וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתי בדיקת DNA ומצאתי את אחי הביולוגי אחרי 27 שנים"

4.6.2023 / 0:01

ריס וויליאמס היה בן 9 כשאימו נפטרה ובגיל 27 החליט לבדוק את אילן היוחסין שלו. להפתעתו הוא גילה שיש לו אח בן 53. הדימיון הפיזי היה די קלוש, אבל לאחר המפגש הם הבינו כמה שהם דומים

הטריילר לסדרה שמאתרת קרובי משפחה אבודים - Long Lost Family/TLC

איש משפחה בריטי מצא את אחיו האבוד בחודש שעבר תודות לבדיקת DNA ביתית שעשה. בתקשורת המקומית דווח שריס וויליאמס בן ה-27 היה בן 9 בלבד כאשר אימו נפטרה. שנים לאחר מכן הוא גילה דרך דוד שלו שהאיש שגידל אותו הוא לא אביו הביולוגי ואז הוא החל לבדוק את העץ המשפחתי שלו. בינואר 2022 הוא ערך בדיקת DNA ופרסם אותה באתר MyHeritage.com.

בעוד שאביו הביולוגי נפטר שש שנים קודם לכן, הוא מצא התאמה לאחיו - כריס ג'ונס בן ה-53. וויליאמס יצר קשר עם ג'ונס בפעם הראשונה דרך זום וסיפר שזה היה מטורף לפגוש את אחיו האבוד אחרי שהוא הבין שאבא שלהם נפטר. "הוא בשר מבשרי והוא נראה כמוני", סיפר וויליאמס בהתרגשות, "אני מרגיש כאילו עוד חתיכה בפאזל התמלאה. הפאזל הזה החל בסימן שאלה גדולה, אבל עכשיו הוא נפתר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אלא שריס וכריס לא הסתפקו כמובן במפגש וירטואלי וכריס נסע כשעתיים מאוקספורד כדי לפגוש את אחיו. "נסעתי לשם ושלחתי הודעה סודית לצלם כדי שיהיה במקום", סיפר כריס. "הוא הגיע לבית שלי והפתיע אותי", סיפר ריס שהובך למצוא פתאום את אחיו הגדול בסלון שלו.

"זה היה רגע נפלא", סיפר כריס, שגדל כבן יחיד, אבל ידע שהוא מאומץ. "אף פעם לא היה לי אח צעיר. זו חוויה אחרת", הוסיף כריס. "שנינו אוהבים את אותם צבעים. שנינו אוהבים חתולים. שנינו עושים רכישות אימפולסיביות", הוא הסביר, "אנחנו דומים בהרבה דברים כאלו. אפשר לראות שיש חיבור גנטי בינינו".

אחרי המפגש הראשון המרגש, השניים מתכננים להיפגש שוב החודש. "זה מרגיש כאילו זה משהו שהיה אמור לקרות ועכשיו זה קורה", הוסיף ריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully