וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה סוג אמא את כשהילד שלך עושה בעיות? הסרטון שחושף את התשובה

22.3.2023 / 0:14

כחצי מיליון צופות דנו בשאלה איזו אמא מ-7 הדוגמאות שבסרטון הויראלי הכי מייצגת אותן (או את אמא שלהן). אחרות חשבו שכמה מהדוגמאות הרחיקו לכת

איזה סוגי אמהות יש?/ash_lay

איך אתן כועסות על הילדים שלכן? משתמשת הטיקטוק אשלי סוטו טוענת שיש 7 סוגים של אמהות כעוסות, בהן נתקלה כשהן הסיעו את הילדים שלהן לבית הספר. היא טוענת שהאופן בו האם מדברת לילד שלה מסגיר מיידית איזה סוג אמא היא.

אשלי שיתפה את הסרטון עם הכיתוב "איזו מהן היא את או אמא שלך?", כשהדגימה בו כל סוג של אמא שיצא לה לפגוש. האם הראשונה שאשלי מציגה לצופים שלה היא "האם הרגועה", שפונה בקור רוח לבנה ומציבה לו עובדה: "אל תדבר אליי ככה. אם תדבר אליי ככה שוב, אני אקח לך את המכשירים האלקטרוניים. אל תדבר ככה לאמא".

הסוג השני הוא האמא "שלא מפחדת לכסח לך את הצורה", ש"מרימה חגורה" בידה ואומרת בתקיפות: "עוד מילה, תגיד עוד מילה, אני לא מפחדת ממך, אתה צריך לפחד. יש לי כאן את מר חגורה שמוכן בשבילך". הסוג השלישי שהיא מציגה הוא "האמא עם הנעל" כשהיא מרימה נעל ביד ואומרת בתקיפות: "שלא תזלזל בי שוב, אתה יודע מה, אתה יודע מה, זה עומד לפגוש את הפה שלך".

הסוג הרביעי הוא קצת פחות אלים, כשהיא מציגה את האמא שצורחת ומאיימת - אבל לעולם לא פועלת: "איך אתה מעז לדבר ככה לאמא שלך? אל תדבר אליי ככה שוב לעולם, לעולם! אני לא מפחדת לקום ולכסח אותך... ולכסח אותך...".

הנה כל סוגי האמהות. מי מהן זו את?

עוד בנושא:
"נכנסתי להיריון פעמיים בהפרש של 5 ימים וילדתי שתי בנות"
"יש לי 11 ילדים משמונה גברים ואני ממש לא מתנצלת על זה"


מהצד השני של המתרס תמצאו את האמא העדינה, שאומרת בקול שקט: "אוקיי בילי, ככה אתה מדבר לאמא שלך, איך היית מרגיש... איך היית מרגיש אם אמא הייתה מדברת אליך ככה?".

הסוג השישי הוא ה"אני לא האמא הזאת", שאומרת באגרסיביות: "היי, למי אתה חושב שאתה מדבר? חחח יש לך ביצים, כי אליי לא מדברים ככה".

ולבסוף, האמא האחרונה שאשלי הציגה היא מי שזו מכנה "אמא בכפית מעץ ופלסטיק", כשהיא מרימה בידה כף ואומרת: "כדאי שתתנהג יפה כי אני מביאה את הכף שלי למסיבת יום ההולדת".

הסרטון של אשלי צבר עשרות אלפי לייקים ושיתופים והמונים בתגובות סיפרו איזו אמא הן - או איזו אמא יש להם. "אני בין צרחות האיום לרגועה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אמא שלי הייתה 100 אחוז אמא כפית". אחת כתבה בתגובות: "אני חושבת שהגזמת בסוג האמהות שמכות את הילדים שלהן. אלימות לא מתקבלת בשום גיל" ואחרת הוסיפה: "יש לי את האמא עם התגובות העדינות ביותר". אז איזו אמא את? או איזו אמא יש לכם? שתפו בתגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully