וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 21 ואם ל-4 בווידוי שהרגיז הורים: "אני מעשנת גראס כדי להירגע"

13.1.2022 / 0:21

הורים רבים הביעו דאגה מהווידוי של האם הצעירה שמעשנת גראס כדי להתמודד עם החיים העמוסים שלה. היא אמרה בתגובה: "זו הסיבה שאימהות לא אוהבות אותי, אבל אני לא עושה את זה ליד הילדים"

"אני בת 21 ויש לי ארבעה ילדים"/christacelia

בכל פעם שיש לנו יום מאתגר עם הילדים, המחשבה להתרסק על הספה עם חפיסת שוקולד, גלידה או כוס יין היא הדבר היחיד שעוזר לנו לשרוד. אולם, כשאם לארבעה ילדים בת 21 חשפה בגלוי שהגילטי פלז'ר שלה הוא עישון גראס, הורים אחרים פחות הביעו הזדהות.

לכריסטה, תושבת ארה"ב, לא הייתה שום בעיה להודות שהיא מעשנת גראס, לאחר שמוקדם יותר החודש חשפה בטיקטוק שקיבלה את פני התינוק הרביעי שלה - כלומר היא ילדה כל שנה מאז 2018. זמן קצר לאחר לידת התינוק, כריסטה פרסמה סרטון המסביר מדוע אין לה הרבה חברות אימהות: "סיבות מדוע אימהות לא אוהבות אותי: אני מאכילה בפורמולה". לאחר מכן כריסטה כינתה עצמה "אימא קאנה" - כינוי לגראס וסיימה ב"אני מאפשרת זמן מסך בלתי מוגבל. אני בת 21 ויש לי ארבעה ילדים".

הוידוי שהרגיז הורים:

על אף שהיא לא חשפה באיזו מדינה היא גרה בארה"ב, ידוע שבחלק מהמדינות השימוש במריחואנה שלא לצרכים בריאותיים הינו חוקי. מיותר לציין שההודאה שלה עוררה ויכוח בתגובות, כשרבים חששו שהיא מעשנת ליד הילדים שלה. לביקורת הזו היא השיבה: "אף אחד לא משתמש בזה 'בסביבת הילדים' - תפסיקו להניח הנחות שגויות!".

4 ילדים בגיל 21? זה מגעיל

וזו הסיבה שהיא לא מניקה:

@christacelia Reply to @paulaeaston3 missed me with that bs? #fyp #formulamom #youngmom ♬ original sound - kardashianicon

והנה היא עם הילדים:

@christacelia Reply to @court_187 little baby aurelia was sleeping. #fyp #youngmom ♬ original sound - ?

כריסטה נשואה באושר זה שש שנים והיא ובעלה גרים בבית שקנו לעצמם. על אף שנראה כי מדובר במשפחה יציבה, רבים יצאו נגד ההחלטה של כריסטה להביא ילדים בגיל כה צעיר. בסרטון אחר, האימא ביישה צופה שאמר שזה "מגעיל" שיש לה ארבעה ילדים בגיל 21 - והצביעה בתגובה על טבעת הנישואין שלה. "לא ידעתי שזה פשע להיות נשוי ולהביא 4 ילדים", הגיב אחד התומכים ואחרת הוסיפה: "אני כמעט בת 32 והלוואי שהייתה לי הזדמנות להביא ילדים כשהייתי צעירה יותר. כל הכבוד לך! בית יציב הוא מנצח, לא משנה מה". צופה נוספת כתבה: "אל תקשיבי לאף אחד... תמשיכי לעשות את העבודה הנפלאה שלך כאימא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully