וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 32 וכבר אימא ל-12 ילדים: "ילדתי כל שנה מגיל 16 עד 19 ואחרי זה הגיעה שלישייה"

21.6.2022 / 23:35

משתמשת הטיקטוק בריטני צ'ארץ' סיפרה לכמעט 2 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק שהחלה להביא ילדים לעולם כשהייתה בת 16 וכיום יש לה 12 ילדים, ביניהם שלישיית בנים. היא חטפה ביקורת, אך מסרבת להתייחס לטרולים

אימא ל-12 ילדים בגיל 32/ourlargefamilylife

אישה בת 32 חשפה שהיא אימא גאה ל-12 ילדים, כשאת 4 הבכורים שלה הביאה ברציפות, שנה אחר שנה, מגיל 16 עד 19. בגיל 30 היא ילדה שלישייה ולא הסתפקה בזה, כששנתיים לאחר מכן הביאה ילד נוסף.

משתמשת הטיקטוק בריטני צ'ארץ', שמכונה בטיקטוק @ourlargefamily, חשפה לאחרונה במקבץ סרטונים כיצד משפחתה המשיכה לצמוח ולהתרחב לה לאורך השנים. באחד הסרטונים שפורסם עבור 1.8 מיליון העוקבים שלה, בריטני שיתפה את סודה לגבי ילדיה והגילים בהם הייתה כשילדה כל אחד מהם - לשלושה אבות שונים.

בארבע הלידות הראשונות, הסבירה בריטני, היא הייתה רק נערה. בעמודה שהופיעה על המסך תחת הכותרת "בת נוער", בריטני ציינה את הגילאים 16, 17, 18 ו-19, בהם הייתה בהריון. כלומר, היא הייתה בהריון בכל שנה ברציפות במשך 4 שנים מאז שהייתה בת 16.

לאחר מכן סיפרה כיצד היא נכנסה להריון גם בגילאים 21, 23, 26 ו-28, לפני שקיבלה את פניהם של שלישיית בנים כשהייתה בת 30. אחרי השלישייה נדמה היה שהיא תפרוש מילודה - אך זה לא קרה. את בנה ה-12 והאחרון (נכון לעכשיו) היא הביאה לעולם כשהייתה בת 32. הזרוע עוד נטויה?

באופן מובן, בריטני הכריזה שהיא מבחינתה 'גמרה' עם הבאת ילדים לעולם, אבל באופן מדהים, בעלה, כריס, לא מתנגד להגדלת המשפחה עוד יותר.

הנה הפרטים המלאים:

והנה הילדים:

@ourlargefamilylife #greenscreen ran out of time there at the end ? @crizmanshaye @jordanlynnfayemay @Cale May @TheChurchTriplets #enoughfortwo @user2932939320367 ♬ Two - Surfer Girl & The Hip Abduction

מאז פרסום הסרטון, רבים ברשת חוו את דעתם על המשפחה הגדולה של בריטני והתבדחו על כך שיש לה "קבוצת כדורסל" משלה. האימא ל-12 התמודדה גם עם תגובות כואבות של טרולים שתהו אם היא שמעה על דבר כזה שנקרא אמצעי מניעה. בריטני מסרבת להתייחס לביקורות ומתמקדת בתגובות החיוביות.

היא מבטיחה שהיא מפסיקה ב-12

@ourlargefamilylife Rowyn (baby 12) will a be A YEAR OLD next month. I'm sad..but excited to be going into this next stage. #done @crizmanshaye @Jordan May @Cale May ♬ Angeleyes (Sped Up Version) - tuna (DAR+LING)

בריטני הגיבה באימוג'י לב להודעה הבאה של אחת העוקבות: "לא יודעת איך את עושה את זה. מסירה בפניך את הכובע. יש לי רק חמישה ואני מרגישה שאני משתגעת". בריטני עשתה לייק גם לתגובות מפרגנות אחרות כמו "אני מצדיעה לך" ו"את מדהימה". אחת נוספת כתבה: "הבית שלך בהחלט לא יהיה משעמם לרגע. כמה מדהים, מאוד שמחה בשבילך".

באופן מובן, בריטני הכריזה שהיא מבחינתה 'גמרה' עם הבאת ילדים לעולם, אבל באופן מדהים, בעלה, כריס, לא מתנגד להגדלת המשפחה עוד יותר.

ברשת היא חושפת קטעים מחיי המשפחה שלה, הכוללים חמש בנות ושבעה בנים - אז, כפי שאתם יכולים לדמיין, הבית שלהם די רועש ובריטני אמרה ל-Today Show: "תמיד יש רעש. מישהו תמיד צורח. זה כבר פשוט נורמלי עבורנו. אני מסוגלת להשתיק את זה במוח איכשהו".

למרות הרעש והלידות המרובות, בריטני אמרה שהיא לא הייתה משנה את חייה עבור שום הון שבעולם, והוסיפה: "אנחנו הכי מאושרים כשכולנו ביחד."

בריטני נאלצת להתמודד גם עם שאלות די פולשניות על המשפחה. "הרבה אנשים מניחים שאנחנו חיים על כספי הרווחה - אבל אנחנו לא", הסבירה, "אני מקבלת גם הרבה שאלות כמו, 'את קתולית? אתה דתיה?' אז אני נוצריה פנטקוסטלית, אבל זה לא קשור לכמות הילדים שיש לי".

אבל אלה לא השאלות הפולשניות ביותר, כשכמה אנשים שאלו אותה איך היא ילדה את כל 12 הילדים. דווקא לזה בריטני שמחה לענות: "כולם היו לידות וגניליות רגילות חוץ מהשלישייה - איתם עברתי ניתוח קיסרי."

אם תהיתם האם הילד ה-12 הוא האחרון, נראה שבעלה די פתוח לרעיון של עוד ילדים, כאשר בריטני התייחסה לנושא בסרטון האחרון על ידי תגובה לגולש שכתב לה "אני יודע שבעלך בטוח לא רוצה עוד תינוקות. למה לא?", היא ענתה לפני שהמשיכה ואמרה שכריס בעצם רוצה עוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully