וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסה את הבייביסיטר ישנה בזמן שהתינוק הופך לה את הבית

1.1.2023 / 23:13

אחרי שלא שמעה מהשמרטפית של התינוק שלה, מיהרה האם לחזור הביתה כדי למצוא אותה ישנה - ואת תינוקה הורס את הבית: "זה היה יכול להסתיים רע יותר". תיעוד של מה שציפה לה בבית עלה לטיקטוק וצבר אלפי תגובות

5 עובדות על תינוקות/מערכת וואלה! |News

אם סיפרה שנותרה מבועתת כשהשמרטפית של בנה התינוק הפסיקה לענות לה להודעות ולכן חזרה הביתה - וגילתה שהיא נרדמה בזמן שבנה הרס את הבית. דל אוגר, בת ה-31, השאירה את בנה בן השנה, דקלן, בביתם באלברטה, קנדה, בחודש שעבר עם בייביסיטר ויצאה לעבודתה בשעה 8 בבוקר. במהלך היום הייתה לה תחושת בטן שמשהו לא בסדר, בעיקר כשהפסיקה לקבל עדכונים על בנה.

האם המודאגת חזרה לביתה קצת אחרי השעה 13:00 וגילתה שהבן שלה זרע הרס בבית בזמן שהבייביסיטר שלו ישנה על הספה. היא תיעדה במצלמה את מה שהמתין לה בבית. "דקלן השליך כל צעצוע אפשרי, כמו גם כמה מהקערות שלי מהמטבח", אמרה דל ל-Kennedy News, "הן היו במגירה, אז ברור שהוא בילה לבדו זמן מה".

בסרטון ששיתפה דל נראית הבייביסיטר הלא מקצועית שלה ישנה על הספה, הבית המבולגן והתינוק שלה שמביט בערמומיות למצלמה וצוחק לו, כאילו הוא מבין איזה נזק עשה. "הוא פשוט חשב שזה הדבר הכי מצחיק שיש. הוא פשוט צחק", נזכרת דל, "הוא יודע מתי הוא עושה משהו רע או לא בסדר והוא בורח ופשוט צוחק. הוא שובב, הוא ליצן קטן".

צפו בפדיחה שהיא עשתה:

עוד בייביסטריות בעיתיות:
אב פיטר את הבייביסיטר כי התלבשה חשוף ליד הילדים - וחטף על זה מאשתו (ומכולנו)
אם חזרה לביתה ותפסה את המטפלת מניקה את התינוק שלה
צודקת או קטנונית? בייביסיטר דיווחה למשטרה על הזנחה כי האם איחרה לחזור הביתה

לשרמטפית הלא אחראית, מייגן בת ה-33, יש מזל גדול שהאם המודאגת היא אחותה הקטנה - אחרת ספק אם זו הייתה סולחת לה. "זה יכול היה להסתיים רע", אמרה דל. אחותה הקטנה מייגן התעקשה בפניה שנרדמה רק למספר דקות וחשבה שהאחיין שלה מנמנם לצדה. "לא התכוונתי להירדם כשעשיתי בייביסיטר לאחיין שלי", היא אמרה.

דל אולי סלחה לאחותה אבל היא לא תתן לה לשמור על התינוק שלה שוב בתקופה הקרובה. "היא איבדה את כל זכויות השמרטפות שלה", אמרה האם על אחותה, "אולי אחרי שנה שלמה אבטח בה שוב עם התינוק שלי, אבל בינתיים הוא הולך למעון יום".

אם זה לא מספיק, מתברר שהבייביסיטר/אחות גם לא סייעה לאמא לסדר את הבלאגן. האם סיפרה: "לקח כמה שעות לסדר את הבלאגן. כעסתי כי חשבתי שאחותי הייתה צריכה לסדר אותו ולא אני. היא פשוט שכבה שם בחוצפתה והמשיכה לישון".

למרבה המזל, התינוק דקלן לא נמצא בסכנה ודל כעת מצליחה לראות את הצד ההומוריסטי של כל העניין. "אני יכולה לצחוק על זה עכשיו אבל לא צחקתי באותו רגע", היא הצהירה, "התעצבנתי, אבל עכשיו זה דווקא סיפור מצחיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully