וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפילים אותי על שהנקתי בפומבי - רק כי יש לי חזה גדול"

7.1.2023 / 23:56

משתמשי טיקטוק זעמו על אם מיוסטון שצילמה את עצמה בחזה חשוף מניקה את בנה הפעוט במרכז קניות. היא טוענת שהסיבה להיסטריה היא החזה הגדול שלה, וחלק מהצופים שלה מצדדים בה: "אם היה לך חזה קטן, לא היו מדברים אליך ככה"

האמא שרוצה לנרמל הנקה בפומבי/mscalciumcannons98/Tiktok

צופי טיקטוק זועמים על אם מיוסטון ששיתפה ברשת סרטונים שלה חשופת חזה מניקה את בנה הפעוט בפומבי. האם שפרסמה את הסרטון בחשבון הטיקטוק שלה @MsCalciumCannons98 שנעלם מאז (לא ברור אם היא סגרה אותו או שהוא נחסם אבל היא כבר פתחה חדש), נראית מניקה את בנה במרכז קניות גדול בעיר. הסרטון של האם, לה יש גם עמוד OnlyFans נועז במיוחד, צבר מעל 14 מיליון צפיות והועלה תחת התיוג #NormalizeBreastfeeding" (לנרמל הנקה).

הצופים בסרטון יצאו נגד החשיפה המוגזמת של האם, לדבריהם. "אין לך כבוד" כתב אחד ואחר הוסיף: "צריך לעצור אותה על חשיפה מגונה". מבול התגובות האכזריות גרם לה להגיב: "העובדה שאנשים חושבים שלהניק את הילד שלי הופך אותי לז**ה היא שערורייתית". לצד התגובה היא הוסיפה אימוג'י צוחק כדי להדגיש את אדישותה.

@haakaanz Normalize breastfeeding! Credit: ? @mscalciumcannons98 #normalizebreastfeeding #brestmilk ♬ original sound - haakaanz

לא כולם זעמו על האם. כמה מהצופים יצאו להגנתה בטענה שהיא עושה משהו שהוא טבעי לחלוטין. "בדיוק, אמא. האכילי את התינוק שלך. אם היה לך חזה קטן יותר, לא היו מדברים אליך ככה", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "מה לעזאזל הילד אמור לעשות? להרעיב אותו?".

"זה טבעי. כל הכבוד שהאכלת את ילדך", שיבחה אחרת. צופה נוסף כתב: "תעשי מה שטוב לך! אנשים צריכים לנרמל את זה".

אחרי הסערה היא התראיינה לרשת FOX

אחד הצופים קרא תיגר על המניעים שלה בשיתוף טקס ההנקה שלה וכתב: "את לא מנסה לנרמל את זה. את הופכת את זה למשהו מיני". האם השיבה לו: "לא מותק, זה המוח שלך שהופך את זה למשהו מיני. אין שום דבר מיני בסרטון הזה".

בראיון שהעניקה לרשת FOX, יחד עם בנה פרסטון ובעלה, היא אמרה שהופתעה מהתגובות שקיבלה ברשת: "אף אחד לא אומר לי כלום בפנים, אבל ברשת יש להם אומץ. נראה לי שאם היה לי חזה שטוח לא הייתם מראיינים אותי עכשיו. אנשים אפילו לא היו שמים לב. אני מתמודדת עם זה כבר שנים, אז אני רגילה. אני מתמקדת בתומכים שלי, באנשים שמבינים מה אני עושה - ובילד שלי שהוא הדבר שהכי חשוב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully