וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורולוגית מבהירה: מתי אתה צריך לדאוג אם הפין שלך עקום?

8.5.2023 / 0:23

למרות שרוב איברי המין הזכריים אינם ישרים ממש וגם מתעקמים כלפי מעלה, יש כמה מקרים שמצריכים בדיקה של רופא. אז מתי בדיוק צריך לדאוג ומתי זה עשוי להיות מסוכן?

כל מה שצריך לדעת על איבר מין מעוקם/@krysmay/

הפין הגברי, כמו שכולנו יודעים, מופיע בכל הגדלים וגם הצורות ולמרות שרובם ישרים, ישנם כאלו שהם קצת עקומים. בדרך כלל אין מה לדאוג מהתופעה הזו וזה טבעי לגמרי, אבל יש מקרים שבהם כדאי לכם הגברים ללכת לביקור אצל האורולוג.

ד"ר רנה מאליק היא אורולוגית ומנתחת שבאופן תדיר מעלה סרטונים לרשת שבהם היא עוזרת לאנשים להבין יותר טוב את התפקודים המיניים של גופם. לאחרונה היא העלתה סרטון שבו היא דיברה על הפין הגברי והצביעה על מחקרים שהראו של-87 אחוז מהגברים יש פין ישר, בעוד ש-13 אחוז מהם סובלים מפין מעוקם.

אז מה זה אומר?

בנוסף, מתברר שברוב המקרים שאיבר המין עקום הוא נוטה לצד שמאל ולא לצד ימין. כאשר צילמו את הפין מהצד, הגיעו למסקנה שהפין הרבה יותר חד ממה שהגברים חשבו והסיבה לכך היא ש-70 אחוז מהם זקופים קדימה ו-5 אחוז מעוקלים כלפי מעלה כמו בננה.

מסתבר שיש גם 5 אחוז מהגברים שאיבר המין שלהם מתעקם כלפי מטה אבל זה מאוד נדיר. "להרבה גברים יש קימור באיבר המין וזו לא בעיה", הסבירה מאליק, "למעשה, כל עוד אתה מקיים יחסי מין בצורה תקינה. מצליח לגמור ולענג את בת הזוג שלך, זו לא בעיה בכלל".

עוד על איברי מין
מחקר מצא: גברים מגזימים "בהרבה" בגודל איבר המין שלהם

הפין הגברי גדל מאוד בפחות מ-30 שנה, ולחוקרים אין הסבר למה

אז מה כן יכול להיות אישו? הד"ר הסבירה שאם אתה מבחין בשינוי בעקמומיות הפין- ייתכן שיהיה עליך לבדוק אותו. אם השינוי מובהק יכול להיות שיש לך משהו המכונה מחלת פיירוני, שבה נוצרת הצטלקות של הפין הגורמת לדרגות משתנות של עקמת פין. כשמזניחים את הנושא ולא מטפלים בו זה יכול להקשות, להכאיב ולפעמים להפוך את זה לבלתי אפשרי לקיים יחסי מין.

כל מי שחווה תסמינים כגון אלה צריך לפנות לרופא בהקדם האפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully