וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי שתי וגינות - האחת בשביל פורנו שלי והשנייה לבעלי"

28.4.2023 / 0:10

כוכבת הפורנו אוולין מילר נולדה עם רחם דידלפי - מום בו נוצר רחם כפול עם שני צווארי רחם ולעיתים גם שני נרתיקים. אוולין מרוויחה כ-15 אלף דולר בשבוע מאתרי OnlyFans ו-Pornhub בהם היא משתפת תכנים אירוטיים שלה וטוענת שהיא משתמשת רק בנרתיק אחד לצרכי עבודה

אוולין מילר נולדה עם שתי וגינות/evelynuncovered

במסגרת עיסוקה ככוכבת פורנו ולאור המום הנדיר שלה, אוולין מילר בת ה-31 מאוסטרליה חשפה שיש לה שני וגינות - כשבאחת היא משתמשת לצרכי עבודה ובשנייה לצרכי הנאה, כך שזה למעשה לא "בגידה" אם גברים אחרים "משתמשים" בוגינה שבן זוגה לא משתמש בה. הגיוני, לא?

אוולין מילר אובחנה כסובלת מרחם דידלפי ב-2011, לאחר שגינקולוג הבחין באי-סדירות גופנית במהלך בדיקה בבית החולים לנשים וילדים באדלייד, אוסטרליה. רחם דידלפי הוא מום רחמי שבו הרחם מופיע בתור איבר כפול וכתוצאה מכך נוצר רחם כפול עם שני סטים של שחלות וכמו במקרה של אוולין גם שני נרתיקים. היא אימצה את מצבה הנדיר והפכה ליוצרת תוכן אירוטי פופולרית ב-OnlyFans ו-Pornhub.

מילר, מחוף הזהב באוסטרליה, אובחנה במצב לאחר שנים בהן סבלה מסקס כואב ונאבקה בהחדרת טמפונים. מצבה של מילר - המופיע אצל אחת מתוך 2,000 נשים על פי Scientific American - העניק לה רחם כפול, שני סטים של שחלות ושני נרתיקים המתפקדים במלואם. "הבחנתי לראשונה שמשהו לא בסדר בשנת 2005, כשניסיתי להחדיר טמפון במקום שבדרך כלל נמצא הנרתיק שלך ללא הצלחה", היא סיפרה. מאוחר יותר היא גילתה שזה בגלל שהשופכה שלה "נמוכה מהרגיל" - ושני הנרתיקים שלה ממוקמים משני הצדדים.

כשמילר ניסתה לקיים יחסי מין בפעם הראשונה בגיל 17, איבר מינו של בן זוגה "רק המשיך להכות בקיר", היא אמרה. רק שנתיים מאוחר יותר הרופאים אבחנו אצלה מצב "קיצוני" של רחם דידלפי: קיצוני מאחר שבעוד לכל המאובחנות יש רחם כפול, רק לחלקן יש גם שני צווארי רחם ושתי וגינות. למילר יש שתי וגינות, שכל אחת מהן מחוברת לצוואר רחם, כמו גם שני רחמים ושתי קבוצות של שחלות.

רוב הנשים לא יודעות שהן סובלות מהמצב כי הוא לא תמיד גורם לתסמינים. "נמנעתי מסקס כל כך הרבה זמן אחרי הפעם הראשונה שלי", הסבירה בראיון ל-South West News Service, "גברים לא ידעו מה הם עושים והם בסופו של דבר פשוט דחפו את איבר המין שלהם כנגד השופכה שלי".

והיא לא לבד
אישה עם רחם כפול הסירה אותו כדי להיות אמא טובה יותר

נדיר: אישה גילתה שהיא נושאת תאומים, בשני רחמים שונים

"הרגשתי כל כך הרבה חרדה סביב סקס", היא הוסיפה, "גרתי אז רק עם אבא שלי, אז לא היה לי מישהו שיכולתי ללכת אליו ולשאול באופן פרטי. גוגל לא בא בחשבון. גרתי בחווה מרוחקת והיה לנו רק קו חיוג, אז לא יכולתי פשוט לחפש את הסימפטומים שלי באינטרנט".

הסימפטומים הללו עשויים לכלול כאב במהלך יחסי מין, התכווצויות מחזור כואבות ודימום כבד, הפלות תכופות ולידה מוקדמת. הרופאים עדיין לא יודעים לקבוע מדוע המום מתרחש. בדרך כלל עולים עליו במהלך בדיקת אגן שגרתית, עם סריקות לאחר מכן המאשרות את האבחנה. ניתוח עשוי להיות מומלץ אם המצב גורם לתסמינים קשים. רחם דידלפי יכול לגרום לחוסר פוריות בקרב חלק מהנשים: הוא מגביר את הסיכון להפלה מאחר שהרחם קטן יותר ועלול להגביל את צמיחתו של העובר.

עוד בוואלה!

הדוגמנית חשפה שיש לה שני איברי מין והיממה את הרשת

לכתבה המלאה

"יש לי נרתיק אחד לעבודה ואחר להנאה"

לאחר האבחנה שלה ב-2011, מילר החלה לאט לאט לקבל את מצבה ומאוחר יותר פגשה את מי שהפך לבעלה, טום.

היא אומרת שהיא לא שיתפה בפומבי שיש לה רחם דידלפי עד שפתחה את חשבון ה-OnlyFans שלה ב-2018 בתמיכת בן זוגה. "OnlyFans עזר לי סוף סוף לאמץ את המצב שלי", היא אמרה, "ליצור תוכן ולגרום לאנשים להיות מוקסמים באופן מורכב ממצבי זה ממש נהדר".

"תמיד הייתי סקרנית לגבי סקס ולפעמים גם גברים אחרים היו מעורבים", אמרה מילר, "זה לא מרגיש כמו לבגוד. יש לי נרתיק אחד לעבודה ואחר להנאה".

יוצרת התוכן מרוויחה כעת 15 אלף דולר בשבוע דרך האתר למנויים - ואמרה שהמיזם המטורף "השתלם באופן רציני". היא משתפת סרטונים אירוטיים שלה לבד, שלה לצד בן הזוג - ושלה עם גברים אחרים. "אנשים באמת סקרנים", היא הסבירה, "הם אוהבים את העובדה שיש לי שתי וגינות". הזוג פתחו מאז עסק שיווקי יחד, אך הם עדיין יוצרים תוכן נועז בזמנם הפנוי.

@evelynuncovered Replying to @NorCal-Mexicano707 ♬ cupid - bae

מילר אומרת שההצלחה שלהם הגיעה לשיאה בזמן שהייתה בהריון, כשה-OnlyFans גם מאפשר לה "להעלות את המודעות" למצבה. "אני מקבלת כל כך הרבה הודעות מנשים שסבלו מהמצב הזה", סיפרה, "חלקן לגמרי לא מסוגלות להביא ילדים לעולם וזה שובר לב".

על אף הסיכון שבהיריון ובלידה, למילר יש כעת שני ילדים בריאים. בתחילה חששה שמצבה ישאיר אותה עקרה, אך היא הרתה באחד מרחמיה באוקטובר 2020 - ואז שוב בנובמבר 2021. כעת יש לה בן, אנדרו, בן ה-20 חודשים ובת, ג'ורג'יה, בת שמונה חודשים. "תמיד היה סיכון שאוכל להיות בהריון עם שני תינוקות בו זמנית", הסבירה האם לשניים, "כשהייתי בהריון עם אחד, עדיין היינו צריכים להשתמש בקונדום אם רצינו לקיים יחסי מין בנרתיק השני. היו גם סיבוכים אחרי שילדתי", הסבירה מילר. "שני התינוקות שלי נולדו קטנים מאוד והיו צריכים להעביר חודשים בטיפול נמרץ. למרבה המזל, שניהם מאושרים ובריאים כעת".

כיום, כשהיא סוף סוף מרגישה בטוחה ושלמה עם מצבה, מילר לא מתכוונת להפסיק לשתף תוכן ב-OnlyFans ורוצה להמשיך לשבור את הסטיגמה סביב מצבה ולעורר מודעות: "יש לי המון מזל שיש לי את הפלטפורמה הזו ואני מעודדת כל אישה צעירה להיבדק אם היא מרגישה שמשהו לא בסדר אצלה. אל תשארו אדישות בנות!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully