וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים, רוצים להשתפר בסקס? זה הספורט שאתם צריכים לעשות

שפיכה מוקדמת היא לא עניין של מה בכך עבור גברים וגם עבור נשים, ובכל זאת מדובר על תופעה שכיחה. כעת חוקרים גילו מה יכול לעכב אותה עד פי שלושה מהזמן

סיבות שכדאי לגברים לתרגל יוגה/Mason Mahoney

לא מעט פעמים יש לחץ רב על גברים להחזיק מעמד זמן רב יותר לפני שהם גומרים. סקירה חדשה הציעה כי תרגול יוגה עשוי להיות ההימור הטוב ביותר לעיכוב האורגזמה לעד פי שלושה זמן.

הסקירה המדעית, שפורסמה ב-Trends in Urology & Men's Health, ניתחה טכניקות שונות הטוענות לעזור לגברים להחזיק מעמד זמן רב יותר במהלך יחסי מין מבלי להשתמש בתרופות להפרעות זיקפה כמו ויאגרה. בהובלת חוקרים מאוניברסיטת אנגליה רוסקין בבריטניה, הסקירה התמקדה בגברים שסבלו משפיכה מוקדמת.

חושב לומר כי שפיכה מוקדמת היא לא עניין רפואי מלחיץ, ועל פי הערכות 30 אחוזים מהגברים אמרו שהם חוו אותה בשלב מסוים בחייהם. אך כאשר מישהו תמיד או כמעט תמיד פולט תוך דקה עד שלוש דקות מהחדירה, או לא מצליח לדחות שפיכה כל פעם או כמעט בכל פעם, או מוצא את עצמו נמנע מקרבה מינית בשל כך, ניתן לאבחן את האדם כסובל ממחלה.

זוג מקיים יחסי מין במיטה. ShutterStock
אפשר לכייף במיטה. בני זוג במיטה/ShutterStock

הפרשת זרע מוקדמת קשורה לבעיות מגוונות, כולל מצוקה פסיכולוגית, הערכה עצמית ירודה, חרדה, ירידה בחשק המיני ויחסים בינאישיים לקויים, לפי הסקירה.

"אסטרטגיות לגברים שיעזרו להם להחזיק מעמד זמן רב יותר בחדר השינה יכולות לעזור לשפר את מערכת היחסים שלהם עם בת הזוג ואת ההערכה העצמית שלהם", אמר פרופסור לי סמית, מומחה לבריאות הציבור באוניברסיטת אנגליה רוסקין ומחבר בכיר של הסקירה.

לצורך הסקירה, מדענים חקרו 54 מחקרים להם נרשמו כ-3,500 גברים. במחקר מסוים אחד שכלל גברים בין הגילאים 18 עד 45, 35 משתתפים נאלצו לרוץ לפחות 30 דקות ביום במשך חמישה ימים בשבוע, בעוד שלאחרים נאמר ללכת לכל היותר 30 דקות ביום במשך חמישה ימים בשבוע. .

נמצא כי באופן יחסי יותר גברים פעילים שיפרו ביצועים מיניים. גברים אלה עברו ממשך זמן ממוצע של 39 שניות במהלך יחסי מין ליותר מ-30 דקות בהשוואה לגברים לא פעילים, שנמשכו 50 שניות, כך הראה המחקר.

עוד בוואלה!

בלי בושה: מי מבקר במרפאות לטיפול מיני?

לכתבה המלאה

המחקר המעניין יותר היה המחקר שבו 26 גברים תרגלו יוגה במשך 12 שבועות. באופן מפתיע, הגברים האלה החזיקו מעמד פי שלושה זמן לפני שהגיעו לפורקן- מממוצע של 26 שניות לכמעט דקה וחצי.

"הראיות הללו מבוססות על מחקרים שכללו מספר קטן של גברים, ואנו זקוקים למחקר נוסף בתחום זה, אבל גישות כמו פעילות גופנית יכולות לעזור לכל הגברים", אמר סמית'. "זה לא מיועד רק לגברים שאובחנו עם שפיכה מוקדמת".

"ייתכן שרוב הגברים לא הופיעו טוב כמו שהם רצו בשלב מסוים, ויכולים להפיק תועלת משינויים באורח החיים וטכניקות שיעזרו להחזיק מעמד זמן רב יותר", הוסיף סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully