וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצר מדהים או טרנד מסוכן? הסוד לשיניים לבנות ובוהקות

21.5.2018 / 0:03

משחת שיניים שחורה הפכה ללהיט ברשת החברתית והרבה דוגמניות מצליחות ממליצות להשתמש בה כדי להלבין את השיניים. אולם, רופא השיניים מזהיר: "זה יכול לגרום לתוצאה הפוכה"

צחצוח שיניים עם פחם - מוצר מדהים או טרנד מסוכן?/מערכת וואלה!

מי מאיתנו לא היה רוצה שיניים לבנות ובוהקות? מסתבר שישנה שיטה להפוך את השיניים שלנו ללבנות באופן די מדהים, שיטה שהרבה מאוד מפורסמים משתמשים בה. מדובר מעין משחת שיניים שעשויה מפודרה שחורה ומפוחמת שמלבינה באורח פלא את השיניים של מי שמשתמש בה. ג'נה האדסון, דוגמנית אוסטרלית צעירה, העידה על עצמה ואמרה: "לא הייתי אומרת שהתוצאה היא דרמטית, אבל בחלק הקדמי של השיניים אפשר לראות שהן נראות נקיות ובוהקות יותר. אני אוהבת לצחצח עם זה במשך שתי דקות, ולאחר מכן שוטפים את זה מהשיניים ומקבלים פה לבן ונקי, ואז מצחצחים עם משחת שיניים רגילה".

צחצוח שיניים עם פחם. 7NEWS, צילום מסך
אל תנסו את זה בבית. משחת השיניים השנויה במחלוקת/צילום מסך, 7NEWS

האדסון טוענת שהיא רכשה את המוצר אחרי שראתה את התוצאה שלו באינסטגרם: "זה טרנד גדול מאוד להלבין את השיניים ולהשתמש במוצרים מפחם". אבל חכו לפני שאתם רצים לרכוש את המוצר הזה. רופא השיניים ג'ורג' מנדראיינס טוען שהוא עלול לגרום לתוצאה הפוכה ואפילו יכול להפוך את השיניים שלנו לצהובות.

"חלק מהמוצרים שבהם נתקלתי ברשת מכילים גרגירים די גדולים שיכולים לגרום לנזק משום שהם מגרים ושורטים. יחד עם פעולת הצחצוח, הם יכולים לשחוק את פני השטח של השיניים", אמר מנדראיינס, "לצערי כשזה קורה, השיניים יכולות להפוך לצהובות ולהיות חשופות ורגישות יותר ולגרום לתחושה לא נעימה. בעצם מה שאנחנו עושים זה לקרצף ולגרד את השיניים שלנו, אך למעשה השן עצמה לא מלבינה כלל".

על מה כן רופא השיניים ממליץ? "ניקוי דנטאלי ובדיקה אצל רופא שיניים תאפשר להסיר את הכתם על השיניים בניגוד לשימוש במוצר הזה. חלק מהדברים שאנחנו רואים ברשתות החברתיות ממומנים ולא באמת מומלצים על ידי המקצוענים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הנה עוד קצת על המוצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully