וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם טרייה סיפרה שהיא מקיימת יחסי מין בזמן שהיא מניקה - וחטפה על זה אש

17.8.2022 / 23:55

האמא הטרייה מייסי יצרה קבוצת פייסבוק להורים טריים אחרים ושיתפה אותם בפתיחות שהיא מניקה את התינוק שלה בזמן שהיא מקיימת יחסי מין עם בעלה. הורים אחרים לא קיבלו את זה יפה

אימא מניקה את ילדתה בת ה-6 - האם זה בריא?/מערכת וואלה!

כל אם תסכים שאחרי לידה אין כל כך זמן לאינטימיות עם בן הזוג - ולכן רבות מנצלות כל הזדמנות אפשרית לכך. בעוד הורים טריים רבים נוטים להמתין עד לשנת הצהריים או הלילה של התינוק או עד שהחמות תעשה עליו בייביסיטר, יש הורים שמודים שהם עושים את זה כשהתינוק ער בחדר "כי הוא גם ככה לא מודע למה שקורה סביבו". הגישה הזו סופגת לא פעם ביקורת - אך הוידוי הבא כבר הצית שריפה של ממש, כשאמא שיתפה שלא רק שהיא מקיימת יחסי מין עם הפרטנר שלה בזמן שהתינוק בחדר - אלא שהיא אפילו מניקה אותו תוך כדי.

CafeMom מדווח כי האם הטרייה מייסי יצרה קבוצת פייסבוק להורים אחרים שקיבלו את פני ילדיהם באפריל 2022. לאחרונה היא נאלצה לסגור את הקבוצה לאחר שדיברה שם בגלוי על קיום יחסי מין עם בעלה בזמן שהיא מניקה את תינוקה. בפוסט שפורסם בקבוצה ונמחק מאז, אחת האמהות שיתפה שלא נוח לה לקיים יחסי מין עם בן זוגה בזמן שהתינוק שלה נמצא איתם באותו החדר. מייסי השיבה לפוסט: "אני לא חושבת שזה מוזר. אנחנו מקיימים יחסי מין ליד התינוק לפעמים - לעתים קרובות בזמן שאני מניקה. הוא תינוק ולא מודע למה שקורה סביבו. זה תמיד מאחור והתינוק מולי".

הנה הפוסט כפי שפורסם בקבוצה והוסר מאוחר יותר:

אם עוררה סערה ברשת כשסיפרה שהיא מקיימת יחסי מין עם בעלה בזמן שהיא מניקה את תינוקה. Facebook, צילום מסך
אם עוררה סערה ברשת כשסיפרה שהיא מקיימת יחסי מין עם בעלה בזמן שהיא מניקה את תינוקה/צילום מסך, Facebook

באופן לא מפתיע, התגובה של מייסי עוררה ויכוח עז - מה שגרם לה בסופו של דבר לסגור את הקבוצה. אחד כתב: "למה שלא תחכי עד שתסיימי להאכיל את התינוק שלך?" ואחרת הוסיפה: "איך את מסוגלת ליהנות בזמן שאת מאכילה את התינוק שלך? זה מוזר". "אבל למה?!" כתב אחר בפליאה ומשתמשת נוספת כתבה: "מילא לעשות סקס בזמן שהתינוק שלך בחדר, אבל לעשות סקס בזמן שאת מניקה אותו? זה חציית גבול אדום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הורים ותינוקם שוכבים על המיטה. ShutterStock
קיום יחסי מין תוך כדי הנקה - מוגזם או מקובל?/ShutterStock

לאחר שמייסי הותקפה בכל חזית אפשרית, היא כתבה: "זו קבוצה לא שיפוטית. אם תפרסמו פוסט ששופט אחרים, תוסרו מהקבוצה. אין כאן מקום לדרמה. נסו אותי". האזהרה שלה לא עצרה את שלל התגובות שהגיעו מאמהות אחרות, עד שהיא פשוט החליטה לסגור את הקבוצה במקום להסיר אחד אחד ממנה. היא כתבה: "מציקים לי בגלל בחירות שאני עושה כהורה. בריונות זה לא בסדר. אף פעם. בגלל שאנשים לא יכולים לשלוט בעצמם, הקבוצה תושהה עד להודעה חדשה".

מה אתם אומרים?

סקס בזמן הנקה

בטח, למה לא?
בשום פנים ואופן לא!
7106 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully