וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 74 עם "גוף בריא של צעירה בת 20" חולקת טיפים לשמירה על בריאות וכושר

1.5.2023 / 0:09

הפנסיונרית נורמה וויליאמס בת ה-74 טוענת שיש לה היום הרבה יותר אנרגיות משהיו לה כשהייתה בשנות ה-20 לחייה: "רופאים אומרים לי שאני ברמת בריאות וכושר כמו של צעירה בת 20 שנמצאת בכושר". יש לה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג גוף בריא וחטוב כמו שלה

נורמה וויליאמס בת ה-74 בביקיני בחוף הים/spoletorentals

מוקדם יותר החודש כוהנת הפילאטיס לאה שנירר עלתה לכותרות כשחגגה את יום ההולדת ה-65 שלה בשמלה שקופה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון. רבים טענו שהאאוטפיט שלה היה מוגזם ולא הולם לגילה. מקבילתה הבריטית, נורמה וויליאמס, צפויה לחגוג בקרוב את יום הולדתה ה-75 ועל אף שהיא גדולה משנירר בכמעט עשור, גם היא לא מתביישת בגוף שלה ונוטה להתלבש בבגדי ים חשופים המבליטים את מבנה גופה השרירי והצנום.

נורמה משתמשת ברשתות החברתיות כדי להוכיח שהגיל אינו מהווה מחסום לצורך להיראות ולהרגיש במיטבך - וכעת היא משתפת את הטיפים שלה לשמירה על בריאות וכושר, לא משנה באיזה גיל אתם. הדוגמנית השאפתנית טוענת שרמת הכושר שלה זהה ל"צעירה בת 20 שנמצאת בכושר טוב", למרות גילה המופלג - ומרגישה שיש לה הרבה יותר אנרגיה עכשיו מאשר כשהייתה בשנות העשרים לחייה.

חובבת הכושר אמרה ל-Mirror: "כל כך הרבה נשים מזדקנות מוותרות לעצמן. הזדקנות יכולה להיות תהליך מדכא, אבל זה לא חייב להיות כזה. צריך לחגוג את ההזדקנות - חיית יותר מאחרות ורכשת יותר חוכמה וניסיון".

נורמה, שבמקור מליברפול אך מתגוררת כיום בספולטו, איטליה, אומרת שהיא ראתה כיצד רמת הבריאות והביטחון העצמי שלה עלו במהלך עשרות השנים - ולעתים קרובות אנשים "מזדעזעים" כשהם מגלים את גילה האמיתי.

היא הוסיפה: "רופאים קבעו שיש לי את רמות הבריאות והכושר של צעירה בת 20 שנמצאת בכושר, אבל במשך חלק גדול משנות ה-20 שלי הייתי בעודף משקל ואכלתי בבולמוס. הייתי הולכת למיטה עם כמה חבילות של מרשמלו שוקולד, שקיות ענקיות של צ'יטוס וכיכר לחם לבן פרוס. הייתי שבורה והרגשתי רע כל הזמן. ההבדל הגדול ביותר בין מה שהייתי בשנות ה-20 לחיי ובין מי שאני בשנות ה-70 לחייי הוא, בפשטות, האנרגיה. רמות האנרגיה שלי עלו באופן אקספוננציאלי במהלך 50 השנים האחרונות וזה מה שמניע אותי לחיות כמו שאני חיה עכשיו. אנשים בדרך כלל בהלם כאשר הם מגלים את גילי. לעתים קרובות זרים עוצרים אותי ושואלים בנימוס לגילי".

עוד בוואלה!

גברים פנויים? "הסבתא השווה בעולם" מחפשת נסיך צעיר

לכתבה המלאה

נורמה לא מאמינה בספירת קלוריות, אך מייעצת: "בכל פעם שאתם רוצים לאכול, גם אם זה ללא הפסקה (הייתי שם!) בחרו באפשרות הבריאה יותר והתרחקו ממזונות מעובדים וממותקים". היא מציעה לבדוק מה בדיוק מהווה מזון בריא ולקחת השראה, בין אם זה "דגים, בשר, אגוזים, ירקות, יוגורטים ללא סוכר - עם דבש ופירות".

עוד טיפים להזדקנות בריאה
פיזיותרפיסטית ממליצה על 4 פעולות שאתם חייבים לעשות מדי יום כדי להזדקן בחן

5 תכונות הפנים שבזכותן תראו צעירים מגילכם לאורך זמן

כשמדובר במתיחות ופעילות גופנית יומיומית, נורמה מציעה לעבוד על פי הגעה ליעד מספרי מסוים ביום - למשל, 20 לאנג'ים או הליכה של 9 ק"מ. נורמה הסבירה: "כל בוקר אתם חייבים לעשות מתיחות - יש לכם את הזמן אז השתמשו בו בחוכמה. כך אתם מעירים את גדוד הצבאות שלכם ומוכנים להתחיל את היום. יש לי מספר קסם - 50. אז בזמן שאני מרתיחה את הקומקום לתה, אני אעשה 20, עוד 10 אחרי ששפכתי את המים לכוסות ועוד 20 מתיחות בזמן שאני שמה את האיפור שלי. מספר הקסם שלכם יכול להיות 5 או 10. אני חובבת תרגילים מנוסה מאוד ולכן יתכן ש-50 תרגילים עם משקולות יהיו יותר מדי עבור רוב בני ה-74".

היא הוסיפה: "אם אתם מתחילים, חפש באינטרנט תרגילים קלים למתחילים. הדבר החשוב ביותר הוא להתחיל. הדבר השני החשוב ביותר הוא לחזור על הדפוס הזה כל יום. מותר לכם לקחת יום חופש אבל למחרת, נסו לעשות פי שניים. פעילות זו תאפשר לכם ליצור קשר עם הגוף שלכם".

לדברי נורמה, "הדימוי העצמי שלכם ישתפר ככל שתתחילו לעבוד בצורה יותר פרודוקטיבית עם הגוף שלכם. הכל עניין של איך אתם מרגישים - לא איך אתם נראים. אם אתם מרגישים טוב, אתם נראים טוב! אל תשוו את עצמכם לאיזשהו אידיאל יופי חברתי - זה המסלול המהיר לאומללות. עלינו לשאוף להיות הגרסאות הטובות ביותר של עצמנו. נסו לעסוק בפעילויות שמרחיקות את תשומת הלב שלכם מאיך שאתם נראים - רכיבה על סוסים, שחייה, לימודים... כל דבר שמאפשר לכם להתעניין במשהו אחר מלבד איך שאתם נראים".

היא הוסיפה: "הילה של ביטחון עצמי שעולה מפעילויות כאלה יכולה להיות אטרקטיבית ביותר. הדגישו את הייחודיות שלכם ותהנו מזה. אני כמעט בת 75 ואני דוגמה לייחודיות. כשאני שואלת חברים צעירים שלי שנמצאים בשנות ה-20 לחייהם: 'אולי הבגדים שלי צמודים וקצרים מדי?', הם תמיד משיבים לי: 'זה לא משנה מה את לובשת! את נורמה!'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully