וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 88 הגיע למיון עם פגז ארטילרי ממלחמת העולם הראשונה תקוע בישבנו וגרם לכאוס

24.12.2022 / 23:48

קשיש הגיע לבית החולים בטולון כשרקטה ממלחמת העולם הראשונה תקועה בפי הטבעת שלו. הרופאים הנדהמים בישרו לו שאכן יש סיכוי קל שהפגז יתפוצץ בתוכו - ומיהרו לפנות את המטופלים לבתי חולים אחרים

דברים מוזרים שנתקעו לאנשים בישבן/@dr.karanr

בית חולים צרפתי פונה חלקית בשבת ה-17 בדצמבר לאחר שאזרח ותיק הגיע למיון כשלא פחות מפגז ארטילרי ממלחמת העולם הראשונה תקוע בפי הטבעת שלו. המקרה הותיר את הרופאים בהלם.

המטופל בן ה-88 הגיע לבית החולים Sainte Musse בטולון, צרפת, כדי שיוציאו ממנו את חומר הנפץ העתיק - ועורר סערה במקום, כך דיווח העיתון הצרפתי Var-Matin. תחילה פתחה הנהלת המקום בפינוי חלקי של בית החולים - בעיקר של מחלקת הילדים, תוך קבלת סיוע מצוות האבטחה והכבאות.

"הכרזנו על מקרה חירום החל מהשעה 21:00, שנמשך עד השעה 23:30 במוצאי שבת. האירוע דרש התערבות של חוליית חבלנים, פינוי של מבוגרים וילדים וכן הגבלת מצבי חירום נכנסים", מסר דובר בית החולים, "היינו צריכים לנהל את הסיכון במסגרת ריאקטיבית. כאשר יש ספק, אנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות".

חוליית מנטרלי פצצות הוזעקה לחדר המיון, שם הצליח המטופל להרגיע את הסובבים שמדובר בתחמושת לא פעילה. "הוא הרגיע אותנו כשסיפר לנו שזהו פריט אספנים ממלחמת העולם הראשונה, ששימש את הצבא הצרפתי", כך נמסר מבית החולים. לאחר שצוות החבלנים שללו כל חשש אפשרי של פיצוץ, המטופל נשלח לניתוח להסרת הפגז - שאורכו כמעט 20 ס"מ וקוטרו יותר מ-5 ס"מ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

על פי ההערכה, המטופל הכניס את הפריט לפי הטבעת שלו לצורך הנאה מינית. "תפוח, מנגו או אפילו פחית קצף גילוח... אנחנו רגילים למצוא חפצים יוצאי דופן במקומות שהם לא צריכים להיות בהם", סיפר אחד הרופאים, "אבל למצוא שם פגז? לזה לא ציפינו".

עוד דברים שנמצאו בישבנים
תולעים במוח וצלופח בישבן: הדברים המחרידים ביותר שנתקעו לאנשים בגוף
גבר בן 79 הגיע לבית החולים עם בקבוק בירה תקוע בישבנו וסיפור מוזר

הטלוויזיה הצרפתית מדווחת:

הרופאים נאלצו לחתוך את בטנו של המטופל כדי להסיר את הפגז. בית החולים מדווח שמצבו הבריאותי תקין והוא צפוי להחלמה מלאה מהניתוח.

בשני ה-19 בדצמבר הודתה הנהלת בית החולים לאנשי הצוות על מאמציהם באירוע.

למרבה ההפתעה, זו לא הפעם הראשונה שמטופל מגיע לבית החולים עם רקטה בישבנו. בתקרית שאירעה לפני כשנה, מטופל הגיע למיון עם פגז ארטילרי תקוע בפי הטבעת שלו. חוליית מנטרלי פצצות הוזעקה לחדר המיון בבית החולים בגלוסטר, אנגליה, כדי לבחון האם הפגז הארטילרי ממלחמת העולם השנייה עשוי להתפוצץ. המטופל טען ש"החליק ונפל על הרקטה" כשסידר את אוסף המזכרות הצבאיות שלו. גם במקרה הזה הפגז הוסר בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully