וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עישנתי מריחואנה כל יום במשך 9 שנים. כך מרגישה גמילה"

9.5.2023 / 0:11

הדוגמנית סוויד ברוקס חושפת כיצד הרגישו תסמיני הגמילה שלה מסמים בסרטון כן למדי שדירבן אחרים לדבר בפתיחות על ההתמכרויות שלהם

"הפסקתי לעשן ג'ויינטים לפני חודשיים"/suedebrooks

הדוגמנית ויוצרת התוכן, סוויד ברוקס, עשתה מעשה אמיץ כשחשפה את ההתמכרות שלה לסמים קלים ותסמיני הגמילה הקשים שחוותה כשהחליטה להפסיק לצרוך אותם. ברוקס בת ה-22 מלאס וגאס שיתפה סרטון טיקטוק שצבר מעל 2.3 מיליון צפיות, בו סיפרה שעד לפני חודשיים הייתה צורכת חצי קילו של מריחואנה כל שלושה חודשים, ושהייתה מעשנת מדי יום במשך 9 שנים.

"חשבתי שכדאי שאני אפתח קצת", היא כתבה לצד הסרטון הויראלי, "במשך הזמן הארוך ביותר, מעולם לא חשבתי שיש לי בעיה עם זה עד שהבנתי את כמות הכסף שאני מוציאה... ואם אתם מעשנים סמים, אתם יודעים כמה זה עולה".

ברוקס תיארה את השבוע הראשון של מסע הפיכחון שלה כ"אומללות מוחלטת", הכולל הזעה קרה, הקאות והפרעות שינה. "זה היה הדבר הנורא ביותר. אני באמת לעולם לא מאחלת לאיש את ההרגשה הזו", הוסיפה.

צפוי בווידוי המפתיע שלה:

@suedebrooks

thought i would open up a bit ?

♬ original sound - SUEDE

היא סיפרה בפתיחות לב מפתיעה לעוקביה שהיא כבר מבחינה בשינוי פיזי ורגשי מאז שנגמלה. "אני מרגישה הרבה יותר בטוחה. אני מרגישה שאני בעצם על אותו גל כמו כולם ביקום וזו תחושה מאוד מוזרה", הסבירה ברוקס, "אני מסוגלת לעזוב את הבית שלי עכשיו מבלי לחטוף התקפי חרדה. בסך הכל אני מרגישה הרבה יותר אנרגטית, אני מרגישה שיש לי הרבה יותר השראה ליצור תוכן - תמיד הרגשתי שאני לא רוצה לצלם תוכן כשהייתי מסטולית, ולמעשה, הייתי מסטולית כל הזמן".

הידעתם?

נשים מתמכרות למריחואנה יותר מגברים - זו הסיבה

לכתבה המלאה

היא גם חשפה שיש לה עכשיו חלומות מאוד מוחשיים, נושא שרבים התייחסו לו בתגובות. "החלומות!!! זה מטורף נכון??? הפסקתי לפני שנתיים-שלוש אחרי 4 שנים ללא הפסקה - והחלומות שלי עדיין מטורפים", שיתף אחד בתגובות לסרטון. "החלומות! נראים כמו סרטים", הסכים אחר.

עוד באותו נושא
כך הפכה המלצרית לאושייה שמרוויחה 60 אלף דולר בחודש מעישון גראס באינסטגרם

בת 21 ואם ל-4 בווידוי שהרגיז הורים: "אני מעשנת גראס כדי להירגע"

ברוקס אמרה שהיא והחברה הכי טוב שלה קיבלו את ההחלטה המשותפת להתפכח, מה ששינה להם את החיים. ואת מצבן הכלכלי (לפי Silver Therapeutics, המחיר הממוצע של חצי קילו מריחואנה בתחילת 2023 בארה"ב עמד על כ-1,300 דולר, אם כי מספר זה תלוי במיקום הקונה ובסוג הסם).

אלפי צופים תמכו בשקיפות של ברוקס: "אני מרגיש שאף אחד לא חולק את ההתמכרות שלו אז זה מדהים. כל כך הרבה יותר קל להזדהות איתך", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני כל כך גאה בך. זה כל כך הרבה יותר קשה ממה שזה נראה להפסיק". אחר סיכם: "אני מנסה להפסיק לשתות. את ההשראה שלי עכשיו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully