וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 23 עם ילדה בת 17: "הייתי חייבת לעשות את זה"

6.2.2023 / 23:59

להאנטר נלסון בת ה-23 יש ילדה בת 17, מה שטכנית אומר שהיא ילדה אותה בגיל 6. כמובן שזה לא נכון ובסרטון היא מסבירה כיצד זה קרה ועל החיים בתור אמא צעירה לילדה מתבגרת

"אני בת 21 ויש לי ילדה בת 15"/TIKTOK/@HUNTERENELSON

האנטר נלסון בת ה-23 היא אמא לנערה מתבגרת בת 17 ופער הגילים המאוד צמוד ביניהן הופך אותן לסוג של אחיות. למעשה, הן באמת גם אחיות. תכף נסביר.

לפני פחות משנתיים נלסון שיתפה את סיפורה יוצא הדופן בסרטון שצבר יותר מ-8 מיליון צפיות ואלפי תגובות מצופים מבועתים. היא אמרה: "אני נוסעת לי בכביש וקולטת שאני בת 21 עם ילדה בת 15. אף הורה או מורה בתיכון שלה לא יתייחס אליי ברצינות. אנשים כבר שואלים באיזה כיתה אני כשאני הולכת לאירועים שלה. איך אלמד אותה לנהוג כשאני בקושי מצליחה לעלות על הכביש? אני אוהבת לחשוב יותר מדי".

הסרטון שהכיר לנו אותה:

אז לא, נלסון לא ילדה את בתה, גרייסי כשהייתה בת 6. היא הסבירה בסרטון שלמעשה מדובר באחותה למחצה ושהיא הגישה בקשה לאפוטרופסות עליה לאחר ששני הוריה מתו (האב המשותף שלהן מת ב-2015 ואמה של הילדה ב-2020).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
@hunterenelson

rachel and monics coming for u this halloween ❤️❤️❤️❤️

♬ I'll Be There for You (TV Version with Dialogue) - The Rembrandts

היא הסבירה בסרטון: "לא ילדתי כשהייתי בת 6. הגשתי בקשה לאפוטרופסות על אחותי לפני כמה חודשים... הרגשתי שהדרך הטובה ביותר לשמור על אחותי בטוחה, מאושרת ולתת מענה לכל צרכיה ורצונותיה זה שתבוא לחיות איתי". משנודע שגרייס, במקור מצפון קרוליינה, עומדת בפני מסירה למשפחה אומנה, נלסון עתרה לבית המשפט בבקשה לאפוטרופסות. "זה 100% חוקי", ציינה בסרטון.

עוד אמהות צעירות במיוחד
בת 32 וכבר אימא ל-12 ילדים: "ילדתי כל שנה מגיל 16 עד 19 ואחרי זה הגיעה שלישייה"

"אני בת 27 עם ילדה בת 20 ואני לא מתחרטת לרגע"

@hunterenelson

no one come for my throat about the cussing

♬ original sound - Hunter

הפיכתה בן לילה להורה לאחותה הקטנה עוררה דרמה משפחתית. בסרטון נוסף סיפרה נלסון כיצד קיבלה איומי מוות מצד קרובי משפחתה של גרייסי מצד האמא, שלא רצו שתקבל זכויות עליה. דודתה של גרייסי אף שכרה עורך דין בניסיון לסכל את בקשתה למשמורת.

נלסון סיפרה גם שגרייסי בעצמה התנגדה לצעד בהתחלה. "גרייסי לא רצתה לבוא איתי", היא התוודתה בסרטון לצד גרייסי, "היא סירבה וחשבתי שהיא הולכת להתאבד בשירותים. היא מאוד כעסה עליי". עם זאת, הוסיפה נלסון, לאחר מות אמה, גרייסי חיה בסביבה לא סניטרית ומתעללת ולכן היא עשתה כל שביכולתה כדי לאמץ אותה: "הרגשתי שאני עושה מה שטוב בשבילה, גם אם זה היה מאוד קשה לשתינו".

האנטר נלסון מעדכנת איך זה להיות אמא למתבגרת בת 17:

גרייסי ייעצה לאחרים שעלולים למצוא את עצמם במצב דומה לשלה לחשוב תמיד על טובת הילד: "יתכן שהם לא יהיו מרוצים מזה, אבל את פשוט צריכה לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully