וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקק היה תקוע באיבר מין של אישה במשך 3 וחצי שנים - בגלל שהיא התביישה ללכת לרופא

20.4.2023 / 0:07

אישה צעירה הגיעה לבית החולים כשהיא מתלוננת על בריחת שתן והודתה שלפני 3 וחצי שנים במהלך אקט מיני היא הכניסה לאיבר המין שלה פקק - והוא נותר בפנים

הרופאים נדהמו: בן 70 תקע מזלג באיבר מינו/עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

במשך 3 וחצי שנים צעירה בת 19 מסרביה חיה לה את חייה כשפקק תקוע באיבר מינה, ורק בגלל החשש שהיא תצטרך לספר כיצד הוא הגיע לשם. רק לאחר שהחלה לסבול מבריחת שתן, היא פנתה לבית החולים כדי שיסייעו לה לחלץ את הפקק וסיפרה את האמת.

במחקר שמתאר את פרטי המקרה ופורסם לאחרונה בכתב העת "גינקולוגית ילדים ומתבגרים", מסופר שהאלמונית החדירה פקק של בקבוק ספריי לשיער לאיבר המין שלה במהלך אקט מיני עצמי ב"מצב של שיקול דעת לקוי". לאחר שפקק השעם נותר בפנים, היא ניסתה לשלוף אותו בעצמה ללא הצלחה והחליטה להשאירו בפנים. לפי הדיווחים, הנערה נמנעה מלגשת לבית החולים במשך זמן רב "בשל תחושת הבושה והפחד שלה משיפוט של קרובייה וחברייה", כך נכתב במחקר.

תושבת בלגרד לא פנתה לטיפול רפואי עד כמעט ארבע שנים לאחר המקרה, כאשר החלה לאבד שליטה על שלפוחית השתן. החסימה ככל הנראה לא הפריעה למחזורי הווסת שלה, שהתרחשו באופן קבוע ובעוצמה רגילה. כשהיא הגיעה לרופא, חובשים ציינו כי רקמת הנרתיק סביב הפקק הייתה נפוחה מאוד.

אישה מחזיקה את הידיים על המפשעה. Siriluk ok, ShutterStock
3 וחצי שנים היא הסתירה את זה/ShutterStock, Siriluk ok

עוד מקרים דומים
לא לבעלי לב חלש: חוט באורך 2 מטרים נתקע באיבר מינו של גבר בתול בן 37

בן 88 הגיע למיון עם פגז ארטילרי ממלחמת העולם הראשונה תקוע בישבנו וגרם לכאוס


הצוות הרפואי חילץ את הפקק מהנערה באמצעות "מכשירים גינקולוגיים סטנדרטיים" - אך הבעיה בגללה הגיעה לבית החולים עוד לא נפתרה. לאחר החדרת צנתר שתן, הרופאים סוף סוף איתרו את מקור בריחת השתן שלה: על פי הדיווחים נוצר לה חור בין שלפוחית השתן לדופן הנרתיק - פיסטולה בין השופכן לנרתיק בעגה הרפואית - שגרם לשתן לחלחל החוצה. לא היה ברור אם הקרע נגרם מהפקק עצמו, אך המטופלת "הופנתה לאורולוגים להמשך אבחון וטיפול", לפי המחקר.

  • עוד באותו נושא:
  • יחסי מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully