וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב פיטר את הבייביסיטר כי התלבשה חשוף ליד הילדים - וחטף על זה מאשתו (ומכולנו)

17.4.2022 / 23:55

אבא לחמישה ילדים סיפר שהחליט לפטר את הבייביסיטר שלהם, כיוון שלדבריו היא מהווה השפעה רעה עליהם. אשתו מסרבת לדבר איתו וברשת זועמים על ההחלטה שלו: "לא נתת סיבה אחת מוצדקת"

הריקוד של האבא עם השמרטפית עבר את הגבול?/@raypo3

נהוג לחשוב שבייביסיטר המתלבשת חשוף תעורר התנגדות מצד האישה במערכת היחסים, שתחשוש שמא בעלה ימצא בה עניין וינסה לבגוד בה. במקרה הבא זה היה הבעל שהחליט שהחשיפה המוגזמת של השמרטפית של ילדיו אינה ראויה - והאישה דווקא מצדדת בה. אחרי שתקראו את מה שהיה לו לומר, גם אתם כנראה תהיו בצד שלה.

משתמש הרדיט u/indecentbabysitter סיפר את סיפורו בפורום "AmItheAsshole" (אני האידיוט?), כשלדבריו הוא פיטר את הבייביסיטר של ילדיו לאחר סדרה של התנהגויות "בלתי הולמות" - וכעת אשתו מסרבת לדבר איתו. הוא סיפר שהם העסיקו בייביסיטר בת 18 בשם אדלין עבור 5 ילדיהם: ילדה בת 7, ילד בן 5, ילדה בת 4, ילדה בת שנתיים ותינוק בן 8 חודשים. הוא הסביר בפוסט הארוך שלו: "קודם כל, היא מאחרת בקביעות. זה בדרך כלל לא יותר מ-5 דקות (קרה שאיחרה גם ב-10 ואפילו 15 דקות) אבל זה עדיין מעצבן. דבר נוסף הוא, לאחר שהיא מכניסה את כולם למיטה, היא מבלה את שארית הלילה בטלפון או במחשב הנייד שלה".

הוא הוסיף: "היא אף פעם לא מסדרת את חדר המשחקים של הילדים, כי היא טוענת שהוא תמיד מבולגן והיא לא יודעת לאן כל דבר הולך. היא רק מסדרת את מה שהיא עשתה עם הילדים".

בייביסיטר. ShutterStock
פיטר את הבייביסיטר מכל הסיבות הלא נכונות. אילוסטרציה/ShutterStock

האב ציין שאדלין לא שוטפת כלים, אלא אם היא השתמשה בהם, והוסיף: "בעיה נוספת היא שהלבוש שלה עלול להיות לא מתאים לילדים כל כך קטנים (קרופ-טופ, מכנסיים קצרים/חצאיות/שמלות קצת קצרות מדי, חולצות עם מחשוף וכו'). ביקשתי מאשתי שתדבר איתה על זה (הרגשתי שיהיה יותר נעים אם זה יבוא מאישה אחרת) אבל היא סירבה, למרות שהיא הסכימה איתי שאדלין צריכה ללבוש בגדים פחות חשופים".

כשהוריו של האב הגיעו לביקור, הם החליטו לקחת את ילדיו לטיול. האב סיפר כי במהלך הטיול הם נתקלו באדלין שיצאה לריצה כשהיא לובשת חזיית ספורט ומכנסיים קצרים "שבקושי כיסו משהו". הוא אמר: "כל הילדים שלי ראו את זה והמשיכו לדבר על זה שהם ראו את אדלין ללא חולצה במשך ימים". הוא גם אמר שבנו בן החמש התחיל לומר לו שאדלין יפה ושהוא רוצה להתחתן איתה כשיגדל.

כל אלו הובילו להחלטה של האב לפטר את הבייביסיטר: "כשסיפרתי לאשתי, היא התחילה לצרוח עליי כי היא חושבת שאדלין היא בייביסיטר נהדרת ושמשכורתה סבירה. אמרתי לה שאדלין משפיעה לרעה על הילדים ושאני לא רוצה אותה לידם, אך היא מסרבת לדבר איתי עד שאתקשר לאדלין ואחזיר אותה לעבודה. היא אפילו רוצה שאציע לה העלאה בשכר אם היא תסרב".

בני זוג רבים. oneinchpunch, ShutterStock
האישה סירבה לפיטורים. אילוסטרציה/ShutterStock, oneinchpunch

האם האב צודק?

כן
לא
3664 משתתפים

ואז הגיעו התגובות...

על אף שהאב שיער לעצמו שחלק מהקוראים לא יפרגנו לו, הוא לא האמין לכמה חוסר פרגון הוא זכה. משתמשי רדיט יצאו להגנת אשתו ואמרו פה אחד שהאב הוא האיש הרע. "ילדים לא רואים בבגדים האלה משהו מיני, זה אתה שהפכת אותם לכאלה", כתב אדם אחד ואחרת הוסיפה: "הבן שלי רצה להתחתן איתי עד לפני כמה שנים (הוא בן 10 עכשיו). ילדים רוצים להתחתן עם מי שהם מרגישים בטוחים ואהובים בסביבתם. בן ה-5 שלך עדיין ירצה להתחתן איתה, גם אם היא תתלבש כנזירה".

אחרת התייחסה ל"בעיות" האחרות שציין האב בנוגע לאדלין: "האם זה תפקידה לסדר אחרי הילדים שלך? לשטוף את הכלים שלך? היא שם כדי לטפל בילדים. היא לא עוזרת הבית או המטפלת. הילדים גדולים מספיק כדי לסדר אחר הבלגן שלהם, ואתה ואשתך מספיק גדולים כדי לשטוף את הכלים הארורים שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully