וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בני הושעה מבית הספר בגלל שאני מצטלמת בעירום ב"אונלי פאנס""

14.2.2023 / 0:05

שרה בלייק, אם לארבעה, פתחה בקמפיין נגד בית הספר ומנסה כעת לסייע גם לאימא נוספת שתובעת את בית הספר שמנע ממנה להמשיך להתנדב בו בגלל סיבה דומה

יום בחיי שרה בלייק צ'יק/@thesaracheeky

אמא טוענת שבנה בן ה-7 הושעה מבית הספר - רק בגלל שמועה (נכונה) שהתפשטה על כך שהיא פעילה ב-"אונלי פאנס", הפלטפורמה שמספקת תכנים אירוטיים בתשלום. שרה בלייק טוענת שבנה הושפל רק בגלל בחירות שהיא עשתה בחייה הפרטיים - ומסתבר שהיא לא היחידה שסבלה מזה.

רק לאחרונה התפרסם דיווח על על אמא נוספת שתובעת את בית הספר של הבנים שלה משום שהם מנעו ממנה להתנדב בו בגלל החשבון שלה באתר הנועז למבוגרים. הורים שראו תמונות שלה ברשת התלוננו עליה ובית הספר בתגובה מנע מוויקטוריה טריס להתנדב שם, כפי שהיא עשתה במשך חמש שנים שבהן היא היתה מארגנת מסיבות וטיולים לכיתות של הבנים שלה בבית הספר.

מהאינסטגרם של שרה בלייק

ויקטוריה דרשה בכתב התביעה שיאפשרו לה שוב להתנדב ולהיות בסביבתם של הילדים משום שלטענתה אין קשר בין הפעילות שלה בבית הספר לחייה הפרטיים. היא אמרה לוושינגטון פוסט: "החלק הכי מרגש בלהיות אמא הוא להיות מעורבת בחיים שלהם. זה כל מה שרציתי לעשות עבור הילדים שלי".

וזו ויקטוריה

והן תומכות אחת בשניה

כעת ויקטוריה מקבלת גיבוי משרה, שחוותה דבר דומה ולדבריה גם גורשה ממשחקי הספורט של הילדים שלה. "כאשר התפרסם הסיפור של ויקטוריה שלחתי לה הודעה משום שהיתה לי סיטואציה דומה. השעו אותי ממשחקי הפוטבול של הילדים שלי בגלל שהייתי פעילה באונלי פאנס. לא הסכימו שאביא אותם לאימונים, אצפה במשחקים שלהם ואצור כל קשר עם המאמנים שלהם. מחקו אותי מהחיים שלהם והשפילו אותי בגלל מה שעשיתי בחיי הפרטיים".

עוד אמא בבעיות

מה האמא הזאת עשתה שגרם לכל כך הרבה אמהות להתעצבן?

לכתבה המלאה

שרה, אמא לארבעה ילדים, הוסיפה: "זו ההרגשה הכי נוראית בעולם שלוקחים לך את הזכויות כאמא. אני מקווה שייעשה צדק גם עם ויקטוריה". שרה, בת 31, חיה באחוזה ששווה מיליון דולר בפלורידה עם בעלה מאט והילדים צ'נדלר, קמדן, קורי וקארסון. היא מנהלת כעת מאבק של ממש למען אימהות שחוות אפליה דומה וטוענת: "הפכתי את שברון הלב שלי לדרייב של ממש וזו תהיה הנקמה הכי טובה אם אוכל לעזור לויקטוריה לזכות בצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully