וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש הזה בן 89 - ויש לנו את הסוד למראה הצעיר שלו

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 10:50

הגבר הלונדוני סיפר כי בשורה התחתונה הדברים שעוזרים לו הם "תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה וחשיבה חיובית", אבל זה ממש לא הכל. אז איך נראים צעירים לקראת גיל 90? הנה התשובות

איריס קול מראיינת את ד"ר טל מקורי בנושא טיפול בהורים מזדקנים/מערכת וואלה

גבר בן 89 שנראה צעיר ב-20 שנה טוען כי המראה הצעיר שלו קשור לתרגילי מתיחות יומיומיים, יוגה ושגרת טיפוח קפדנית של העור. רוברט אדיסון חולק עם הציבור את השגרות הפשוטות שלדעתו שומרות אותו צעיר ובכושר עד שנות ה-90 לחייו, והוא עושה זאת, איך לא, בטיקטוק.

הסופר הלונדוני אומר שהוא מקפיד על שגרת פעילות גופנית פשוטה בכל יום, שהוא התחיל כבר בשנות ה-30 לחייו לאחר שסבל מבעיות גב. "הגב שלי היה במצב כל כך גרוע שהוא התעקם ימינה. אז, החלטתי לתקן את זה, והלכתי לאוסטאופת", סיפר אדיסון, "הוא המליץ ​​על שתיים עד ארבע דקות של מתיחות לפני שאני קם וזה היה מדהים".

מאז, בן ה-89 משלב תרגילי מתיחה יומיים לאחר שהוא מתעורר עם יוגה או שחייה של 30 דקות. הוא גם משלים תרגילי איזון, כמו עמידה על רגל אחת במשך כמה דקות בתדירות גבוהה ככל שהוא יכול, מה שאומר שהוא מעולם לא נאלץ להשתמש במקל. "אם אתה משתמש במקל אתה הופך להיות תלוי בו ואתה מאבד את היכולת ללכת לבד", מוסיף אדיסון. "אני שואף לעשות את תרגילי שיווי המשקל שלי כל יום".

עוד בוואלה!

3 תרגילי פנים שיגרמו לכם להיראות צעירים בכמה שנים

לכתבה המלאה

כאמור, אדיסון חולק את שגרת יומו בטיקטוק, שם הסרטונים שלו זכו ל-1.7 מיליון צפיות. אנשים יכולים לראות אותו מבצע מתיחות הבוקר שלו כולל הרמת רגליו מעל ראשו וכפיפות בטן. אנשים לעתים קרובות לא מאמינים שרוברט כמעט בן 90, כאשר רבים מאשימים אותו בשקר לגבי גילו.

"בכל פעם שאני יוצא לרחוב, אנשים אומרים לי שאני נראה בשנות ה-70 או ה-60 לחיי. הם אפילו מאשימים אותי בשקר", אומר אדיסון, "אני מוצא זקנים מאוד משעממים. רוב החברים שלי הם בשנות ה-40 לחייהם".

אדיסון גם זוקף את המראה הצעיר שלו לשגרת טיפוח קפדנית של העור. הוא משתמש בקרם יום, שמגן עליו מהשמש, בקרם לילה ובקרם אנטי אייג'ינג, אותו הוא מניח מתחת לעיניים. הוא גם צובט את העור על פניו מדי יום כדי למנוע קמטים.

מלבד התרגילים היומיומיים, רוברט מאמין שזה דבר חשוב לא פחות להעסיק את עצמו. הוא עדיין עובד בגיל 89 ותולה תקוות גדולות בכתיבתו. "תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה וחשיבה חיובית. אני מעריך את שלושתם כחשובים באותה מידה", אומר בן ה-89. "אין לי זמן למות לפני 100 כי יש לי תוכנית לעשר שנים הבאות, אם אתה חי כדי לעשות משהו תחיה יותר."

  • עוד באותו נושא:
  • גיל
  • זקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully