית. עם זאת, בשנים האחרונות היא שינתה את אורח חייה, החלה לאכול נכון ולהתאמן - והתוצאות בהתאם. בחודש מאי האחרון, בריאיון שהעניקה לתוכנית האמריקנית "Today", היא אמרה כי היא "לא תפסיק להיות פודי", אבל שהיא פשוט עשתה שינויים בתזונה שלה והפסיקה לחשוב על אימוני ספורט כ"עונש".

"לפעמים יש לי כמה דקויות פנויות ביום, אז החלטתי שבמקום שאשב על הספה ואעבור על האינסטגרם שלי, אצא להליכה", אמרה אז. "במקום שאעשה אימון אחד גדול בתחילת היום או שום אימון, החלטתי שפשוט אהיה בן אדם יותר פעיל כל הזמן".

לאחר שחשפה את מבנה הגוף החדש שלה, היא גילתה כמה קשה היה לה לשנות את הלך הרוח שלה סביב שגרת האימונים שלה. "ניסיתי מאוד להשתחרר מהרעיון הזה של ירידה במשקל בגלל יוהרה ובאמת ניסיתי לחשוב איך אני יכולה להיות בריאה", היא אמרה למגזין People במאי 2022, והוסיפה שלקח לה "הרבה זמן" להפטר מה"קונוטציות השליליות סביב האימון."

כעת היא פעילה גופנית באמצעות ריצה, טיולים, יוגה, פילאטיס והרמת משקולות. "כשהייתי צעירה יותר, היה לי רעיון מאוד ברור איך צריך להתאמן. זה היה כזה - 45 דקות על ההליכון, שבע דקות לקילומטר וחצי, זה היה צריך להעניש אותי, הייתי צריכה לשנוא את זה", היא נזכרה. "אני לא צריכה להיות כמו מומחי הכושר כדי באמת ליהנות מזה וכדי להתאמן מעולה".

בספר הזיכרונות שלה שכתבה ב-2011, היא סיפרה כיצד ירדה "שלושים קילו תוך כחודשיים בתיכון על ידי אכילה של בדיוק חצי מכל מה שהונח מולי ובלי קינוח". כשהתפרסמה, אמרה שהיא "פעם הייתי האדם הזה שהיה אומר לעצמו - את חייבת להפסיק לאכול את המאכלים האלה, או שישה שבועות לפני אירוע - אני רק שותה מיץ". כיום מינדי סיפרה שהבינה שמתינות היא המפתח להצלחת הירידה במשקל שלה. "אני לעולם לא אפסיק לאהוב אוכל. אני לעולם לא אהיה מישהי שיכולה לאכול תרד וסלמון כל יום", היא אמרה. "אני פשוט באמת בפעם הראשונה בחיי, מנסה למתן את זה, ואני אוהבת את זה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully