וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל שיכול לעכב שפיכה מוקדמת בשתי דקות שלמות

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 10:56

שפיכה מוקדמת היא בעיה שכיחה. מאוד שכיחה. אבל יש לה פיתרון טבעי - ואם תתמידו המצב יכול להשתנות תוך כמה שבועות. ככה זה עובד

גבר יושב בפישוק. ShutterStock
30 אחוזים מהגברים סובלים מהמצב/ShutterStock

שפיכה מוקדמת היא בעיה שכיחה בקרב גברים - בכל הגילאים, ואפשר לטפל בה באופן טבעי ויחסית קל. איך? מספר תרגילים של מתיחה והרפיה של שרירי רצפת האגן, המכונים תרגילי קיגל, הוכחו כמסייעים לגברים 'להחזיק מעמד' עד שתי דקות יותר במהלך קיום יחסי מין.

תרגול קיגל אולי לא נחשב דבר חדש לנשים, שמבצעות את התרגול הזה ברוב המקרים אחרי לידות כדי לטפל בבריחת שתן ולהדק את הנרתיק, הוא עשוי להיות חדש יותר עבור גברים שיכולים לטפל בבעיה של שפיכה מוקדמת. ההבטחה - תוך שבועיים בלבד.

30 אחוזים מהגברים סובלים משפיכה מוקדמת

שרירי רצפת האגן משתרעים על החלק התחתון של האגן ותומכים באיברי האגן הפנימיים. אצל גברים, זה כולל את שלפוחית ​​השתן, הערמונית והרקטום. השרירים גם עוטפים בחוזקה את פי הטבעת והשופכה. הם יכולים להיחלש עם הגיל או עקב סוכרת, פעילות יתר של שלפוחית ​​השתן או ניתוח ערמונית.

חשוב לומר כי שפיכה מוקדמת היא לא עניין רפואי מלחיץ, ועל פי הערכות 30 אחוזים מהגברים אמרו שהם חוו אותה בשלב מסוים בחייהם. אך כאשר מישהו תמיד או כמעט תמיד פולט תוך דקה עד שלוש דקות מהחדירה, או לא מצליח לדחות שפיכה כל פעם או כמעט בכל פעם, או מוצא את עצמו נמנע מקרבה מינית בשל כך, ניתן לאבחן את האדם כסובל ממחלה.

תרגילי קיגל. עיבוד מערכת וואלה, ShutterStock
תרגילי קיגל/ShutterStock, עיבוד מערכת וואלה

אז איך זה עובד?

תרגילי קיגל מתבססים על שיטות כיווץ ושחרור שמטרתם לחזק את שרירי רצפת האגן. מאחר והתרגילים כוללים את כל הסוגרים, חשוב להכיר את השרירים כדי ללמוד כיצד לכווץ אותם, בהתאם לצורך. תרגילי קיגל נחשבים קלים לביצוע וניתן לתרגל אותם בכל מקום, בכל זמן ומבלי שהסביבה אפילו תדע.

תרגילי רצפת האגן מחזקים בעיקר את שרירי ה-ischiocavernosus ו-bulbospongiosus שממלאים תפקידי מפתח ביצירת ושמירה על זקפה וכן בהוצאת זרע בזמן שפיכה. קיגל יכול, לאורך זמן, לעזור לגברים לחזק את השריר התומך בזקפה ולשפר את זרימת הדם לפין.

כך מתחילים

מרפאת מאיו קליניק מסבירה איך מתחילים ומתרגלים:

מצאו את השרירים הנכונים
כ-40% מהאנשים לא מבצעים קיגל בצורה נכונה בפעם הראשונה. כדי להבטיח שאתם מכווצים את השרירים הנכונים, הפסיקו את מתן השתן באמצע הזרם. לא צריך לעשות זאת לעתים קרובות, לכל היותר פעם בחודש, מכיוון שזה עלול ליצור הרגל של התכווצות בזמן מתן שתן. אפשרות נוספת היא לשכב ולהניח יד על הפרינאום. זהו האזור שבין פי הטבעת לשק האשכים.

פיזיותרפיסט יכול לסייע לזהות את השרירים הנכונים במידה ואתם לא בטוחים.

שפרו את הטכניקה
הדקו את שרירי רצפת האגן למשך שלוש או ארבע שניות ולאחר מכן הירגעו לנשימה שלמה. חשוב לקבל את הכיווץ וההתארכות המלאים של כל תרגיל. אין למהר או להגמיש את השרירים בבטן, בירכיים או בישבן. ככל שהשרירים שלך מתחזקים, הגבר בהדרגה כל כיווץ ל-10 שניות.

תתרגלו מדי יום
כמו תרגילים אחרים, התוצאות של תרגילי הקיגל טובות יותר ככל שעושים אותם לעתים קרובות יותר. שאפו לעשות ארבע סטים של 10 חזרות ביום. נסו לעשות אותם בשכיבה, בישיבה, בעמידה או בהליכה, וההמלצה היא להשלים סט של 10 חזרות לפני שאתה קם מהמיטה בבוקר ולפני כל ארוחה במהלך היום. כך או כך, השרירים שלך יתעייפו אם תבצע יותר מ-40 חזרות ביום או תחזיק כל אחד מהם למשך יותר מ-10 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully