וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן עשתה דיאטה קיצונית, וזה המחיר הבריאותי שלה

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 13:57

הביקורות על הדיאטה הקיצונית של קים קרדשיאן היו רבות וקשות, אבל עכשיו מתברר כי הירידה במשקל הביאה עימה לא רק גוף מעורר קנאה אלא גם העירה את מחלת העור ממנה סובלת כוכבת הריאליטי המפורסמת בעולם

פיט דווידסון עונה לקניה בהודעות טקסט/NOW עדן סניגו

קים קרדשיאן שינתה את התזונה שלה כחלק מההכנה לטקס המט גאלה 2022 שנערך במאי, כדי שתוכל להכנס לשמלה האייקונית של מרלין מונרו. מעבר לעובדה שהיא קרעה והרסה את השמלה ההיסטורית, מסתבר שזה גם גבה ממנה מחיר בריאותי כבד.

כוכבת הריאליטי הכי מפורסמת בעולם היא צמחונית ובתקופות מסוימות אף טבעונית, אבל שלא תיתנו לזה להטעות אתכם לגבי הכוונות שלה כלפי בעלי חיים. בשביל הדיאטה הנוכחית היא צרכה בשר על מנת לרדת קצת מעל שישה קילוגרמים בשלושה שבועות, והכל כדי להכנס לשמלת הוינטג' של מרילין מונרו לאירוע היוקרתי. השינוי הזה בתזונה גרם לה להתלקחות של מחלת הפסוריאזיס, לדבריה.

"מחלת הפסוריאזיס התפרצה על הגוף שלי וקיבלתי דלקת מפרקים פסוריאטית אז לא ממש יכולתי להזיז את הידיים שלי", היא סיפרה ל-Allure בכתבת השער שלה בגיליון אוגוסט, "זה היה ממש כואב, והייתי צריכה ללכת לראומטולוג שרשם לי סטרואידים. התחרפנתי מרוב גירודים. וזה נרגע".

קים קרדשיאן, מט גאלה 2022. GettyImages
ירדה 6 קילוגרמים ושילמה מחיר בריאותי. קים קרדשיאן עם השמלה המדוברת/GettyImages

על פי הדיווחים, קרדשיאן אובחנה עם פסוריאזיס לראשונה בשנת 2011. מאז, היא הייתה גלויה בראיונות וברשתות החברתיות לגבי מחלת העור שהיא כרונית ודלקתית ויכולה להתפרץ בכל גיל. המחלה מתבטאת בנגעים בכל הגוף, לרוב במרפקים, בקרקפת ובברכיים, עם קשקשת לבנה וגסה.

כ-256 אלף חולי פסוריאזיס חיים בישראל וחלק מהחולים הקשים שסובלים גם ממחלות מפרקים, סוכרת, השמנה ודיכאון בשיעורים גבוהים. אצל אחרים המחלה גורמת לקושי נפשי, חברתי, אינטימי ותעסוקתי.

דיאטה "מסוכנת ביותר"

קרדשיאן התמודדה עם מבול של ביקורת לאחר שהופיעה בשמלה, שנלבשה לראשונה על ידי מונרו לחגיגת יום ההולדת ה-45 של הנשיא ג'ון פ. קנדי ב-1962. חלק כינו את הדיאטה שלה "מסוכנת ביותר", ואחרים טענו שמדובר במסרים שפוגעים בנערות צעירות ונשים ברחבי העולם.

קרדשיאן התייחסה לביקורות על הירידה במשקל בכתבה החדשה: "אם הייתי מורעבת ועושה את זה ממש לא בריא, הייתי אומרת שזה כמובן לא מסר טוב. אבל הייתה לי תזונאית, היה לי מאמן. בחיים שלי לא שתיתי יותר מים. אני לא רואה את הביקורת על אנשים אחרים כשהם ירדו במשקל עבור תפקידים - הם נחשבים גאונים על האומנות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully