וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי 11 ילדים משמונה גברים ואני ממש לא מתנצלת על זה"

13.11.2022 / 23:47

אישה מטנסי חטפה ביקורות ברשת אחרי ששיתפה את אורח חייה,והיתרנות שיש לדעתה בכל כך הרבה אבות שונים, אבל היא השיבה למקניטים שלה: "הייתי רוצה להביא 30 ילדים"

"יש לי 11 ילדים מ-8 מאבות שונים"/@phieudoraa

אימא מטנסי, בשם פי, ספגה ביקורת קשה ברשת אחרי שחשפה שיש לה לא פחות מ-11 ילדים שהיא הביאה לעולם משמונה גברים שונים. בסרטון ויראלי שהיא העלתה לטיקטוק שלה, היא טענה שיש יתרון בזה ש"יש לך כל כך הרבה גברים סביבך". "תנו לי להסביר את זה", היא אמרה, "אם יש לך גבר אחד ואת נפרדת ממנו, יש לך אפס גברים. אבל אם יש לך שמונה גברים ואת נפרדת משלושה, עדיין נשארו לך חמישה".

היא המשיכה: "אם היה לי רק אבא אחד לתינוק והוא היה עוזב או מת - הילד שלי היה נשאר יתום מאבא. אבל אם יש שמונה אבות ושלושה היו עוזבים או מתים, לילדים שלי עדיין היו חמישה אבות". פי לא חשפה את השמות והגילים של 11 הילדים שלה, אבל הצופים והעוקבים שלה לא ממש התרשמו מה"אקטיביות בחדר השינה" של האימא המקועקעת, והיא ספגה אש ברשת.

צפו בסרטונים שלה

"צריך לפקח ולשלוט על הילודה בשלב מסויים", אמרה אחת המגיבות, ואחרת כתבה לה: "ילד אחד זו טעות, שניים זו בחירה ואחרי זה - זה כבר הרגל". כשאחד מהמגיבים טען שהיא בחרה ללדת כל כך הרבה ילדים כי היא "לא רוצה לעבוד" ו"חיה ממזונות ילדים", היא התעמתה איתו ושיתפה סרטון של מסמכי בית המשפט שמראים לכאורה שהיא מקבלת רק 10 דולר במזונות ילדים בכל חודש.

מגיב אחר טען שילדיה חיים "במצוקה" והיא הגיבה לו על ידי שיתוף סרטון של הילדים רוקדים ונהנים מזמן איכות יחד. פי אוהבת להשתעשע עם המגיבים שיורדים עליה, ולעתים קרובות היא משיבה להערות השליליות שלהם בסרטונים שלה רוקדת. כשמישהו שאל אותה היכן היא מוצאת את האבות לתינוקות שלה, היא כתבה בצחוק, "השתמשתי בקרייגליסט אבל זה קצת השתנה עכשיו, אז אני בדרך כלל מפרסמת במארקטפלייס בפייסבוק, או אם אני רואה שלט חוצות ריק אני אפרסם מודעה שם למעלה".

הנה חלק מהאבות

פי לא התרשמה מהביקורות כלפיה וטענה שהיא רצתה אפילו יותר ילדים: "אני רוצה להביא 19 ילדים, אני יכולה אפילו להביא 30 ילדים". למרות הבדיחות שלה על הגברים בחייה, מסתבר שלפי יש יחסים טובים עם כל הגברים והאבות של הילדים שלה. בסרטון נוסף שהיא העלתה, היא שיתפה תמונות של שבעה משמונת הגברים שהביאו עמה ילדים. אחת המגיבות התרשמה מכך שכל הגברים היו נאים למדי וכתבה לה שזו "לא בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully