וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל יום הם מגשימים חלומות של ילדים - ועכשיו הם צריכים אתכם

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 14:21

קמפיין מימון המונים חדש מבקש לגייס מספיק כסף כדי שהליצנבולנס - האמבולנס הצבעוני והשמח וצוות הליצנים הרפואיים שלו - יוכלו להמשיך ולהגשים עוד כ-150 משאלות בשנה לילדים החולים במחלות קשות ומסכנות חיים

סרטון מימון ההמונים של ליצנבולנס - נותנים להם ת׳כח להמשיך ולנצח/צילום ועריכה: סטודיו יוקו

הליצנבולנס מגשים חלומות של ילדים כבר שנים - ועכשיו הוא זקוק לעזרה שלכם. קמפיין מימון המונים חדש מבקש לגייס מספיק כסף כדי שהאמבולנס הצבעוני והשמח וצוות הליצנים הרפואיים שלו יוכלו להמשיך ולהגשים עוד כ-150 משאלות בשנה לילדים החולים במחלות קשות ומסכנות חיים.

הליצנבולנס מורכב מקבוצה של ליצנים רפואיים שמגשימים חלומות לילדים חולים - לצאת ולהתאוורר ליום אחד משגרת הטיפולים הכואבת ולהגשים משאלה יחד עם המשפחה והליצנים הרפואיים המלווים אותם על בסיס יום יומי במהלך האשפוז. הילד והליצן בוחרים יחד את המשאלה אותה הילד היה רוצה להגשים, וצוות "הליצנבולנס" מפיק, מתכנן ומוציא לפועל את הגשמת המשאלה.

צוות הליצנבולנס במסע של חזקי לאילת. חיים דוד צלמים,
מגשימים משאלות. אחת מהליצניות של צוות הליצנבולנס בנסיעה לאילת/חיים דוד צלמים

אחד הילדים שזכה להגשים חלום בזכות הליצנבולנס הוא חזקי רוט בן ה-11. לפני שנה התגלה לחזקי גידול בראשו ומאז הוא אושפז קבע במחלקה האונקולוגית שבאיכילוב ועבר סדרה ארוכה של טיפולים וניתוחים קשים. אמו של חזקי, גולדי, מתחרה בטריאתלונים, ובינואר 2022, ממש לפני שנה, כמה ימים לפני תחרות הישראמן הגדולה באילת, חזקי חלה מה שגנז את החופשה המשפחתית ואת הרצון של אמו להגיע להתחרות בישראמן. לפני כחודש חזקי סיים את פרוטוקול הטיפול שלו והתחיל בשלבי ההחלמה, הוא ביקש לסיום הטיפולים להגשים משאלה ולרדת לאילת לתחרות הישראמן כדי לעודד את אמו להגשים את משאלתו לצלול עם דולפינים.

עוד בוואלה!

10 פעמים אמרו לי שבת ה-3 שלי בריאה לגמרי, אבל היתה לה לוקמיה

לכתבה המלאה
צוות הליצנבולנס במסע של חזקי לאילת. חיים דוד צלמים,
המסע של חזקי רוט לאילת/חיים דוד צלמים

ברביעי האחרון הוא הוא נסע עם אמו, אחיו וצוות הליצנבולנס לאילת, עודד את אמו בתחרות כפי שכל כך רצה, צלל עם דולפינים בריף הדולפינים באילת לצד אחיו, והשמחה הייתה גדולה. ממש כמו חזקי יש עוד המון ילדים שזקוקים לשמחה הזאת בחייהם, וכדי שהצוות המדהים של ליצנבולנס יוכל להמשיך לעשות זאת - הוא זקוק לעזרה שלכם. לקמפיין מימון ההמונים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully