וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני סובלת ממחלה שגורמת לחזה שלי לגדול ללא הפסקה"

13.4.2023 / 0:06

עד לפני שנה פמליה ג'יי בת ה-27 לא הייתה מתנגדת לחזה גדול יותר. כיום, כשהיא סובלת ממחלה שגורמת לחזה שלה לגדול עוד ועוד, היא מתפללת לחזור למצבה הטבעי

ככה גדל החזה שלה המשך שנה/Pamelia

תופתעו, אבל אכן קיימת מחלה שגורמת לחזה לגדול ללא הפסקה - ואולי הגיע הזמן שנהיה מודעים לה. פמליה ג'יי בת ה-27 תמיד רצתה חזה גדול יותר, אבל עכשיו כשהוא אינו מפסיק לגדול - היא מייחלת שיחזור למצבו הטבעי ואף שוקלת לבצע הקטנת חזה, על אף החשש שגם אחריו הוא ימשיך לגדול.

פמליה, שמתפרנסת כדוגמנית OnlyFans עלתה בארבע מידות בחזייה, ממידה J ל-M, תוך שמונה חודשים בלבד. לפני כשנה, פמליה הבינה שהחזה שלה גדל במהירות, לאחר שנאלצה להיפטר מהחזייה האהובה עליה. היא גם החלה לסבול מכאבי גב עזים כאשר מידות החזה שלה גדלו מ-39 אינץ' (99 ס"מ) ל-51 אינץ' (130 ס"מ). "בהתחלה זה היה כיף ומעניין לראות כמה הם גדלו, אבל לאחרונה זה כבר לא נוח ואני מוצאת את עצמי מייחלת שיהיו לי שדיים בגודל נורמלי", אמרה פמליה ל-SWNS.

תראו איך החזה שלה גדל בשנים האחרונות

וזה כל מה שהיא סובלת ממנו

האישה האוסטרלית הופנתה למנתח במרץ 2022 ואובחנה עם מצב נדיר מאוד בשם ג'יגנטומסטיה (התפתחות יתר של השדיים או היפרטרופיה של השד). ג'יגנטומסטיה הוא מצב נדיר מאוד ולא מובן מספיק הגורם לצמיחת רקמת שד מהירה. מצב זה יכול לגרום למסטלגיה (כאבי חזה), התפתחות כיבים או זיהום, בעיות יציבה, כאבי גב ופגיעת מתיחה כרונית בעצבים בין צלעיים וכתוצאה מכך לאובדן תחושת הפטמה, על פי National Center for Advancing Translational Sciences. המצב יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים כולל שינויים הורמונליים, תרופות ומחלות אוטואימוניות, אך הסיבה להתפתחות הבעיה אצל פמליה אינה ידועה.

פמליה סובלת גם מתסמונת השחלות הפוליציסטיות (PCOS) והיא עוברת בדיקות כדי לראות אם שני המצבים עשויים להיות קשורים, אך עד כה לא ניתן לה הסבר למצבה. "זה מאוד לא נוח - הם כל כך כבדים, ואני סובלת מכאבים רבים", אמרה.

@misspamelia Do you prefer before or after? #fakebody ♬ original sound

עוד בעיות של חזה גדול
"שדיים גדולים זה נורא": דוגמנית פלייבוי חושפת כמה זה כואב לחיות עם חזה גדול

"משפילים אותי על שהנקתי בפומבי - רק כי יש לי חזה גדול"

בנוסף לכאב הפיזי, השדיים הגדולים של פמליה הובילו אותה גם למצוקה רגשית שכן היא מתקשה למצוא בגדים שגורמים לה להרגיש בנוח בעור שלה ומתמודדת עם מבטים שיפוטיים מזרים. "אני מתקשה למצוא בגדים שיתאימו לחזה שלי - ובסופו של דבר אני לובשת רק חולצות טריקו גדולות מדי. ישנן אפשרויות מוגבלות מאוד לנשים עם חזה גדול במיוחד, בייחוד אם אינך רוצה להציג את המחשוף שלך", אמרה פמליה.

"אני מאוד מודעת לעצמי כשאני יוצאת בפומבי. אם אני לובשת משהו צמוד על החזה שלי, אני שמה לב שנשים נותנות לי מבטים. אני מרגישה כאילו אני מקבלת מבטים שיפוטיעם בגלל שיש לי שדיים כל כך גדולים, אז אני נוטה להישאר בבית. הבריאות הנפשית שלי במשבר מזה".

עוד באותו נושא

המון נשים בוחרות להקטין את החזה. למה זה קורה?

לכתבה המלאה
@misspamelia Reply to @isabellediaz802 ♬ original sound - Meegz_xx

פמליה ניסתה לרדת במשקל, אך שדייה המשיכו לגדול גם אחרי שירדה כמה קילוגרמים. הצעד הבא שלה יהיה לעבור הקטנת חזה. האם לאחד חולמת ללדת תינוק נוסף, אך הומלץ לה על ידי אנשי מקצוע רפואיים לחכות עד לאחר הלידה כדי לבצע את ההליך.

יש סיכוי שהשדיים שלה יצמחו בחזרה לגודלם הנוכחי לאחר ההקטנה, אך פמליה נואשת להקלה מסוימת.

היתרון היחיד של מצבה הוא שהיא צברה עוקבים רבים ברשתות החברתיות והיא משתמשת בפלטפורמה שלה כדי להפיץ את המודעות למצבה הנדיר והלא מובן שלה. להאשטאג #gigantomastia יש 21.5 מיליון צפיות ב-TikTok, בין היתר הודות לסרטונים הויראליים של פמליה.

פמליה סיפרה שהתגובות המקוונות היו חיוביות באופן מפתיע בסך הכל - והרבה נשים שיתפו את החוויות שלהן לאחר הקטנת חזה. "כמובן, את מקבלת גם תגובות גסות, אבל לרוב אני מרגישה שזה פתח לאנשים את העיניים והסביר להם על ג'יגנטומסטיה", אמרה, "הייתי רוצה שאנשים יעשו מחקר לפני שהם מביעים דעה על איך שאני נראית. זה לא נוח ולא קל להיות עם ג'יגנטומסטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully