וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנים אחרי שהתחתנו בני הזוג גילו: אנחנו בני דודים

24.4.2023 / 0:05

בני זוג מקולורדו שלחו את ה-DNA שלהם לבדיקה שגרתית כדי לנסות לגלות פרטים על המשפחה שלהם. הם נדהמו לגלות שיש בינהם קשר דם. ברשת נגעלו אז האישה הרגיעה: "לכל הילדים שלנו יש 10 אצבעות בידיים וברגליים"

התחתנתי בטעות עם בן דוד שלי/@realestatemommas

כנראה שאין קשר חזק מזה שבין כלה מאוהבת לחתן שלה, אלא אם כמובן, יש בינהם גם קשר דם ומדובר בבני דודים. זה מה שקרה לסלינה קינונס, בת ה-30 מדנבר, קולורדו, שגילתה לאחרונה שיש בינה לבין בעלה ב-17 השנים האחרונות ג'זוף, קשר דם. "התחתנתי עם בעלי ב-2006", סיפרה קינונס, סוכנת נדל"ן ואמא לשלושה, בסרטון טיקטוק שצבר 4.4 מיליון צפיותל, "לא חשבנו על זה בכלל ויש לנו שלושה ילדים, ורק לאחרונה גילינו שאנחנו קרבי משפחה ובני דודים".

בסרטון מראה קינונס צילום מסך של תוצאות הבדיקה שהם עשו כדי לגלות מידע על ההיסטוריה המשפחתית של שני בני הזוג - שמראה שיש ביניהם קשר של 62 סנטימורגן ( יחידת מרחק תורשתית), שלטענת קינונס אומר שיש להם אב משותף - שמונה דורות אחורה.

@realestatemommas Replying to @lonely.est91 ♬ Spongebob Theme - Unay

באופן לא מפתיע, המגיבים לא אהבו את הנושא הזה והגיבו בהיסטריה. "זה מגעיל", כתב אחד מהם, ושני הוסיף: "יכולת לשמור את זה לעצמך". שלישית כתבה: "הלסת שלי נשמטה, אני לא יכולה להמשיך ביום שלי", ואחרונה כתבה: "אתם אפילו דומים, איך לא ידעתם?".

קינונס הסבירה כי ב-2016, אחרי עשר שנות נישואין, היא וג'וזף שלחו את ה-DNA שלהם ל MyHeritage.com, בתקווה לגלות דברים מעניינים על המוצא שלהם. אלא שהתוצאות מהאתר הוכיחו שיש ביניהם קשר דם, מה שהותיר את הזוג בהלם.

"הייתי בהלם", היא סיפרה ואמרה שהם כבר היו עם שלושה ילדים בזמן הזה, "אמרתי לו, "בייב, יש בינינו קשר משפחתי, אנחנו בכלל יכולים להיות ביחד?". זה מוזר, זה ממש הפחיד אותי". אלא, שעם השנים השניים למדו לחיות עם זה. "אני אוהבת את 'בן הדוד' שלי, ולא הייתי משנה את זה אחרי שהתחתנו במקרה".

קינונס שיתפה שהיא וג'וזף גילו ששם המשפחה המשותף של האב הקדום שלהם היה "הררה", והיא ציינה שהמשפחות שלהם גרו באזור קרוב כך שייתכנו עוד שילובים מסוג זה. "קולורדו נראית גדולה, אבל היא לא כזאת גדולה. כולם מכירים את כולם, ויש מצב שכולם קשורים כאן גנטית אחד לשני".

ואכן על פי חלק מהתגובות מה שקרה לשניים לא חריג במדינה, "הכרתי איזה בחור במסיבה משפחתית, שאלתי את ההורים שלי אם אנחנו מכירים כי יצאתי איתו. במשפחה שלנו, בני דודים מדרגה חמישית זה בסדר", אמרה אחת מהם ושנייה והוסיפה: "גיליתי שאני והחבר שלי בני דודים מדרגה חמישית". שלישי הוסיף: "אבא שלי ואמא שלי החורגת הם בני דודים והם התחתנו, גיליתי את זה אחרי שהם התחתנו, אבל הם ידעו את זה", אמרה אישה נוספת.

בתגובה קינונס ציינה: "סיפרתי את זה לילדים שלי. העדפתי שלא יגלו את זה דרך בדיקת ה-DNA. זו גלולה מרה לבלוע בכל מקרה. לכל הילדים שלי יש 10 אצבעות בידיים וברגליים".

  • עוד באותו נושא:
  • dna

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully