וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שבר את איבר מינו כשביצע את תנוחת הסקס המסוכנת בעולם

18.5.2023 / 0:13

הגבר נאלץ לעבור ניתוח חירום לאחר ששבר את איבר מינו במהלך קיום יחסי מין בתנוחה שידועה כמסוכנת ומובילה לא פעם לפציעות חמורות - נראה אותכם מנחשים מה התנוחה

זו תנוחת המין הכי מסוכנת לאיבר המין הגברי/@DrKaran

גבר אינדונזי בן 37 הגיע לבית החולים עם איבר מין נפוח, מדמם וחבול קשות, לאחר ששבר אותו במהלך קיום יחסי מין. הוא נאלץ לבצע ניתוח חירום להצלתו כשמומחים טוענים שמדובר בפציעה ידועה הנגרמת מביצוע "תנוחת הסקס המסוכנת בעולם" שהותירה את המטופל עם פאלוס "חצילי". התנוחה, במקרה שתהיתם היא תנוחת הבוקרת ההפוכה (Reverse cowgirl).

מחקר המפרט את המקרה פורסם לאחרונה בכתב העת Urology Case Reports. לפי תיאור המקרה, הגבר (ששמו לא פורסם) קיים יחסי מין בתנוחה המסוכנת שבה האישה נמצאת מעליו וגבה מופנה אליו. מחקרים קודמים הראו שכ-50 אחוזים מהפציעות שנגרמות לגברים בזמן קיום יחסי מין קרו עקב ביצוע התנוחה הזאת.

פציעה באיבר המין. ShutterStock
הגבר הגיע לבית החולים עם שבר באיבר המין/ShutterStock

המטופל סיפר כי הוא שמע קול שבירה ואחריו חש ב"אי נוחות, כאב ואובדן זקפה מיידי". הוא החל לדמם מקצה איבר מינו ולא היה מסוגל להטיל שתן. לאחר שהבין שמשהו השתבש להחריד, הבחור המבוהל הגיע לבית החולים הכללי של מחוז מערב נוסה טנגרה. ב-3 השעות שחלפו מאז הפציעה, איבר מינו התנפח והפך לסגול במצב המכונה בעגה הרפואית "עיוות חציל" - סימן מובהק לשבירה, לפי המחקר.

בעוד שהפין הוא חסר עצמות מבחינה טכנית, המילה "שבר" משמשת לתיאור קרע בטוניקה אלבוגיניאה - הרקמה המאפשרת לפין להתרחב ולהזדקף. כאשר הטוניקה אלבוגיניאה, שעשויה ברובה מקולגן, עומדת תחת לחץ קיצוני, היא עלולה להישבר ולגרום לפין להתעקל. בדיקה שלאחר מכן אישרה שלמטופל אכן יש "שבר רחב ועמוק בפין" בעוד שרקמת הפין נקרעה גם היא. המסכן סבל גם מהמטומה חמורה - פגיעה בדופן כלי הדם - שגרמה לדם לדלוף החוצה אל הרקמה הסובבת אותם.

עוד מקרים כואבים
הפין של הבחור הזה נשבר בצורה שרופאים לא ראו מעולם

סקס אנאלי: הסיכונים שיש בתנוחת הסקס שהופכת יותר יותר שכיחה

מחברי המחקר הסבירו ששברים פאליים כאלה מתרחשים כאשר הפין הזקוף מחליק החוצה ונמחץ בחוזקה ע"י "הפרינאום או עצם הערווה של הפרטנרית בחוסר סנכרון במהלך פעילות מינית נמרצת". עם זאת, שבר שכזה עשוי להיגרם גם במצב של אוננות או אפילו התהפכות במיטה לזווית לא טובה, לפי המחקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ד"ר קארן ראג' מסביר על המקרה:

למרבה המזל, המנתחים הובילו את המטופל לניתוח חירום ותיקנו את הנזק. המנתחים ניקו את מקום הפציעה, תיקנו את שני הצינורות שנקרעו ותפרו את השופכה שלו. לאחר מכן הם ערכו "בדיקת זקפה מלאכותית" כדי לקבוע שאין דליפה או "עקמומיות חריגה של הפין" ולסיום הם תפרו את איבר המין וכיסו אותו בתחבושת.

איבר המין של המטופל לא הראה סיבוכים לאחר הניתוח, על אף שהוא נותר כחול שלושה ימים לאחר מכן, כשהוסרו התחבושות. המטופל צוייד בצנתר - צינור שהוכנס לשלפוחית השתן כדי להקל על זרימת השתן - ושוחרר מבית החולים חמישה ימים לאחר הניתוח. בפגישת מעקב מספר שבועות לאחר מכן, הרופאים אבחנו כי איבר מינו "במצב טוב" ואין לו שום בעיה להגיע לזקפה או לתת שתן. לא ידוע תוך כמה זמן המטופל חזר לקיים יחסי מין.

האורולוגים הסבירו שקל לזהות ולאבחן את "מצב החירום האורולוגי המאוד נדיר", מכיוון שהוא בדרך כלל קורה בליווי "צליל פיצוח, נפיחות פתאומית, חבורות וכאבים עזים". הם ציינו גם כי קושי במתן שתן ודימום מהפין הם סימטומים לכך. הם הוסיפו שניתוח מוביל להחלמה המהירה ביותר.

רופאים משתמשים במקרה של המטופל כדי לשפוך אור על פציעות מסוג זה, ש"מתרחשת אצל גברים בגילאי 30 עד 50 הפעילים מינית", לפי המחקר. על אף שמדובר בפציעה מוכרת, היא נדירה יחסית כשבארה"ב היא אחראית רק ל-1 מכל 175,000 אשפוזים בבתי חולים. עם זאת, המחקר מציין כי "השכיחות האמיתית אינה ידועה" בשל "דיווח חסר של מקרים".

ויש עוד תנוחות מסוכנות

מהי התנוחה המועדפת עליך?

המיסיונרית
דוגי סטייל
הבוקרת ההפוכה
הלוטוס
הבוקרת
אני בכלל בתול
33984 משתתפים

לפי מחקר שנערך בברזיל ופורסם ב-2015, תנוחת הסקס המסוכנת ביותר היא כאמור תנוחת "הרכיבה" שבה האישה שוכבת מעל הגבר. החוקרים, שבדקו 44 גברים שהגיעו לבית חולים בברזיל עם שברים באיבר מינם, מצאו כי במרבית המקרים תנוחת הרכיבה היא זו שגרמה לפגיעה באיבר המין הזכרי. הסיבה לכך היא שכל משקלה של האישה נשען על הגבר, ובמידה והחדירה מתבצעת בזויות לא נכונה, הפין עלול להיפגע קשה. "יחסי מין בהם האישה נמצאת למעלה הם בעלי הסיכון הפוטנציאלי הכי גבוה לגברים. כשהגבר שולט בתנועה, יש לו סיכוי גדול יותר לעצור את החדירה כשהוא מרגיש כאב, ובכך לצמצם את הנזק" אמרו החוקרים.

לעומת זאת, מחקר שפורסם שנתיים מאוחר יותר, גם כן בברזיל, מצא שיש מהפך בפסג ותנוחת הדוגי סטייל (בה האישה עומדת על ארבע והגבר מאחוריה) היא היא התנוחה המסוכנת מכולן. הדרך בה החוקרים הגיעו למסקנה הזו זהה: הם שאלו 90 גברים שהגיעו לבתי החולים עם פגיעה באיבר מינם מה קרה, וכיוון שרובם סיפרו שהם נפצעו בתנוחה הזו הם הסיקו מסקנות בהתאם.

למקום השני למקרה שתהיתם, הגיעה התנוחה המיסיונרית, הבטוחה והמוכרת. במקום השלישי, כך על פי החוקרים, הגיעו גברים ששברו את איבר מינם בגלל "אוננות מופרזת".

לפני שאתם נלחצים, דעו כי שברים באיבר המין הם נדירים ביותר והסיכוי ששבר כזה יקרה נמוך ביותר. יחד עם זאת, במידה ואתם מרגישים כאבים במהלך יחסי המין, יש להגיע במהירות לבית החולים ולמנוע נזק חמור יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully