וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקה הבריאותי של קים קרדשיאן נמצא תחת מתקפה. זו הסיבה

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 7:54

האישה אולי הכי מפורסמת בעולם פרסמה בסטורי שלה באינסטגרם תה עם פחם, אותו היא שותה מדי יום. תזונאים רבים יצאו נגד הטרנד וקראו לו "מסוכן ולא יעיל"

האקססוריז לבית של קים קרדשיאן/kimkardashian

אנחנו רגילים כבר לשטויות של משפחת קרדשיאן, בטח בכל מה שנוגע לבריאות, אבל הן עדיין מצליחות להפתיע. בימים האחרונים מעריצים הבחינו בקים קרדשיאן מציגה את תה הפחם האפור שלה בסטורי, אירוע שכיח לכאורה עבור בת ה-42 שכבר שנים מדברת על היתרונות הבריאותיים של פחם. אז מה ההבדל עכשיו? הפעם הסטורי של קים גרם לתזונאים להתבטא נגד טרנד הפחם ולטעון כי התוצאות עלולות להזיק לבריאות.

אנשים המאמינים ביתרונות הפחם טוענים כי הוא מסוגל לספוג כימיקלים ורעלים, ובכך להפחית את ספיגתם בגוף, מה שמוביל לשימוש בו כמרכיב גמילה. בדרך כלל, הפחם מגיע בצורת אבקה ומוסיפים אותו לשתייה חמה או לשייקים כמרכיב מחזק.

התה של קים הוא לא משקה הפחם היחיד שהקרדשיאנס ניסו, והאחות קורטני שיתפה בעבר מתכון ל"לאטה פחמים" באתר הלייף סטייל שלה Poosh. באתר היא כותבת שהיא "מאוהבת בפחם זה מכבר" ומאמינה שזה יכול לעזור לנפיחות ולגזים, כמו גם לניקוי עמוק של רעלים.

התה של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
בריא או מסוכן? משקה פחם בסטורי של קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

"פחם פעיל למעשה פועל כספוג סופח, סופג כימיקלים שונים מתוך הגוף ועל העור", אמרה האנה מייסי, תזונאית ראשית ב-Feel Complete, לאתר Yahoo, "הוא שימש לתמיכה בהחלמה של אנשים שניזוקו מרעלים מסוימים כמו עובש. הוא משמש גם בתרופות לטיפול במינוני יתר של תרופות ובהרעלה. כאשר המינון הנכון ניתן על ידי איש מקצוע הוא יכול להיקשר לתרופות ולרעלים, ולהפחית את כמות הנספג במעי".

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן עשתה דיאטה קיצונית, וזה המחיר הבריאותי שלה

לכתבה המלאה

עם זאת, היא גם הזהירה כי אין מספיק מחקר על ההשפעות ארוכות הטווח של פחם פעיל ולמרות ש"כמויות קטנות לא אמורות לגרום נזק או תופעות לוואי, ההשפעות ארוכות הטווח של מינונים גבוהים טרם נחקרו". דאגה נוספת עם פחם פעיל היא שהוא יכול להפריע לכל תרופה שנוטלים בגלל יכולות הספיחה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully