וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צודקת או קטנונית? בייביסיטר דיווחה למשטרה על הזנחה כי האם איחרה לחזור הביתה

9.11.2021 / 0:01

בייביסיטר עוררה דיון נוקב ברשת בגלל ההחלטה שלה לדווח למשטרה על הזנחת ילדים, לאחר שהאם ששמרה על ילדיה איחרה לה ב-6 שעות. על אף שזה נראה קטנוני, יתכן שהסיפור שלה ישנה את דעתכם

הבייביסיטר הכי טובה בעולם תרמה כבד לילדה בה טיפלה/מערכת וואלה!

שמרטפות היא עבודה לכל דבר וכמו בכל משרה אתה מצפה לקבל יחס הוגן מצד המעסיק שלך, בין היתר לעבוד בשעות מוסכמות בלבד ולקבל תשלום בזמן. אולם שמרטפית אמריקנית טוענת שיש משפחה אחת שעושה לה המון צרות, עד שביום שבת אחד הדברים הסלימו עד כדי פיצוץ. השמרטפית חשפה את הצעד הדרסטי שנקטה לאחר שהאימא של הילדים עליהם שמרה חזרה הביתה מספר שעות לאחר השעה המוסכמת - והרסה לה את התוכניות להמשך הערב. היא סיפרה שלאחר כמה שעות בהן ניסתה ליצור קשר עם האימא ללא הצלחה, היא החליטה להתקשר למשטרה ולדווח על הזנחה. בעוד המעשה שלה עשוי להיראות לכם מוגזם, יתכן שסיפורה המלא עוד ישנה את דעתכם.

בפוסט שפרסמה השמרטפית האלמונית בפורום Am I The A**hole ברדיט, בת ה-28 סיפרה שהיא עושה בייביסיטר בסופי שבוע כדי להרוויח עוד קצת כסף - ושיש אימא אחת שכבר הרבה זמן היא רוצה להפסיק לעבוד אצלה, אך הילדים שלה חמודים מדי וזה "כסף קל". היא סיפרה שהאימא אף פעם לא חוזרת הביתה בזמן המוסכם וכי היא תמיד נאלצת לשמור על הילדים עד שעה מאוחרת, מה שהורס לה את כל התכניות לשבת. היא הסבירה: "בהתחלה היא נהגה לא לתת לי בכלל זמני חזרה, אבל באיזשהו שלב התחלתי לשאול כי זה לא איפשר לי לעשות שום דבר בסופי השבוע. הייתי עושה בייביסיטינג כדי שהיא תוכל ללכת לבראנץ', אבל היא הייתה נעדרת מ-11 בבוקר עד 7 בערב. ככה היה הולך לי כל היום". היא הוסיפה: "מאוחר יותר היא התחילה לתת לי זמנים אבל אף פעם לא עמדה בהם. היא אפילו לא הייתה מתקשרת לעדכן אותי מה קורה איתה. היא פשוט לא הייתה חוזרת".

השמרטפית טוענת שהשיא אירע בשבת, כשהיא הסכימה לשמור על הילדים מ-18:00 עד 21:00 ותכננה בערב לצאת עם חברים. אולם כשהשעה 21:00 הגיעה, האימא לא חזרה ולא ענתה לשום שיחות או הודעות טקסט ממנה. היא כתבה: "היא הבטיחה שתחזור בזמן. כמובן, הגיעה השעה 21:00 והיא לא בבית. אני מתקשרת אליה, אין מענה. מסמסת, אין תגובה. חולפת עוד שעה. כלום. עדיין מתקשרת ומסמסת. בסוף הגיע חצות. בשלב זה התוכניות שלי נהרסו מזמן ואני עצבנית ומותשת. אני מתקשרת אליה ומשאירה לה הודעה קולית שאומרת שאם היא לא מגיעה הביתה בשעה הקרובה, אני רואה בזה כאילו שנטשת את הילדים ומתקשרת למשטרה. אני גם מסמסת לה את זה. אני מנסה להתקשר אליה כעבור 30 דקות וזה עובר לתא הקולי בצלצול השני. אני שולחת לה הודעה שוב ואני רואה שההודעה נקראה אבל אין מענה. אם היא הייתה חוזרת אליי ואומרת 'היי, אני נשארת בחוץ עד שעה X', הייתי נשארת. אני לא מכירה אף אחד מהמשפחה שלה וגם לא את האבא של הילדים אז אני לא יכולה להתקשר אליהם".

בייביסיטר מדברת בטלפון בזמן שהילדים משחקים מאחורייה. Africa Studio, ShutterStock
"היא הבטיחה שתחזור בזמן. כמובן, הגיעה השעה 21:00 והיא לא בבית"/ShutterStock, Africa Studio

היא הוסיפה: "נתתי לה זמן חסד של 15 דקות נוספות וניסיתי להתקשר שוב. לבסוף התקשרתי למשטרה (לא לקו החירום). הם הגיעו והראיתי להם את ההסכמה שלנו בטקסט מתחילת השבוע המאשרת שהיא תחזור הביתה עד 21:00. הם ניסו ליצור איתה קשר, היא לא ענתה. הם שיחררו אותי ולקחו את הילדים לתחנת המשטרה. אני חזרתי הביתה והלכתי לישון".

הבייביסטרית מספרת שהתעוררה בשלוש לפנות בוקר משיחת טלפון מבוהלת מהאימא ששאלה היכן היא והילדים שלה נמצאים. "אני אומרת לה שמילאתי אחר האיום שלי ושתבדוק בתחנת המשטרה. היא קיללה אותי, ניתקתי וחזרתי לישון", היא הוסיפה, "למחרת היא שולחת לי הודעה ארוכה שאומרת שהמשטרה התקשרה לאבא של הילדים שלה ושחקירה נפתחה נגדה. היא קראה לי בכל שם שקיים תחת השמש אבל לא חשבתי שאני טועה עד שדיברתי עם חברה שיש לה ילדים. היא אמרה שהייתי צריכה פשוט להמתין עד שתחזור ואז לסרב לעשות לה בייביסיטר שוב. היא שאלה האם הפוטנציאל שהיא תאבד את ילדיה שווה את הקטנוניות שלי?".

זה הפוסט המלא שלה:

אז מה אתם חושבים על מה שהיא עשתה?

מעשה צודק
מעשה קטנוני
981 משתתפים

הבייביסיטר ביקשה ממשתמשי רדיט לומר לה האם לדעתם היא עשתה טעות - ויותר מ-3,700 אנשים הגיבו כדי לשתף את מחשבותיהם. אדם אחד כתב: "את היית בסדר גמור. דבר אחד שלמדתי מסדרות 'פשע אמיתי' הוא שההמתנה של 24 שעות להגשת דו"ח על אדם שנעדר זה מיתוס. היא לא הייתה איפה ומתי שהיא אמרה שהיא תהיה ולא הגיבה לשום דרך שלך ליצור קשר. היא הייתה למעשה נעדרת באותו שלב". אחר הסכים: "החקירה גם קשורה כנראה לכך שהיא התעלמה ממספר שיחות והודעות טקסט שקיבלה. היא הפכה את עצמה לאשת הקשר היחידה במקרה חירום - והיא הייתה בלתי ניתנת להשגה. לא הייתה לך דרך אחרת". משתמשת נוספת כתבה: "היא איחרה בשש! שש שעות בלי להגיב. זה מצב מסוג 'אתה-מת-בתעלה'".

מגיבה נוספת כתבה: "היא לא הייתה בקשר במשך יותר משש שעות. מה אם קרה משהו לילדים שלה? משהו שמצריך פניה למיון? מעשיה הראו שוב ושוב כמה מעט יחס היא מקדישה לטיפול בילדים וכמה מעט כבוד יש לה אליך. כלקוחה, היא נושאת באחריות לפחות להיות זמינה, במיוחד לאחר שזמן המשמרת המוסכם עבור השירותים שלך חלף. אני מתערבת שהיא אפילו לא הציעה לשלם עבור השעות הנוספות המאולתרות שהיית צריכה לעשות". אחר סיכם: "בואו נהיה כנים. היא לא התנהגה בקטנוניות. היא דיווחה על אימא רעה! זו לא הייתה הפעם הראשונה שהאישה הזו עשתה את זה והיא תמשיך לעשות את זה למי שישמור על הילדים שלה כי היא אנוכית ולא אכפת לה מאיש מלבד עצמה. לבחירות רעות יש השלכות. אולי היא תלמד מזה, אבל אני בספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully